Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Moggu...

Iedereen leuke feestjes gehad?
Het was gezellig. We hebben gelachen en genoten. Jan ook.

Dinsdagavond komen als verrassing de rest van de collega's na het werk een pilsje drinken. Dus nogmaals een surprise. Dat weet hij dus ook niet. Hij vond het echt superleuk.

Hij heeft de Harley Davidson gekregen en een mooie tuinkachel.

Dat wordt genieten deze zomer. Gezellig.
Hij heeft een Harley Davidson gekregen???

Leuk dat het leuk was Zoeb.

Hier was het ook gezellig en het is ook nog flink laat geworden.

Ook wel blij dat het weer achter de rus is. Er komt een drukke week aan, ivm Pasen ben ik alleen dinsdag vrij...
Gold, Jan heeft de Harley al twee jaar geleden gekregen van oudste. Maar die moest nog helemaal opgeknapt worden en omdat hij toen nog heel veel last had van de chemo in zijn benen en voeten kon hij er niet op rijden. Oudste heeft hem nu klaar en gisteren ging het rijden best goed, alleen moet Jan nog oefenen met schakelen. Dat moet met zijn linkervoet en zijn gevoel is niet helemaal meer terug gekomen.

Maar het was een grote verrassing dat de motor er stond toen Jan thuis kwam en de kamer vol zat. Het was erg geslaagd.

Zal straks een foto neerzetten. Heb er natuurlijk al wel, maar dan zit Jan er op en dat vind ik hier niet zo'n goed idee.

Oh, ik kan hem natuurlijk op de bh zetten. Niet aan gedacht.

Doe ik dat wel.
Wauw, wat een waanzinnig cadeau!

Ik hoop dat ie er fijn wat kilometers op kan maken!
Mogguh

Het wordt sneller weer vies dan dat ik het opgeruimd krijg Vandaag naar mams gegaan en dat doe ik woensdag weer. Is even nodig. Hoop wel dat ze deze week meer vrijheid krijgt, anders is het echt geen doen. Waar ze nu is hoort ze niet, en dat weet ze.

Zoebie, hoop dat Jan het gevoel genoeg in zijn linkervoet terug krijgt om dat ding te bedienen. Wat gaaf

Morgen dus weer een nieuwe ronde voor de troep.
Moggu..
Mogguh

Hoe krijgen ze dat voor elkaar Mamz, om het sneller vuil te maken dan jij het opgeruimd krijgt. Dat is ook vechten tegen de bierkaai.

Oudste heeft een weekend Paaspop gewonnen met een prijsvraag. Ze worden vrijdagmiddag opgehaald met een stoet Harley's en dan gaan ze richting Paaspop waar een compleet ingerichte tent met alles erop en eraan klaar staat voor een heel weekend muziek. Zaterdag komen ze terug naar huis om 's avonds weer naar Paaspop te gaan.

We hebben Sam dus bijna een heel paasweekend hier. Leuk.

Nou ja misschien zeg ik dat daarna niet meer.
Wat een mooi cadeau Zoebie.Hopelijk kan manlief er heel veel mee toeren.

En naar Paaspop,leuk zeg.De opening van het festivalseizoen!(mijn neef moet draaien en Oudste wil er heel graag heen,ga eens kijken of ik haar kan verrassen)

En ik denk zomaar dat het wel goed komt met een Paas-Sam weekend

Ik moet vanochtend met Uk naar de tandarts en vanmiddag voor mezelf naar de orthopeed.

Ook nog een paar boodschappen doen en stofzuigen,het lijkt hier wel een zandbak binnen.
Mamz,wat lastig dat je moeder nu ergens is waar ze eigenlijk niet hoort.Ik hoop met je mee!
Uk had geen gaatjes!
Fijn Coe.

Mamz dat lijkt me heel erg frustrerens als je moeder ergens zit waar ze niet hoort. Doen ze daar wat aan? Of kan dat niet.

We hebben wachtrijen,.
Dan gaat de tijd wel lekker snel Zoeb,(of niet?)

Ik heb weer een spuit in mijn heup gekregen,was niet zo fijn.

We eten vanavond makkelijk,heb een pan soep gemaakt en er zijn nog allerlei lekkere dingen over van het weekend.

Vanavond komen ze de stenen voor de tuin brengen,nu er nog achter zien te komen wanneer ze erin gaan
Coebergh, had je gezien dat ik gepost had in het 'eitjes'topic?
Hi Thee,ja ik had toevallig net gepost in het "wakker: topic
Hooooooi!!!
Moggu...

Zoeb,nogmaals en nu voor het echie...van harte gefeliciteerd met je man!
Mugguh

Vandaag nog een klein beetje overnieuw feest.

Coe waarom kreeg je weer een prik in je heup? Ieuw dat zal pijnlijk zijn geweest.

Gisteren erg lang moeten wachten bij de kapper en daarna meteen eten koken want de kinderen bleven eten.

Nu werken.
Ik heb weer eens een slijmbeursontsteking Zoebie.

Vandaag ben ik vrij,lekker rustig aankeutelen in huis en vanavond ouderavond van Oudste.
Getver, dat is pas pijnlijk. Bij jou stopt het ook niet hè.
Mogguh

Zoeb, wat leuk, een Sampasen!

Coe, die spuit klinkt niet fijn. Hoop dat het wel helpt tegen de ontsteking.

Mijn zus krijgt mss voor elkaar dat ze wordt overgeplaatst naar een vergelijkbare afdeling in haar eigen dorp. Ik ben ondertussen bezig om voor elkaar te krijgen dat ze de afdeling afmag om even 'gewone mensen en frisse lucht' bij te tanken. Voor de rest is het uitzitten tot de observatie rond is. Morgen weer heen dus.

Ik heb weer een schoonmaakster die het geen drie uur volhoudt. Kind ziek, dat soort werk. Word er echt gallisch van. Straks maar ijverig verder met de stapel te vouwen was waarin meer kleren dan dat ik kastruimte heb.
Dag maisjes,

Vandaag ben ik vrij dus tennis en koffieleut.

Vanmiddag kapper en misschien een paar boodschappen.

Succes met je berg vouw-was Mamzie.

Helpt de prik een beetje Coetje?

Klinkt erg leuk Zoeb, een heel weekend Sam .

Gelfje, alles goed????????
Ik weet het nog niet Goldie,vandaag voel ik me in ieder geval helemaal niet goed.Rillerig,beetje verhoging en heel moe en misselijk.

Ben vanochtend terug naar bed gegaan en heb geslapen tot net.

Dat huishouden loopt vast niet weg

Ja Gelfje,ik had van je gedroomd afgelopen week.Jullie kwamen hier in de buurt wonen en ik ging oppassen op jullie katten....wat je al niet kan meemaken in dromen he.
Mamz,hoelang duurt zo'n observatie?

En kan je nergens klagen over de schoonmaakster?Volgens mij was het de bedoeling dat het je zou helpen maar nu wordt je er alleen maar onrustiger van.
Ik heb toch nog wat was gevouwen,de keuken opgeruimd en nu heeft Uk een vriendje te spelen.

Ben heel benieuwd wat ik vanavond te horen krijg over Oudste.

Vanochtend een brief met de post dat ze volgende week een aantal toetsen moet doen.Het waarom zal vanavond wel duidelijk worden.(en ik hoop echt echt echt dat ze niet van school hoeft,maar haar resultaten zijn nogal wisselend.)

Nu eens verzinnen wat ik de kinderen ga voorschotelen,voor mezelf maak ik een salade met gerookte kip,rucola,lente-ui,cherry tomaatjes,gele paprika en pijnboompitjes.

Vriend is een vriend aan het helpen met buitenverlichting aansluiten dus die eet daar mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven