Op zich wel, ik verander namelijk zelf ook altijd van alles. Heb geen erg lange concentratie en dat merk ik overal in. Behalve relaties en vriendschappen, daar ben ik heel stabiel in
Wat heb jij gestudeerd? (als je gestudeerd hebt tenminste)
eh..nog niet in de gids gekeken. (Ik ga dochter maar eens naar haar hippie-jaren-70-feestje brengen, en dan rond middernacht weer ophalen. )
Is dat tegenwoordig een normale tijd voor een klassefeest van een meisje van 11 jaar...?
Anoniem_109227
zaterdag 31 maart 2012 om 19:21
Oh middernacht vind ik wel laat eigenlijk! Bij ons begon het feestje op de middelbare school rond 7 uur en eindigde rond 11 uur (en dat vond ik toen al laat). Maar tja, misschien word ik ook wel ouderwets
Naar morgen, dan komt mijn man thuis van een maand buitenland
Waar zie jij altijd erg tegenop?
Anoniem_109227
zaterdag 31 maart 2012 om 22:15
Tegen rollenspellen! Moet dat voor mijn studie vaak doen en ook op mijn werk helaas. Je leert er wel het meeste van hoor, maar die zenuwen vooraf pwuuu. 'In het echt' gaat het veel natuurlijker en zijn er amper zenuwen.
Geniet trouwens morgen van je man! Ik weet nog toen mijn vriend terug kwam van 6 weken vakantie. Net twee verliefde pubers
Wat 'volgt' er allemaal nog in jouw toekomstbeeld?
Anoniem_110773
zaterdag 31 maart 2012 om 22:16
Heel vroeg opstaan om te gaan werken. Omdat ik dan vaak onrustig slaap, blijkbaar omdat ik dan bang ben me te verslapen ofzo. Suf in ieder geval...
Hoe ziet je ideale weekend eruit?
Anoniem_110773
zaterdag 31 maart 2012 om 22:18
Fijn dat je man terug komt morgen Lot!
Toekomstbeeld; trouwen, groter huis, kinderen, tzt een andere baan waarschijnlijk, dat soort dingen.
Ideale weekend is dat er geen verplichtingen op 't programma staan, en je dan lekker opsluiten met een DVD-box en lekker 2 dagen onafgebroken je favoriete serie kijken...!
Vrijdagavond borrelen met vriendinnen. Zaterdag zonder kater wakker worden, rustig ontbijten e.d. Dan eind van de middag met denkbeeldig vriendje afspreken. Lekker uit eten, nog een drankje doen in de kroeg en daarna gezellig samen naar bed Volgende dag lekker lang in bed hangen en daarna even naar het strand of het bos. Of naar de bios. Of museum. Zoiets. Maar ja, momenteel gebeurt alleen het borrelgedeelte op vrijdag.