Ik draai door.

28-03-2012 19:13 53 berichten
Mijn vriend van zolang heeft me net keihard gedumpd ik heb borderline en het voelt nu alsof het einde van de wereld is zit in een heel eng zwart gat waar ik in zit hoe kom ik hier uit wie wil met me praten via msn ofzo heb echt afleiding nodig.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onwijs mooie, lieve en goede reacties. Ik ben weliswaar niet de TO, Maar ik vind ze erg betekenisvol. Lieve TO, onthoud, het zal waarschijnlijk niet vandaag of morgen zijn, maar "This too shall pass". Dikke knuffel en veel sterkte!. Ik herken je verhaal, en opname heeft mij erg goed gedaan. Het is moeilijk en zwaar,(en soms ook heel leuk hoor:)) maar ik heb er ontzettend veel aan gehad. Ik wens jou dat ook toe.
Wow, wat een harde manier om iemand te dumpen... Kan me voorstellen dat je je nu heel erg rot voelt. Ik zou alleen niet zomaar msn-adressen toevoegen, je weet nooit wie je treft. Heb je misschien goede vrienden waar je bij terecht kan?

En qua afleiding...waar hou je van? Bepaalde muziek, tv-series, films, humor? Ga ik ff voor je youtuben
Hoe is het nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven