Ik ben de weg kwijt.
dinsdag 27 maart 2012 om 11:44
Hoi Allemaal, ik wil het hier even van me afschrijven PFFFFFFFFFFF
Mijn leven is gewoon op dit moment een grote hel omdat ik sinds ik haad besloten om bij mijn partner weg te gaan alleen nog maar ellende heb. Dit is nu bijna 4 maanden geleden. In het kort komt het er op neer dat ik alles wat ik had kwijt ben geraakt, mijn huis mijn baan en nu ook nog eens mijn kinderen Als ik niet uit kijk ben ik straks mezelf ook nog eens kwijt.
Voel me zo alleen, ik hoor niets meer van vrienden, ik hoor niets van mijn broer of zus, ze vinden het allemaal heeeeeeeeeeeeel erg wat er is gebeurd en nog gebeurd met me maar steunen ho maar.
Val kilo's af maar dat mag niet want ik was maar 56 kilo.
Kan iemand me vertellen waar het stopt?
Ik ben de weg kwijt
Mijn leven is gewoon op dit moment een grote hel omdat ik sinds ik haad besloten om bij mijn partner weg te gaan alleen nog maar ellende heb. Dit is nu bijna 4 maanden geleden. In het kort komt het er op neer dat ik alles wat ik had kwijt ben geraakt, mijn huis mijn baan en nu ook nog eens mijn kinderen Als ik niet uit kijk ben ik straks mezelf ook nog eens kwijt.
Voel me zo alleen, ik hoor niets meer van vrienden, ik hoor niets van mijn broer of zus, ze vinden het allemaal heeeeeeeeeeeeel erg wat er is gebeurd en nog gebeurd met me maar steunen ho maar.
Val kilo's af maar dat mag niet want ik was maar 56 kilo.
Kan iemand me vertellen waar het stopt?
Ik ben de weg kwijt
dinsdag 27 maart 2012 om 11:56
Moest mijn huis uit omdat ex de huur had opgezegd en ik niet binnen 4 weken zicht had op een woning, ben ik bij kennis ingetrokken. Bleek achteraf niet zo een succes. Heb nooit geweten dat hij zoveel dronk. Als ik hem zag was het met een feestje of zo dan dronk hij wel maar nooit geweten dat hij dat dagelijks deed.
Wordt echt gek hier hoor moet hier ook zo snel mogelijk weer weg en zorgen dat mijn kinderen weer bij mij kunnen wonen .
Maar het de kracht en energie niet meer
Wordt echt gek hier hoor moet hier ook zo snel mogelijk weer weg en zorgen dat mijn kinderen weer bij mij kunnen wonen .
Maar het de kracht en energie niet meer
dinsdag 27 maart 2012 om 12:01