Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Goedemorgen.

Ik ben bij Sam. Die ligt nu lekker in de box te spelen.

Wat is het koud hè.
We zijn alweer verwend, ik neem me elke keer voor dat ik zodra het weer mooi is de hele dag in de zon ga, maar als het dan zo is doe ik het weer niet, het is ontzettend saai op het balkon, je kijkt op een binnenplaats waar echt niks gebeurt. Vandaag een lekker vest aan.

Heb je een erg slechte nacht gehad Bo? ik hoop zo dat het meeviel.

Ik ga straks lekker kringlopen en naar de dierenwinkel wat leuks/lekkers voor de hamstertjes kopen, morgen ga ik er eentje uitzoeken en ze mogen dan over twee weken (half april) weg. Degene die ze houdt is een studente en de diertjes eten haar arm, dus alle bijdragen zijn welkom. 15 inclusief mamma dat zal heel wat voer kosten om maar niet van het chinchillazand te spreken waar ze in plassen, ze zijn nu al grotendeels zindelijk knap toch hè?
Goedemorgen,

voel me niet goed, maar lig lekker beneden op bed, heb mijn ebook, mijn emmer en mijn laptop om me te vermaken :-)

Slechte nacht gehad, maar ik heb vanochtend wat geslapen en hoop vanmiddag weer even in te dutten.

Hier ook grijs en grauw weer, maar het is niet koud.

Tot later!
Vooral die emmer is natuurlijk ge-wel-dig gezelschap. Hoop dat je tussen al die activiteiten door wel een beetje kunt uitrusten
Jakkes, Bo... Hopelijk heb je vandaag een hoop meer plezier van e-reader en laptop dan van je emmer.
Bo gewoon even een knuffel, want het is best weer zwaar. Maar om het gezelschap van je emmer moet ik wel lachen. Ook hier geen echt lente weer.

Geluk wat leuk dat je de auto gekocht hebt, welke kleur is het geworden? En wat lief dat je wat lekkers voor de hamstertjes hebt gekocht.

Ik ga zo even naar de tandarts, heb al weken een bultje op mijn tandvlees wat dan weer groot en dan weer klein is of gewoon helemaal weg, zoals nu ik zie een heel klein wit plekje. Vanavond komt mijn as ex eten en gaan we naar een voorstelling van leerlingen van zijn oud zangdocente.
Beter 10 emmers in de lucht dan eentje naast je bed hè Bo? Bah niks aan, ik hoop dat je lekker in slaap valt zodat je het niet zo merkt allemaal.

Ik denk steeds die jurk hiernaast zou jou mooi staan, die kleur in elk geval wel!

Meepie wat zei de tandarts? het klinkt als een ontsteking met fistel. Ik heb toch maar een zwarte auto genomen, was wel wat extra maar het rood vervaagt snel en ik hoop er heel veel jaren in rijden, dan blijft zwart mooi.
Die kleur jurk heeft ook wel wat van de kleur van je trouwjurk, toch?
De kleur is mooi inderdaad, alles in de turquoise/zeegroen/lichtblauw serie vind ik mooi :-) maar deze jurk glanst en daar hou ik niet van. Het model is wel prachtig.

En mijn trouwjurk was heeeeel zacht zeegroen, klopt :-)

Voel me nog steeds niet lekker; hoop dat ik weer even in slaap val. Ben vreselijk moe.
Gelukkeling ik ben gek op rood maar met een auto niet zo vanwege het verbleken, maar zwart is wel een mooie kleur, ik hoop dat je er heel veel plezier van mag hebben.

De tandarts had het over een ontsteking van je raad het al een wortelpunt. Het zit, net als in het begin van het jaar daar waar al eens een wortelkanaalbehandeling is geweest. Ze wilde een foto maken maar daar had ik geen zin in omdat dat in mei ook al gepland staat omdat ik dan terug moet naar de kaarchirurg voor controle om te zien of er weer botgroei is. Ik heb nu een brief voor de kaakchirurg, degene die mij de vorige keer zo prettig heeft geholpen had niet snel plek, maar ik kan nu woensdagochtend bij een collega van hem terecht. Mocht het uitdraaien op een ingreep dan kan ik deze wel weer door die andere arts laten doen. Eerst woensdag maar afwachten. Ik heb geen zin in gedoe in mijn mond vanwege de voorstelling van 14 april. Maar ik zal wel zien hoe het afloopt.

Wordt er net gebeld door iemand, die ik ken, en die was op zoek naar iemand die haar had geholpen toen haar spiegel van haar auto af was gereden. Hij had het zien gebeuren. Nu had ze niet in de gaten wie ze aan de telefoon had (ze is in de 70) maar ik dus wel. Best wel hylarisch trouwens, Ze was heel formeel en ik dacht het is nog geen 1 april. Maar al snel had ze het wel door dat ik het was. Wat blijkt nu waarschijnlijk heeft mijn as ex haar geholpen en zat er 1 cijfer verschil in het telefoonnummer wat ze van hem had. Dus was ze het telefoonboek aan het doorlopen en kwam dus bij mij. Nou we hebben er smakelijk om kunnen lachen. Ze wilde hem bedanken en iets toestoppen voor de hulp want het was inmiddels vergoed door haar verzekering. En omdat hij toch komt eten kan ik het hem straks mooi vragen.

Bo
Minder misselijk dan vorige keer lijkt het wel, daar ben ik echt erg blij mee.

Ik heb wat eten binnen, dat is echt super; ben alleen nog heel erg moe en zwakjes, maar dat is minder erg.

Wilde jullie vast een fijne avond wensen :-) Het weekend is begonnen (nou ja, behalve voor Gelukkeling, jij moet bijna elk weekend werken, maar: je hebt een nieuwe auto gekocht!).
Bo de emmer zegt genoeg weer. Rot dat je er zo ziek van wordt iedere keer. Ik hoop dat een spannend boek het een beetje doet vergeten. 't Zal wel niet, maar de wens is de vader van de gedachte.

Meep wat een gedoe met de tandarts, fijn dat je zo snel terecht kan. Leuk gesprek met die mevrouw.
Zo lang heeft mijn post open gestaan. Ben aan het werk.

Ik heb over een uur en een kwartier weekend.

Mijn (sollicitatie) gesprek in het huis vandaag ging redelijk. Niet helemaal zoals ik het had verwacht. Vreemd dat er daar wel strengere regels zijn. Het zal wel aan de managers liggen. Het is wel een mooi huis en als je binnenkomt voelt het als een warme douche. Zo gezellig en mooi is het. Maar ik kreeg de opmerking dat ik erg zelfverzekerd binnenkwam?? Tsja dan vraag ik me af hoe ik dan binnen had moeten komen. Ik ben er nu eenmaal bekend en ik weet hoe het er allemaal toe gaat. Dat is in al die jaren weinig veranderd.

Ze zijn wel blij met me op zaterdag hoor. Heel blij.
Wat een gekke opmerking inderdaad Zoeb, alsof zelfverzekerd geen goede eigenschap zou zijn!

Wanneer begin je daar?

Sterkte met werken nog, bah, jouw weekend is dus nog helemaal niet begonnen
Nu ga ik echt slapen; liefs allemaal!
O wat zou dat fijn zijn als het eens meezat Bo, ik hoop dat je je morgen zonder emmer mag vermaken, ik hoef niet te werken dit weekend, ik werk om het weekend en alle woensdagen.

Morgen gaan we dus een hamstertje uitzoeken, er zijn drie bijna identieke mannetjes waar ik uit mag kiezen, zo jammer dat ik geen foto's kan plaatsen, maar wel een linkje naar het hamsterforum. Helemaal onderaan de pagina de derde van boven, lief kijkt hij hè?

http://forum.dehamster.nl ... php?f=2&t=92790&start=390

Zoebie had je dan heel bedeesd binnen moeten komen? rare opmerking hoor..........
Goedemorgen lieve meiden, hopelijk liggen jullie nog lekker in dromenland!

Wij zijn eind van de middag weer terug, vast een fijne zaterdag gewenst
Goedemorgen allen. Ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben. Ik werd wakker gebeld door mijn zoon of ik mee ging kijken naar een woning die hij misschien wil kopen samen met zijn vriendin. En natuurlijk ga ik mee.

Zoeb wat een vreemde opmerking, maar blijf gewoon je zelf dan komt het helemaal goed.

Bo heb je kunnen slapen?
Goedemorgen, ik heb een vreselijk lange nacht gemaakt, heerlijk!

Ben nog steeds misselijk, maar zo lang slapen doet erg veel goed.

Meepie, wat leuk, veel plezier bij het bekijken van het huis vandaag.

Gelukkeling, wat een fijne dag voor jou! Je nieuwe hamstertje, wat ontzettend fijn.

Zoeb, goed thuisgekomen gisteravond na het werken? Ga je vandaag al beginnen in het nieuwe huis in E?

Iedereen alvast een mooie zaterdag gewenst :-)
Goedemorgen,

Iedereen lekker geslapen? Bo wat fijn dat je gisteren al een beetje hebt kunnen eten. Dan voel je je meteen wat beter.

Ik was weer vroeg wakker. Maar 't is niet erg. Ik heb de boodschappen binnen. Moet ze alleen nog uit de auto halen. Vanavond vieren we Jan zijn verjaardag. Straks eier- en zalmsalade maken en opruimen.

Ik begin volgende week zaterdag in het huis Bo. Om half één.
Is hij ook echt vandaag jarig, Zoeb?

Dan zeg ik: van harte gefeliciteerd :-)

Sowieso heel veel plezier met het feestje van vanavond; heb je een beetje hulp voor de voorbereidingen?
Hij is dinsdag jarig Bo. Maar we moeten overdag allebei werken.

Vandaar dat we het vandaag doen. Er komen nog wel mensen dinsdag, maar 't is zo'n rare dag midden in de week.

De kinderen zijn hier om half vijf en de collega's komen om 5 uur en dat weet hij niet. Die zullen hem nu wel flink pesten en hints geven. Die collega's kennende.
Bo fijn dat het iets beter lijkt te gaan als vorige keer, hoop dat het zo blijft.

Zoebie fijne pre-verjaardag alvast! Jammer dat het weer niet zo gebleven is.

Gelukkeling ik ga even weer hamster spieken hoor. Ze maken ook goede foto's ervan.

Ik heb van mp een traptractor gekocht voor Okkie en hij is er echt helemaal weg van.
Wat leuk al die hamstertjes.

Welke is nu voor jou Geluk?

Zo'n trapauto is leuk Phoehee. Hij zal er wel niet meer vanaf te slaan zijn.

Ik ben er klaar voor. Alleen nog even de salades maken.
Heel veel plezier, Zoeb! Wat leuk dat het een verrassing is wie er allemaal komen :-)

Heb je een mooie jurk aan?

Phoehee, gaaf dat Okkie zijn traptractor zo leuk vindt :-) Hoe is het met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven