Werk & Studie alle pijlers

Zenuwpeezen

29-03-2012 16:43 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
OMG!

Ik heb zojuist mijn brief de deur uit gedaan voor mijn droombaan! Een BBL traject MMZ niv. 4.

Ik denk dat ik wel een goede kans maak met mijn vooropleiding enzo. Maar de zenuwen gieren nu echt door mijn lijf. Ik zie dit een beetje als laatste kans om carrière te maken, voordat ik te oud ben.

Sorry dat ik er speciaal een topic over aanmaak, maar ik wilde het even kwijt.
Liever dat de dood ons scheidt, dan de scheit ons dood.
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, maar ik hoop dat jij het wordt!
Wat leuk en spannend!

*duimt voor je*

Weet je al wanneer je iets gaat horen?
quote:Mac123 schreef op 29 maart 2012 @ 16:56:

Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, maar ik hoop dat jij het wordt!

Oh, mijn excuus :P

Ik wil in september 4 dagen gaan werken en 1 dag naar school. Ik ga Medewerker Maatschappelijke Zorg niv. 4 studeren. Omdat ik ivm de langstudeerdersboete heb moeten stoppen met mijn opleiding SPH.

Wanneer ik iets hoor? Geen idee. Ik weet dat er na de briefselectie een selectiedag plaats vind eind mei of begin juni. Dus waarschijnlijk moet ik nog zeker een maand wachten.

Ik had mij hier vorig jaar ook voor aangemeld(voor de feb. stroming) maar toen had ik er helemaal niks van gehoord. Nu blijkt dat ik het wss naar het verkeerde e-mailadres gestuurd had toen.

Nu mijn brief af is ga ik hem (enigszins aangepast) naar iedere andere zorginstelling in de regio sturen.

Maargoed. Ik ga hopen!!
Liever dat de dood ons scheidt, dan de scheit ons dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven