The Walking Dead
donderdag 8 november 2012 om 01:11
Jaaaa ik volg het ook!! Super spannende serie!! Wat erg de laatste aflevering
:(:( Ik wil niks verklappen. Maar super erg allemaal. Alleen door die ene klojo!!
SPOILER ALERT!!!!
Ik vind Andrea ook zo vervelend nu, bah ze doet zo raar. Is ze nu aan het flirten met die psycho? ( the governer)
Maar ik vond het zo erg voor Carl!!
:(:( Een kind moet dit niet hoeven doen:( ( beetje rare zin maar ik probeer zo cryptisch mogelijk te schrijven voor het geval dat mensen die geen spoilers willen toch meelezen)
Maar man wat een goede serie. Ben echt helemaal fan! Elke aflevering kijk ik met volle concentratie. Super spannend! Ik vind de aflevering alleen zo kort
Ik heb in het begin heel seizoen 1 achter elkaar gekeken. Dat is zo fijn. En ik heb inderdaad ook een hekel aan al die seizoenpauzes
SPOILER ALERT!!!!
Ik vind Andrea ook zo vervelend nu, bah ze doet zo raar. Is ze nu aan het flirten met die psycho? ( the governer)
Maar ik vond het zo erg voor Carl!!
Maar man wat een goede serie. Ben echt helemaal fan! Elke aflevering kijk ik met volle concentratie. Super spannend! Ik vind de aflevering alleen zo kort
donderdag 8 november 2012 om 07:57
donderdag 8 november 2012 om 11:20
@ Mali Ik vind haar echt een huppeltrut geworden (Andrea). Hoe ze zich gedraagt bij hem enzo. Beetje stereotype ' jonkvrouwe valt voor redder' terwijl hallo kijk in wat voor wereld je leeft! Kijk naar wat je allemaal hebt meegemaakt! De levenden zijn gevaarlijker dan de doden.
Hebben jullie een favoriete speler? Die van mij is Daryl. Love him. Oeps nu ben ik net als Andrea, ik val voor de redder Maar ik heb hem tenminste gedurende twee seizoenen leren kennen Ik hoop dat hij nog lang blijft meespelen in de serie.
Hebben jullie een favoriete speler? Die van mij is Daryl. Love him. Oeps nu ben ik net als Andrea, ik val voor de redder Maar ik heb hem tenminste gedurende twee seizoenen leren kennen Ik hoop dat hij nog lang blijft meespelen in de serie.
vrijdag 16 november 2012 om 15:12
Hoi, ik kijk ook weer seizoen3 maar kan iemand mij even bijpraten over Andrea, want ik weet dat ze een bekende is maar kan het me niet meer herinneren.
Geld ook voor die ander die er nu weer opnieuw inzit, die "gemene".
Sorry maar slecht geheugen!
Verder vind ik seizoen 3 ook erg spannend! Wij gaan vanavond de laatste 2 afleveringen kijken:)
Geld ook voor die ander die er nu weer opnieuw inzit, die "gemene".
Sorry maar slecht geheugen!
Verder vind ik seizoen 3 ook erg spannend! Wij gaan vanavond de laatste 2 afleveringen kijken:)
dinsdag 20 november 2012 om 22:35
quote:mali30 schreef op 08 november 2012 @ 07:57:
Onmenselijk idd wat carl moest doen! Snap niet dat zij het niet deed. Ik voorzie een trauma. Andrea is idd van het pad af, maar goed zij weet nog niet wat wij weten van de govenor...
Ik wist niet wat jullie bedoelden met Carl, maar heb het net gezien.
Men wat heftig.
Onmenselijk idd wat carl moest doen! Snap niet dat zij het niet deed. Ik voorzie een trauma. Andrea is idd van het pad af, maar goed zij weet nog niet wat wij weten van de govenor...
Ik wist niet wat jullie bedoelden met Carl, maar heb het net gezien.
Men wat heftig.
donderdag 22 november 2012 om 18:50