postcoïtale sigaret...

31-03-2012 22:54 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die smaakt altijd zo lekker, zijn er meerdere viva forumster die mijn genot delen (de sigaret dan) ?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Of forummers natuurlijk
Jep, zelfs als je al jaren gestopt bent ;)
Same here siesa, rook zelden, maar die sigaret blijft heerlijk
Van een iets andere orde, maar heb laatst voor het eerst sinds jaren weer gerookt. Bij een wijntje op het terras in de zon. God wat was dat lekker, dus ik snap je punt
Ik deel het met je! Heerlijk
@nellaaa, klinkt ook heerlijk!
Jaaa heerlijk! Maar ga er eigenlijk nooit voor naar buiten. Daar heb ik dan weer geen zin in na de coïtus. (sorry, maar wat een vreselijk woord is dat toch, moet ik aan Sheldon denken )
Ik heb vandaag voor t eerst sinds aantal jaar weer n sigaret gerookt. Ben r misselijk van geworden! Maar bij mij was t een stres sigaret, zal vast daaraan liggen?!
Whahaha Sheldon, vind postcoïtale sigaret sjieker klinken dan peuk na het neuken

Geen idee Miss Acy, maar ik denk dat het ligt aan het aantal jaren tussen de laatste sigaret en nu
quote:mali30 schreef op 31 maart 2012 @ 23:23:

Whahaha Sheldon, vind postcoïtale sigaret sjieker klinken dan peuk na het neuken

Afterneukpeuk kan ook
Hmmm, misschien dat ik die sigaret maar weer eens ga invoeren, na het lezen van dit topic.
Na het klaarkomen altijd een sigaret. Heerlijk!!! Ik doe het al mijn leven lang.Maar EEN ding: ik rook nooit in de slaapkamer, dat vind ik vies en stinken. Dus na het orgasmemoment ga ik vroeger of later naar de woonkamer om daar een peukje te roken. Ja inderdaad, in mijn blootje op de bank (maar ik heb gelukkig geen overburen of toevallige passanten...
Ik dacht op een of andere manier dat dit ging over een sigaret na de bevalling (postnataal)
Ik rook wel eens een sigaretje, maar heb nog nooit na de seks 1 gerookt.. Wil ik altijd nog een keer proberen ..
quote:elastiekje schreef op 01 april 2012 @ 00:21:

Ik dacht op een of andere manier dat dit ging over een sigaret na de bevalling (postnataal)

Een coitus kan uiteindelijk wel leiden tot een bevalling, maar meestal blijft hett beperkt tot plezier voor twee... zonder gevolgen...
Hoeft trouwens niet beperkt te blijven tot een sigaretje... Heb een vriendin die na de seks altijd een wijntje drinkt (ze rookt nl. niet). Dus er zijn alternatieven voor de nicotineshot...
Niet delen, wel ooit een vriendin gehad die rookt. Die spreekwoordelijke sigaret after was super om mee te maken. Soort van bevestiging dat het af was ;)
haha, leuk onderwerp, weer eens wat anders! Tussendoor een rookpauze kan ook fijn zijn, maar die afterwards..

Laatste minnaar rookte niet, maar naakt met alleen een vestje op zijn balkon bij maanlicht had ook wel wat, zelfs alleen (ff nagenieten, tevreden laten bezinken). Snap dus wel wat je bedoelt..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Suzy65 schreef op 01 april 2012 @ 01:07:

haha, leuk onderwerp, weer eens wat anders! Tussendoor een rookpauze kan ook fijn zijn, maar die afterwards..

Laatste minnaar rookte niet, maar naakt met alleen een vestje op zijn balkon bij maanlicht had ook wel wat, zelfs alleen (ff nagenieten, tevreden laten bezinken). Snap dus wel wat je bedoelt..Precies Suzy.Het is voor mij de kers op de taart. Voegt iets extra's toe aan het moment supreme.
Een totale lichamelijke maar ook geestelijke ontspanning en relaxing.
Vroeger toen ik nog wel eens sex had mocht ik na de daad gaarne hevig roken, nu is het meer dat ik rook in plaats van. Ach ik en roken als het kon zou ik onder de douche nog roken en in mijn slaap.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
ik rook niet (vind het echt ontzettend goor!) dus n eventuele bedpartner mag dat van mij ook niet
Zou als ik een bedpartner had die na de sex op het balkon een sigaret ging roken,het net zo'n afknapper vinden als een vent die meteen gaat douchen,of,nog erger,zijn bek gaat schrobben.

Bahbah.

Niks lekkerder als tegen elkaar aan in slaap vallen,misschien even plassen,dat dan wel,maar dan weer vlug terug naar mijn vent die heerlijk naar mij ruikt,en niet naar zeep,tandpasta of nog erger,nocotine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven