Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Ok van geen kwaad bewust zal mij nu beperken tot topic onderwerpen.. Mijn excuses
Hoef je geen sorry voor te zeggen Stew.

Het is overigens niet alleen het gehengel, maar ook de visjes die toehappen.

Gooi allemaal even je mailadres in je profiel, pb functie werkt nog steeds niet, en dan blijft het hier ontopic.
quote:suikerspekjeee schreef op 27 maart 2012 @ 15:20:

Ok van geen kwaad bewust zal mij nu beperken tot topic onderwerpen.. Mijn excusesHeel geloofwaardig
Aha...werkt dat zo!! Ken de forum etiquette zelf ook niet heel erg goed. Bedankt voor de tip. Ik heb mijn email adres even toegevoegd aan mijn profiel - voor wie wil persoonlijk met me wil mailen.
Wow, wat is het hier druk de laatste dagen....

@ suikerspekje: Wat ik nog even wou opmerken. Velen hier gaan op zoek naar een nr2 vanuit een bepaalde onvrede in hun huwelijk, een tekort. Dus je staat er sowieso makkelijker voor open dan.

Wat ik merk, ik ervaarde helemaal geen onvrede in mijn relatie, alles verloopt goed. Ik ben tevreden met m'n allerliefste nr1 en had in de verste verte nog niet gedacht aan een leven als nr2 van een man die ook een nr1 heeft. Maarrrrr op een mooie dag veranderde m'n hele wereld toen ik hem leerde kennen. Goh, wat was (is) er een onweerstaanbare aantrekkingskracht met die man en dan begon ik te denken en te denken en.....

Zou ik het doen? Zou ik het écht doen? Ja, ik kan niet anders want wat een verlangen en ja, het leven is zo kort.....

De passie spat er van zoals die er nooit met m'n nr1 heeft van gespat dus dan ben ik wel beginnen verderdenken, kwam ik dan toch iets te kort? Wie zal het zeggen....
Ik sta even stil iddan.

Loopt even minder aan deze kant.
quote:x_ella_x schreef op 27 maart 2012 @ 15:34:

Wow, wat is het hier druk de laatste dagen....

@ suikerspekje: Wat ik nog even wou opmerken. Velen hier gaan op zoek naar een nr2 vanuit een bepaalde onvrede in hun huwelijk, een tekort. Dus je staat er sowieso makkelijker voor open dan.

Wat ik merk, ik ervaarde helemaal geen onvrede in mijn relatie, alles verloopt goed. Ik ben tevreden met m'n allerliefste nr1 en had in de verste verte nog niet gedacht aan een leven als nr2 van een man die ook een nr1 heeft. Maarrrrr op een mooie dag veranderde m'n hele wereld toen ik hem leerde kennen. Goh, wat was (is) er een onweerstaanbare aantrekkingskracht met die man en dan begon ik te denken en te denken en.....

Zou ik het doen? Zou ik het écht doen? Ja, ik kan niet anders want

wat een verlangen en ja, het leven is zo kort.....

De passie spat er van zoals die er nooit met m'n nr1 heeft van gespat dus dan ben ik wel beginnen verderdenken, kwam ik dan toch iets te kort? Wie zal het zeggen....Mooi gesproken. Zit kern van waarheid in idd...
...
quote:rozalia schreef op 27 maart 2012 @ 14:20:

Aaarrhh mijn date voor vandaag is afgeblazen. Hij had er een goede reden voor maar toch. Vreselijk balen, grrrrI know the feeling! Ik had laatst een date gepland met nr. 2 en toen werd ie ziek. Niks aan te doen, sneu voor hem, maar ik baalde ontzettend!! Hopelijk kunnen jullie snel weer wat plannen!
@meis34: jouw profielzinnetje onderaan is super!!!
Net een verschrikkelijk lekkere chat gehad met nr2. Elkaar tot grote hoogte gepraat poehh. heerlijk gevoel..moest het even delen.

Gelukkig woont ze ver weg. Het zal het lente weer wel zijn.

@ suikerspekje verborgen houden gaat me steeds beter af naar mate de tijd verstrijkt. Dacht ook dat ik niets miste in mijn relatie met nr1. We zijn ook best happy met elkaar. Met haar wil ik oud worden. Iets wat met nr2 absoluut niet aan de orde is. Eigenlijk totaal mijn type niet...gek he,dat het zo kan lopen in live....
quote:zeb schreef op 27 maart 2012 @ 14:37:

Is Minnaar gedegradeerd tot hengeltopic??

En wie bepaalt dan waar de 'hengelgrens' ligt?

In mijn ogen werd er over en weer gekletst met misschien een kleine ondertoon, maar er werd toch ook al snel gevraagd naar mailadressen of wordfeudnicks?

Ik heb een tijd geleden ook mijn mailadres in dit topic geplakt omdat iemand de behoefte had aan een luisterende inbox.. Snap niet zo goed waarom dat toen wel kon en dit nu meteen afgekapt moet worden. Lijkt mij aardig hetzelfde.

Bovendien was het geklets ook nog eens ontopic.
quote:iddan schreef op 27 maart 2012 @ 15:45:

[...]

jij was indertijd de eerste die op mijn berichtje reageerde, dus ik weet jouw verhaal nog vandaar, ik was dus nieuwsgierig hoe jij je nu voelt...zo ongeveer een maandje verder.

Met dat verhaal is het oke.

Goed afgesloten en nog steeds contact.

Relatie met nr. 1 loopt stuk.....
Nou lag er toch errug dik bovenop dat er flink gehengeld werd

Het miste alleen nog een virtuele ass, oh wacht .... soz typo aas
@ hvj , dat is balen man :S
quote:houvanjezelf schreef op 27 maart 2012 @ 16:07:

[...]

Relatie met nr. 1 loopt stuk.....

oef....

ik leef met je mee!
Er werden toch ook stappen gezet al om contact te leggen. Als je daar al niet meer om mag vragen..

En de toon waarop nieuwe schrijvers er op gewezen worden, kan toch ook anders? Dit is nu niet bepaald een hartelijk en warm welkom zo.
anoniem_147543 wijzigde dit bericht op 27-03-2012 16:12
Reden: 1073 spelvoudten :S
% gewijzigd
Noppies, dat bepalen de moderators. Dat staat trouwens heel duidelijk in de regels. Het heeft niets met een warm welkom te maken.

Hvj, wat vreselijk. Soms ben ik bang dat het daar bij mij uiteindelijk ook op uitdraait. Sterkte!
Noppies: Dank...Gelukkig zit ik in een flow en maak me niet druk om de toon van sommigen.

Even voor de duidlijkheid...Ik heb een nr1 en een nr2 en ben niet op zoek naar nr3....

Ik wil wel graag ervaringen delen en tips krijgen...

Verder gloei ik nog na van de chat van een uurtje terug....heerlijk zo op kantoor te zitten.

@houvanjezelf waardeloos...sterkte
Als de eerste stappen al gezet zijn dan weet je toch waar het naar toe gaat ?

ik zag het al bij het derde of vierde berichtje , zou wel lachen zijn als er ook een hengel smiley zou zijn
quote:tasje69 schreef op 27 maart 2012 @ 16:17:

Verder gloei ik nog na van de chat van een uurtje terug....heerlijk zo op kantoor te zittenNiet dat dat de productiviteit nou zo ten goede komt...sprak zij uit ervaring...
quote:stewardess schreef op 27 maart 2012 @ 16:16:

Noppies, dat bepalen de moderators. Dat staat trouwens heel duidelijk in de regels.Het heeft niets met een warm welkom te maken.Het heeft alles met een onwarm en onvriendelijk welkom te maken. Wat is er mis met iemand netjes op de huisregels te wijzen en te waarschuwen dat hengelen niet mag ipv meteen binnen te vallen met de opmerking dat het topic gedegradeerd is. Nou, leuke binnenkomer.
Dank jullie wel.

Heeft verder niets met dit topic te maken, dat stuklopen.

Onze werelden lopen tever uiteen en zijn niet meer op elkaar te krijgen.
Volgens mij is het opmerkzaam maken goed bedoeld geweest.

Laten we weer on-topic verder posten.
Hvj, wat verdrietig.. Ik wens je sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven