wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel 3x per dag warm kunnen eten, lekkerder dan brood over het algemeen.

Oh ben regeldingetjes aan het doen en iedereen verwijst naar een ander of werkt er niet meer. Ben al een uur voor allerlei dingen aan het bellen, zonde van het geld.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk Maja! Zit ff met mijn regelzaken (en daardoor ander account open) maar ik zie m vanzelf wel

Het is gelukt met de belastingdienst. Moest programma opnieuw downloaden en daarna lukte het wel.

Door dit soort dingen ben ik altijd een beetje huiverig om er mee aan de slag te gaan. Altijd bang dat er iets mis gaat of dat ik belangrijke gegevens vergeten of kwijt ben.

Of dat mijn internetverbinding uitvalt... of... of... Nouja het is weer gelukt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 maart 2012 @ 13:21:

Ik zou wel 3x per dag warm kunnen eten, lekkerder dan brood over het algemeen.

Ik ben ook geen broodliefhebber.

Heerlijk in Italie, 's ochtends kop thee met een stukje foccaccia (dat lust ik wel graag) en daarna genieten van verse pasta en meer lekkers. Ik ben gewoon in het verkeerde land geboren.
Ja idd, foccacia heerlijk. En een vers stokbroodje met iets is ook lekker, bijv. met mini gehaktballetjes en satesaus ofzo of onderstaand is ook lekker;

Kipsandwich met gekruide kipfilet, komkommer en satesaus;

http://i576.photobucket.c ... 20en%20lunch/P5161093.jpg

Pistoletje met girosvlees, paprika en tsatzikisaus en griekse salade;

http://i576.photobucket.c ... 20en%20lunch/P8171951.jpg

En laatst zelf een hamburger gemaakt, oh ik vind hamburgers ook zo lekker, in allerlei variaties en smaken.

http://i576.photobucket.c ... 20en%20lunch/P1223803.jpg

Maar elke dag een stokbrood kopen zit er niet in
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou blij dat ik qua eten niet in Griekenland of Italie woon hoor!

En ik ben ook dol op brood, als het ves en lekker brood is dan.

Ik ga maar even wat doen voor ik met m'n hoofd op het toetsenbord indommel
Stokbrood, als ik afbakbrood of afbakpistoletjes heb je al vanaf zo'n 30 cent, kun je volgens mij minstens 2 dagen mee doen.
Houd op mens! Ik krijg er bijna honger van.

Nee, elke dag vers stokbrood kopen is inderdaad geen optie.
hey Thee hoe staat het eingelijk met de box, is die al verstuurd? ich dacht er laatst opeens aan.
Ik ga denk ik toch nog een topic openen op eten over mijn paasdagen. Moet met zoveel dingen rekening houden dat het wel een nieuw topic waard is denk ik.

Wil naast recepten ook gewoon dat mensen even meedenken over wat handig is. Durf niet zo goed want vorige keer wat nare reacties gehad op een topic van mij op de etenpijler. Ik lees tegenwoordig daar liever dan ik schrijf. Ach ik peins nog even verder.

Ben nu ook bezig met leuke paasplaatjes uitzoeken van internet om een leuke paaskaart te knutselen voor de kinderen.
Fijn dat het gelukt is moon van de belasting. Nu lekker genieten van de zon! (staat er gebiedend maar zo bedoel ik het niet)

Ik heb net 2 volkorenboterhammen met 30+ kaas, ham, aromat kruiden en wat kleine augurkjes op. Was echt lekker.

Ik hou van brood als ik moest kiezen tussen nooit meer een warme prak of nooit meer brood dan zou ik dag dag zeggen tegen de warme prak!
Nee hoor Ieb zo vat ik het ook niet op. Ben nog even aan het relaxen voordat ik de fiets (of bus) ga pakken.

Alleen jammer dat t belastingding geen voorlopige berekening liet zien. Tot nu toe was dat volgens mij wel zo.

Nou ja dan wordt het een verrassing.
Het is bewezen,hé ben niet in staat om kinderen op te voeden..

Zoon luistert niet,grote mond naar mij toe,weer gevochten op school etc. etc..

Ik weet eigenlijk niet waarom ik overal nog energie insteek. Alles mislukt toch wat ik ook doe... dochter wil ook liever begeleid gaan wonen,dan thuis wonen..

weet het ook niet meer.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Maar jullie band is wel zodanig goed dat ze zich tegen je durven uitten (zo subtiel als een puber zijn kan dat dan weer wel)
Uiten? wat een grote mond en schuttingtaal betreft wel ja.. maar wat hem dwarszit.. dat niet.

Hij is nu weg op zijn fiets.. waar naar toe? i don't know.

Aan de hulpverlening heb je ook niks.. 3 uur geleden sms verstuud nog geen antwoord.
Tot overmaat van ramp is de kat al vanaf 12 uur vanmiddag buiten en nog steeds niet terug.. dat kan er ook nog wel bij..

Volgens mij ben ik in mijn vorige leven heel slecht geweest.. Het is niks dan ellende.. Life sucks and it's a bitch!
...

Ach Bron toch.... kan op afstand niks anders voor je doen dan je even heel close knuffelen en en

Ga niet aan jezelf twijfelen. Je hebt heel wat te verstouwen gehad en ik lees ook veel leuke-momenten-met-zoon!

Hou je haaks!
Ach jeetje bron! het zit even allemaal toch. Ik weet zeker dat jij een hele goede en liefdevolle moeder bent. En hulpverleners laten idd. soms steken vallen juist op die momenten dat je ze nodig hebt (en dat zeg ik zowel vanuit mijn privé als vanuit mijn professie)

Hoop dat het snel duidelijk is waar je zoon en Jonas zijn!
Bron
Ik heb trouwens 3 uur ofzo geslapen werd echt net pas wakker.
Bron

Ik ben weer redelijk happy. Kon mijn ouders niet bereiken en heb toen het plan maar omgegooid. Had ook eigenlijk niet zo veel behoefte aan de werkverhalen van mijn ouders en evt bezoek dat ze zouden hebben... ben dus iets voor mezelf gaan doen.

Een eind gefietst en het heeft me wel goed gedaan. Ik had denk ik een goed tempo te pakken want ik heb best een eind gefietst en vond het niet vermoeiend.

Heb nog eten in de vriezer dus dat is lekker makkelijk.
Bron toch

Praat jezelf niks aan. Je bent een geweldige moeder, hoor je? Pubers hebben nu eenmaal hun kuren, pubers met of zonder etiket. Ik vond jullie juist zo leuk samen, echt hoor!

De kat komt heus wel terug als hij honger krijgt. Je zoon is nu ff belangrijker.
Benieuwd of Yas hier nog langskomt. Belde haar gister even n.a.v. een bericht op TT. Ik vermoedde al dat ze vanaf een Duitse luchthaven zouden vliegen en de stakingen (bagage-afhandeling) breiden zich mogelijk uit t/m vrijdag en ze vliegen morgen. Hoop maar voor ze dat er geen kink in de kabel komt.
Klinkt als een goed fietstochtje Moon.

Ibi, ik was net een beetje dom bij de C1000... ik dacht een beetje meegeteld te hebben met de boodschappen en zat in m'n hoofd op rond de 30 euro = 3 zegels voor je. Was het 37 euro. Iets erbij en ik had 4 zegels voor je gehad. Begreep dat het deze week al stopt, misschien komen er nog 1 of 2 bij en dan heb ik er stuk of 7 voor je.
Mijn vliegengordijn was gisteren bij de buren afgeleverd. Net opgehaald. Had bij het bestellen niet helemaal door dat het een bouwpakket zou zijn, maar dat is het dus. Vermoedde het al wel bij de bestelbevestiging.. Dat wordt dus japans puzzelen in het groot.

De AH heeft geen Eftelingspaarkaarten meer geloof ik, zaterdag maar weer eens vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven