Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Hello, heerlijk zeg een lang weekend!! Traag opgestart vandaag maar ga zo even de weekendboodschappen doen.

Coe, wat vervelend dat het nog niet gezellig is bij jullie... Hoop dat de lucht toch snel een beetje geklaard is.

(grappig, één van de katten ligt naast me op de bank te slapen en te dromen, ligt met zn pootjes over zn ogen en met zn bekkie te 'smekken', liieeeeef )

Zoeb, ik had naar the Passion toe gewild, zit er echt vlakbij maarrr... we dachten dat het vanavond was, balen!! Hoop dat ik het nog terug kan zien op uitzending gemist ofzo...

Gold, ben er wel achter dat ik het vaak helemaal niet zo druk heb maar het vooral snel als druk ervaar. Zou fijn en goed zijn als ik dat kon veranderen

Heb jij het nog een beetje naar je zin op je werk? Zal idd wel erg druk zijn nu met de paasdagen.

Mamz, brrrr het is veel te koud zonder verwarming en warm water!! Hoop dat het snel is opgelost! Wel wat eten hoor, anders krijg je het helemaal zo koud

Goed, ik ga mezelf in het strijdgewoel van de supermarkt gooien.

Tot later!

Na een dag hard werken heb ik net mijn nieuwe auto ingereden .

Heel druk die Paas-gekte, maar wel gezellig. Alle klanten kregen ook nog een attentie en daar kwamen hele leuke reacties op.

Coetje, gaat het al wat beter?

Gelfje, als je je beseft dat het zo is, dan is dat toch al heel wat?

Mamzie,. heb je ondertussen alweer warm water? Hopelijk wel!

Is er nog wat op tv vanavond? Zo niet, dan ga ik lekker lang in bad.

Morgen nog één lange dag druk in de winkel en dan ben ik een week vrij!!!
Moggu...

Gold,rijdt de nieuwe auto lekker?

Succes vandaag met de drukte in de winkel.

Zoeb,lekker met Sam aan het knuffelen?

Mamz,problemen met water opgelost?

Gelfje,heelhuids uit het strijdgewoel gekomen?

Ik heb een lijstje vandaag:

middelste naar voetbal

bakker,slager,groenteboer en appie

stoffen en zuigen

wassn,vouwen en strijken
Mogguh

Gekke katten Gelf, leuk om te zien.

Sam ligt lekker in de box te spelen. Hij wordt straks opgehaald.

Hier wat foto's.

Sam

Sam
Wat een lachebekkie, die Sam! En het is al een hele vent!

Ik ben al aan het koken, we hebben vanavond eters. Straks wel nog een paar kleine dingen oppikken bij appie, voor de rest zijn we klaar.

Mmetje kijkt Cars, James ligt te pitten.

Hoop wel dat het nog beter weer wordt, het zou jammer zijn als we 3 dagen binnen moeten zitten.

Allemaal fijne paasdagen!
Mogguh

Warm water en verwarming doen het weer en nog. Gisteren (te) impulsief geweest en kuikens gekocht. Eén is vanochtend gaan hemelen, de anderen zijn wel levendig.

Straks toch maar investeren in een warmelamp. En om paasboodschappen. Niet heel veel zin in drukke winkels.
Wat een lekkere spekbilletjes heeft Sam.X-D

Mamz,kuikens??Wil je die straks in de tuin laten lopen?

MissM,succes bij de appie,hier lijkt het wel kerst,zo druk dat het is.

Ik ga worstenbroodjes maken met Uk.
Kan ik iemand hier blij maken met 5 spaarkaarten van de AH-Efteling aktie?
Mamz kuikens? Die zijn groot voor je er erg in hebt. Dan heb je kippen. Ik hoop tenminste dat je er geen dozijn hebt gekocht. Dan moet je straks nog een kippenren maken.

Nee Coe, geen Efteling voor mij.

Het was druk vandaag. Hoop op wat rustigere paasdagen.

Slaap lekker allemaal.
Moggu...

Vrolijk Pasen allemaal!!
Vrolijk pasen allemaal.

iedereen genoten van het paasontbijt. Wij hebben heerlijk met zijn tweeën rustig ontbeten op ons dooie gemak.

Ik heb al gestoft, gestofzuigd en de kamer gedweild.

Nu wachten op visite.

Ik had een paasvlaai besteld bij de Jumbo. Advocaat. Kom ik die om vier uur ophalen, was ie weg. En ik had gezegd dat ik laat zou komen. Mocht ik een andere uitzoeken die ik gratis kreeg. Er stonden er nog maar twee. Een heerlijke vruchtenvlaai en een gewone appel. Ik heb de vruchten gekozen natuurlijk) Appel heb ik zelf nog in de diepvries. Dat was wel een meevaller. Want speciale vlaaien zijn best duur.

En ik was al aan het denken dat ik dan de vruchten wel voor de prijs van de advocaat wilde. Scheelde vijf euro.

Goeie service van de Jumbo.
Mogguh

Die kiekens moeten inderdaad kippen worden. Heb er maar drie, lijkt me mooi zat. En een tuin waar ze niet al te veel schade kunnen lopen.

Fijne pasen! Hier gewoon een vrije dag hoor. Met gourmet, dat dan weer wel.
Fijne Pasen maisjes!!!

Wat een peopie is die Sam toch Zoeb!

En zeker goeie service van de Jumbo.

Mamzie, dat wordt dus over een tijdjes eitjes uit eigen tuin?

Coetje, gaat het al wat lekkerder bij jou in huis?

MissM, was het etentje geslaagd?.

Hier is het vandaag best koud maar wel droog, hopelijk is het bij jullie ook zoiets zodat je er even uit kunt.

Het was rete-druk in de winkel gisteren. Ik wist eerlijk gezegd niet dat er zo'n enorme Paasgekte bestond.

Na werktijd ging ik weer afgeladen met broodjes, stol, tulband, gebak en een prachtig boeket bloemen naar huis. Leuk.

Vanmorgen een rondje gedaan naar mijn vadertje en zus, wat taart uitgedeeld, want als we het allemaal zelf op moeten eten slippen we dicht.

Auto rijdt lekker. Hij is wel enorm groot vergeleken bij mijn vorige karretje.

Nu moeten we naar een verjaardag.

Geen zin in, maar het moet vanuit sociaal oogpunt.
Weer terug van de verjaardag.

Goldman staat in de keuken en maakt Zalm met Philadelphia kruidenkorstje (uit de tv-reclame).
Mogguh

Iedereen nog van een tweedepaasdagontbijtmetgekleurdeeierenenchocoladepaashazenenkiekens aan het genieten?
Moggu...

Hier zit het ontbijt al achter de kiezen.

Uk heeft 3 eieren gekleurd,hij vond er niks aan,hij eet ze liever op

Gister ook een leuke dag gehad,samen met vrienden aan de gourmet hier.Jammer dat het zo stinkt!

Vandaag maken we de restjes op.
Gold,hoe was de zalm?Ziet er op de reclame altijd lekker uit!

Zoebie,hoe vind je zoon Paaspop?En jij lekker aan het genieten van Sam?

Spreken we deze week iets af over zaterdag?

Hier is de lucht een beetje geklaard,al blijft hij wat sikkeneurig.Hij doet iig zijn best om niks aan de kinderen te laten merken.Vandaag zou hij eigenlijk crossen dus ik laat hem maar een beetje met rust vandaag.

Iedereen verder van de vrije dag aan het genieten?
Iedereen een beetje van het paasweekend aan het genieten, ondanks het druilerige weer??

Wij gaan er zo weer vandoor, veel afspraken dit weekend, druk maar wel gezellig.

De supermarkt was wel echt een chaos zeg, het leek idd wel kerst..

Mamz, wat leuk dat je kuikens hebt!! Het is dat ik maar een piepklein balkonnetje heb maar anders zou ik het geweldig vinden om kipjes te hebben....

Gold, misschien heb ik niet goed opgelet en heb je t allang verteld maarrrr... hoe is het nou met werk van Goldman? Al wat duidelijkheid?

Ik ga was ophangen en dan... zoefzoef weer weg!

Fijne dag nog allemaal!
Ik heb 3 wassen opgevouwen,3 wassen opgehangen,de keuken gedweild,wc gepoetst en ons bed verschoond.

Vriend en kinderen hebben de gordijnen dicht,kaarsjes aan,bank uitgetrokken,stapel dvd's en een hoop lekkers binnen handbereik,die vermaken zich wel.
Pfoe, ik kan geen chocolade of eieren meer zien.

Dat wordt geen balansdag maar een balansmaand om dit weer recht te trekken

Jammer ook van het weer.

En dan is het nu tijd voor de schoonmaak!
Hallo!

MissM, ik heb ook zo'n balansmaand nodig hoor.

Afijn, het was in ieder geval allemaal weer wél lekker.

Gelfje, wat Goldmans werk betreft: De keuze is op hem gevallen dus hij heeft nog steeds een baan.

Fijn dat de lucht in huis weer een beetje geklaard is Coetje.

Wij hebben vandaag een flinke rit gemaakt met de nieuwe voiture. Eerst Oudste naar de nebloemboot gebracht voor weer een week stage en daarna door naar Noord-Holland voor een bezoekje aan een vriendin.

Morgen moet er hier flink gebezemd worden.
Al met al hier toch een knus dagje gehad!

Morgen weer werken dus ik kruip er vanavond op tijd in.
Moggu..
Lijstje:

werken

wassen

kadootje kopen

koken

wvttk

Fijne dag allemaal
Mogguh!

Ik start een beetje langzaam op vandaag maar ik ga zo toch maar aan die MEGA-wasmanden met vouwgoed beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven