Entertainment alle pijlers

The Walking Dead

20-09-2011 23:26 142 berichten
The Walking Dead, nieuwe serie over een hulpsherif die uit een coma ontwaakt in een wereld met heel veel zombies.



Vanavond was de eerste aflevering en pilot van de serie The Walking Dead op Fox.



Wie nog meer heeft de aflevering gezien?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad! Ik zit erover te denken om toch online de serie te volgen... Om weer een week te wachten heb ik het geduld niet meer voor nu :p
Alle reacties Link kopieren
Helaas... Was dit de seizoensfinale.
Alle reacties Link kopieren
Nee toch????
Alle reacties Link kopieren
Jawel... Maar de makers hebben gezegd dat het volgende seizoen echt super wordt!
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeeeeeeee op internet ook geen afleveringen dus?! Wanneer begint het weer?
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen! Ik denk ik schop hem weer even omhoog. Heb afgelopen maandag 20 minuten ongegeneerd zitten janken...

Wie is nog meer met het 3e seizoen begonnen hier?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ik volg het ook!! Super spannende serie!! Wat erg de laatste aflevering :(:(:( Ik wil niks verklappen. Maar super erg allemaal. Alleen door die ene klojo!!





SPOILER ALERT!!!!





Ik vind Andrea ook zo vervelend nu, bah ze doet zo raar. Is ze nu aan het flirten met die psycho? ( the governer)

Maar ik vond het zo erg voor Carl!! :(:(:( Een kind moet dit niet hoeven doen:( ( beetje rare zin maar ik probeer zo cryptisch mogelijk te schrijven voor het geval dat mensen die geen spoilers willen toch meelezen)





Maar man wat een goede serie. Ben echt helemaal fan! Elke aflevering kijk ik met volle concentratie. Super spannend! Ik vind de aflevering alleen zo kort :( Ik heb in het begin heel seizoen 1 achter elkaar gekeken. Dat is zo fijn. En ik heb inderdaad ook een hekel aan al die seizoenpauzes
Alle reacties Link kopieren
Onmenselijk idd wat carl moest doen! Snap niet dat zij het niet deed. Ik voorzie een trauma. Andrea is idd van het pad af, maar goed zij weet nog niet wat wij weten van de govenor...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
@ Mali Ik vind haar echt een huppeltrut geworden (Andrea). Hoe ze zich gedraagt bij hem enzo. Beetje stereotype ' jonkvrouwe valt voor redder' terwijl hallo kijk in wat voor wereld je leeft! Kijk naar wat je allemaal hebt meegemaakt! De levenden zijn gevaarlijker dan de doden.



Hebben jullie een favoriete speler? Die van mij is Daryl. Love him. Oeps nu ben ik net als Andrea, ik val voor de redder Maar ik heb hem tenminste gedurende twee seizoenen leren kennen Ik hoop dat hij nog lang blijft meespelen in de serie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een fan van TWD. Ik vind alle afleveringen van seizoen 3 tot nu toe erg sterk. Alleen de verhaallijn van Andrea mag wel wat pittiger worden, maar dat gaat vast nog wel gebeuren.

De laatste aflevering was idd erg heftig!!
Alle reacties Link kopieren
Rick, Glenn en ik heb een zwak voor Maggie en Hershel.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Heb het begin van seizoen 3 gemist.
Alle reacties Link kopieren
Downloaden rti :-)
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Fantastische serie,goed geacteerd en blijft spannend ,wat mij betreft.Aanrader dus voor de liefhebbers..
Hey Lord,don't ask me questions
Alle reacties Link kopieren
Net episode 5 gezien, was weer rete spannend!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kijk ook weer seizoen3 maar kan iemand mij even bijpraten over Andrea, want ik weet dat ze een bekende is maar kan het me niet meer herinneren.

Geld ook voor die ander die er nu weer opnieuw inzit, die "gemene".

Sorry maar slecht geheugen!

Verder vind ik seizoen 3 ook erg spannend! Wij gaan vanavond de laatste 2 afleveringen kijken:)
Vorige week pas weer begonnen met kijken en ongeveer de eerste helft gemist. Heb wel gezien dat de Governor ...



Vandaag voor het eerst vanaf bijna het begin begonnen met kijken en het is gelijk weer spannend.
Blij dat Whori er nietmeer in zit :').
quote:mali30 schreef op 08 november 2012 @ 07:57:

Onmenselijk idd wat carl moest doen! Snap niet dat zij het niet deed. Ik voorzie een trauma. Andrea is idd van het pad af, maar goed zij weet nog niet wat wij weten van de govenor...

Ik wist niet wat jullie bedoelden met Carl, maar heb het net gezien.

Men wat heftig.
Alle reacties Link kopieren
Ah ik vind deze serie echt geweldig! Ik ben ook helemaal bij met seizoen 3, en Michone is gaaaaf!
quote:fru1t3lla schreef op 20 november 2012 @ 22:28:

Blij dat Whori er nietmeer in zit :').



Ik kijk deze serie samen met 2 mannen (die niet hardop durfden te zeggen dat ze een zeikhoer was, totdat ik het zei..) en we hebben episode na episode gesmeekt om de dood van Lori.



Alle reacties Link kopieren
Whaaha tzippa die is grappig. Ik kijk al weer uit naar maandag!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Spannend einde vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Kan weer niet wachten op het vervolg!



Mijn favoriete personage is ook Daryl, heerlijke kerel (niet qua uiterlijk...). Ook Glenn vind ik een leuk personage.
Weet iemand wanneer de herhalingen zijn? Bij de vorige serie werd het de dag erna (en de dag daarna, en die daarna etc) herhaald, maar nu zie ik dat niet meer volgens mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven