Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Haha, dan mis je toch écht wat ieder jaar op 17 maart, Kjong!
Zuipende Iren?
Ha, Es, ook. Maar daar gaat het natuurlijk eigenlijk niet om...het is gewoon een leuke feestdag, soort van Koniginnedag, maar dan van de Ieren.
Dat was alleen het antwoord dat ik van mijn Ierse collega kreeg toen ik hem vroeg wat ik gemist heb als ik nog nooit op St. Patrick's Day in Ierland geweest ben.

"Drinking and Fighting"
Toch jammer dat dat door een gedeelte van Ieren op de voorgrond gezet wordt. Het is wel zo dat er veel gedronken wordt, maar daar hebben de Ieren echt St. Patrick's Day niet voor nodig...Er zijn echter ook nog wel andere dingen, waar het tijdens St. Patrick's Day over gaat. De parade in Dublin is bijvoorbeeld echt heel leuk en er worden die dag ook nog een hoop andere activiteiten georganiseerd.
quote:kjong schreef op 17 maart 2008 @ 11:48:

Pik jij dat Yas, dat je een oude ploeg genomend wordt?

Eigenlijk niet he? En ik hoor geloof ik niet eens bij de oude garde hier, ik kwam gewoon meeschrijven toen ik een LDR had.

Wie is hier eigenlijk begonnen? Kjong, jij was er toch ook al voor mij?
Het eerste van deze Longdistance (misschien was er ooit een voorganger) is begonnen door iemand die iemand in Madrid ontmoet had. Volgens mij had ze het geopend op 28 mei 2006 (sorry, ik heb iets met data, vooral als een datum ergens aan gekoppeld is, dan vergeet ik het nooit).

Is Maria niet in de war met intercultureel?
Niet 2005? Mei 2006 klinkt nog zo kort.

Edit: bij intercultureel heb ik nooit meegeschreven.
100% zeker dat het 2006 was. In de zomer zat ik in Berlijn en toen was er alleen deel 1 (werd niet fanatiek geschreven) en toen ik in NL was ben ik mee gaan schrijven.

Ja maar Yas, jij bent gewoon oude garde overal.
Echt Yas, echt, ik zou het niet pikken.
Dat is ook wel weer waar, Fieje.

Kjong, wat doen we eraan?
Oh ja, er was een interculturele, mischien bedoel ik die. maar er was ook een longdistance al veel langer dan 2006, toch??

eh, ja, wel een hele leuke bestemming "gekozen" dit keer. haha..............

jamaica, yea mon!
Er bestond ook al eerder een LDR topic, maar dat is ergens in het najaar van 2005 doodgebloed.

het ICR topic is toch ook al best lang dood?
In 2005 had ik nog geen LDR, dus was ik er niet bij.
Fieje heeft gelijk: ldr bestaat sinds 2006 (of gaat 't daar niet meer over?)

Volgens mij waren er wel 'n paar van ons groepje daar in het begin al bij, toch? Fille sowieso (hoe kan je anders die datum uit je hoofd weten?!), Margaretha, Kjong, Es, ikzelf, en vast nog wel wat anderen. Yas, jij niet dan? Wanneer is die foto van Gert tevoorschijn gekomen? Kan me wel herinneren dat de topicopenster heeft geopend en daarna niet meer terug is gekomen. Heb laatst nog zitten zoeken of ik deel 1 ergens kon vinden, maar is niet gelukt.
Nee, Gert was er nog niet in 2005, dwz niet als relatie, voorjaar 2006 ofzo. En eindigde juli 2007. Toen kwam de nieuwe 60km LDR en we wonen nu samen.
Net nog zitten rekenen en het eerste LDR topic (An ocean between us) is denk ik in maart 2006 officieel overleden. Ik was een van de laatste mohiakanen (klopt dit?) daar. En toen mijn eigen LDR voorbij was en heb ik daar niet meer gepost en verder bijkbaar ook niemand...

ICR is denk ik eind 2006 gestopt? Fille, daar ken ik jou toch van?

Ik schreef hier ter plekke officieel eerst niet mee, aangezien ik toch niets ontopics te vermelden had, maar op een gegeven moment poste ik zo vaak reacties op anderen, dat ik maar mee ben gaan schrijven en nu mijn ervaringen met mijn short distance relatie met jullie deel
anoniem_6978 wijzigde dit bericht op 18-03-2008 12:45
Reden: Rare zin
% gewijzigd
quote:yasmijn schreef op 18 maart 2008 @ 12:15:

Nee, Gert was er nog niet in 2005, dwz niet als relatie, voorjaar 2006 ofzo.

Jahaa, dat zei ik toch!

(heb je die foto nog wel? Ik wil 't in ieder nieuw deel minstens 1 keer gevraagd hebben, en blijf geduldig wachten op antwoord.)
Tuurlijk heb ik die foto nog!
Ik weet niet wanneer dit topic begonnen is, maar daar zijn jullie al uit volgens mij. Ik weet wel precies wanneer ik zelf begonnen ben met schrijven. Ik kwam hier namelijk op 24 januari 2007 aan vanuit Afrika en de dag erna voelde ik me vreselijk rot ende verloren en ben ik bij jullie gaan posten volgens mij. En het is nog steeds fijn!
Laten zien dan!!
Die foto zit opgeslagen in mijn oude peecee, heb nu een nieuwe laptop. Peecee staat ontmanteld op zolder. Zo snel Y de zolder klaar heeft (ghegheghe) wordt ie weer aangesloten en vis ik hem eruit!

Mén wat was dat lachen toen! Pieste zowat in de bokse van het lachen! Gert achter de peecee!

Etosha, ik schrijf denk ik sinds voorjaar 2006 hier mee. En ik kwam begin febr 2007 weer terug uit Kenya, net zo verloren als jij
Dacht dat het topic al langer bestond eigenlijk! Ik weet natuurlijk al helemaal niet wanneer jullie zijn begonnen, maar ik las voordat ik schreef wel al heel lang mee. Foto van Gert achter de computer kan ik me zelfs ook nog herinneren..

Ik weet nog wel sinds welke dag ik meeschrijf, dat was geboortedag van Chipita....mei of juni vorig jaar dus. Dat weet ik dan weer niet precies..

Spees, hoe ging je tentamen gisteren?

Heb nog even gekeken op de sites van heimweesnacks enz. Is wel optie zeg om daar te bestellen, want ik mis echt wel wat dingen hier.

Gelukkig heb ik moeders ook al weten te strikken om af en toe eens wat op te sturen.

Eerste bestelling Senseo-pads zit er al aan te komen (jaja, ik heb een heuse Senseo geimporteerd hier naar toe). Dat gaat behoorlijk hard hier, want het blijkt een groot succes onder de visite hier.
De AK is begonnen op 5 febr 2007. Ik was net terug.
Ik ben gaan meelezen in de zomer van 2006, toen zat ik in Turkije en Habibi in Marokko. Ik was toen helemaal geboeid door het verhaal van Kjong en de zogenaamde overgang. Ik ging elke dag naar het internet cafe om daar over te lezen Toen ze zwanger bleek te zijn heb ik volgens mij iets gepost voor het eerst. Maar ik vond het in het begin zo ingewikkeld om iedereen uit elkaar te houden! Op het topic waar ik ben begonnen met de Marokkaanse vriendjes was het groepje altijd kleiner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven