ik ben om
dinsdag 27 maart 2012 om 21:56
ik ben helemaal om, kleding kopen in een webshop. Ik dacht eerst het zal allemaal wel niet goed zitten als ik het aan doe, maar ik heb het er toch op gewaagd. Ik heb een smash jurk gekocht groen en hij stond me helemaal goed! Waarom zou ik nog helemaal naar de stad gaan als ik het vanuit een stoel om 22.00 uur 's avonds ook kan bestellen! Geen parkeerkosten, pijn in mijn voeten ik ben helemaal om!
dinsdag 27 maart 2012 om 22:07
En op je gemak passen, en niet in zo'n benauwd, stoffig en stinkend hok met gordijnen die niet helemaal dicht kunnen. En je weer aan moeten kleden voordat je een maat groter/kleiner/andere kleur uit het rek kunt pakken, omdat je maar 2 artikelen per keer in het pashokje mag hebben..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 27 maart 2012 om 22:10
Ik ben 2 jaar geleden ernstig ziek geweest,en was daardoor minder mobiel.
In die tijd heb ik ook het online shoppen ontdekt, rustig alles in winelmandje gooien,twijfelgevallen weer eruit,&bestellen.
Rustig thuis passen, wat niet past of tegenvalt weer in de retourdoos,die geef ik af bij appie als ik boodschappen ga doen.
Scheelt mij echt bergen geld,vroeger was ik te lui/geen tijd om mijn miskopen terug te gaan brengen en bleven ze ongedragen in de kast hangen
Inmiddels ben ik weer beter maar ga ik nog maar zelden de stad in om te winkelen,heb nu mijn favoriete webshops waar ik bestel..
In die tijd heb ik ook het online shoppen ontdekt, rustig alles in winelmandje gooien,twijfelgevallen weer eruit,&bestellen.
Rustig thuis passen, wat niet past of tegenvalt weer in de retourdoos,die geef ik af bij appie als ik boodschappen ga doen.
Scheelt mij echt bergen geld,vroeger was ik te lui/geen tijd om mijn miskopen terug te gaan brengen en bleven ze ongedragen in de kast hangen
Inmiddels ben ik weer beter maar ga ik nog maar zelden de stad in om te winkelen,heb nu mijn favoriete webshops waar ik bestel..
dinsdag 27 maart 2012 om 22:37
dinsdag 27 maart 2012 om 22:52
dinsdag 27 maart 2012 om 23:12
dinsdag 27 maart 2012 om 23:15