Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
Mommy, jeej je hebt een geweldig mooie dag gehad! Geniet lekker van je honeymoon en ik ben benieuwd naar je verhalen wanneer je terugkomt!

Lovelylady, haha wat een leuke 1 april grap! Leuk dat je moeder wel blij reageerde!

Krijgsman, lekker zeg, vrije dagen! Geniet er lekker van! Wel een voordeel van niet weten wanneer je NOD is, je kunt je er ook niet druk om maken;)

Boekenlegger ,balen zeg, dat je je tentamen niet gehaald hebt. Dat valt even flink tegen. Maar de tweede kans gaat je zeker lukken! Gecondoleerd met het overlijden van je vriend zijn moeder!

Probeer je een beetje je rust te pakken af en toe? Ondanks dat je het heel druk hebt, is dat wel heel belangrijk!

Veliene, knuffel voor jou omdat je ongesteld bent geworden! Laat je even lekker verwennen! En zoals italiagirl zegt, ik weet zeker dat het bij iedereen hier goed komt en dat iedereen hier kan gaan melden dat ze een knaltest heeft gehad!

Confronterend zeg, om bij je vriendin te zien hoever jij nu eigenlijk zou zijn geweest..kun je er wel met haar over praten? Kan me voorstellen dat dat misschien oplucht?

Zoals anderen ook al zeiden, heeft iedereen altijd heel snel zijn of haar mening klaar. Ik vind het persoonlijk ook heel moeilijk om me daar niets van aan te trekken. Telkens blijft het door mijn hoofd spoken. Ik heb in het verleden een eetstoornis gehad en daarbij vond ik de meningen en gedachten van andere ook altijd zo moeilijk. Als ik niets at, kreeg ik commentaar en wanneer ik wel at, kreeg ik dat ook. Ik had het gevoel altijd in de gaten te worden gehouden..erg lastig.

Hopelijk kun je leren om er steeds beter mee om te gaan!

Springstof, veel succes met de laatste loodjes! Geniet nog even van het zwanger zijn!

Italiagirl, hopelijk heb je vandaag je eisprong, het is wel heel fijn als je die kan voelen! En het trekken in de liezen kan een teken zijn, ik had dat ook! Ik had een beetje een raar/grieperig gevoel in mijn buik, niet dat ik me heel beroerd voelde, maar het voelde wel vreemd.

Wat goed dat je ondanks de zenuwen toch over je loon bent begonnen. Hoe reageerde je baas? Als meerdere collega’s over hun loon willen praten, zal je baas wel inzien dat hij met iets moet komen.

Ik heb ook wel eens I didn’t know I was pregnant gekeken, echt bizar soms ja!

Neweve, lekker dat je nog een weekje vrij hebt. Kun je even lekker bijkomen!

Souffle, balen dat je weer zo misselijk bent! Lijkt me heel vervelend! Wel fijn dat je afspraken hebt kunnen afzeggen, je moet nu even goed voor jezelf zorgen. Leuk dat je vrijdag weer naar de VK mag, hoe ver ben je inmiddels? Ik vind het ook iedere keer weer spannend!

@ hier. Behoorlijk druk momenteel, maar ik voel me gelukkig wel goed. Al ben ik wel erg moe, maar ach als dat alles is:)

Afgelopen weekend even bij de prenetal geweest met mijn moeder, heb een lief pyjamatje gekregen voor de baby, daarnaast ook alvast wat positiekleding gekocht. Ik heb het nog niet nodig, maar er was nu flinke korting, dus dat scheelt weer! Afgelopen woensdag had ik dus de echo en ik kan nu meer genieten nu op de echo te zien was dat de baby het goed doet. Al vind ik de volgende echo nu alweer spannend! 16 april mag ik weer voor een echo, dan ben ik 12.5 week!

Ik mis muisman wel behoorlijk..vooral tijdens zulke momenten als een echo. Ik ben blij als hij terug is!

Vanavond even naar de verjaardag van mijn beste vriendin, dus dat is wel gezellig!
@italia, ik zal de reeks eens opzoeken. Ik ben benieuwd! Jeetje wat een drukke dagen. Relax wel genoeg dat paasweekend...

@veliene, balen!

@souffle, wat vervelend dat je (weer) misselijk bent. Denk goed aan jezelf! Spannend binnenkort weer een echo. Hoeveel weken ben je nu?

@boekenlegger, fijn dat je een gesprek hebt gehad met je schoonmoeder.

@muisje, balen dat je vriend nog steeds weg is . Wel fijn dat je deze week een echo had en binnenkort weer. Neem je ondanks de drukte wel een beetje rust?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
@italia, hij is er sinds 07-03 uit.

Ik denk dat ik het tot eind april aankijk en als ik dan nog niet ongesteld ben geweest ga ik inderdaad een test doen.
@Italia: Dat soort documentaires vind ik ook heel interessant. Op mijn werk ben ik ook veel bezig met het menselijk lichaam dus niet zo gek dan ;) Inside the Human Body is ook echt een aanrader (van de BBC). Wat zonde dat Discovery niet te zien is bij julile zonder flink te betalen. Ik/wij blijven vaak hangen op die zender.

Jij ook bedankt voor je compliment! :-) En inderdaad word je door zo'n ingrijpende gebeurtenis weer even flink met de voeten op de grond gezet en besef je weer hoe belangrijk juist de kleine dingetjes zijn, net als familie, vrienden en de kinderwens. De rest doet er dan echt even niet meer toe. Jammer alleen dat je daar pas achter komt na zoiets verdrietigs.

Ik geef de moed zeker niet op, alleen is het wel weer een teleurstelling, maar dat hoef ik jou niet te vertellen...Maar weer flink ons best doen komende maand

Succes morgen met het vroege opstaan en drukke dagen :( Hopelijk kun je je nichtje nog even knuffelen (en je broer natuurlijk ;)) Heb je nog je gesprek gehad over je salaris?

@Lovely: Thanks! Ik hoop het ook!

@Souffle: Balen dat je zo beroerd bent en je werk daardoor ook niet helemaal kan uitvoeren zoals je wilt En dat je nog niks aangekomen bent zegt niks meid, ik was in die 4 weken zelfs 4 kilo afgevallen en mijn vriendin ook en zij zit nu pas weer op haar gewicht voordat ze zwanger was (en ze is nu dik 17 weken). Maar wel fijn dat je naar de VK mag vrijdag.

@Boekenlegger: Wat fijn dat je zulke fijne gesprekken hebt gehad met je schoonmoeder. En leuk om zo ook herinneringen op te halen van vroeger.

Hier inderdaad weer duidelijkheid dus dat is fijn en gelukkig kan ik heel goed praten met mijn vriend. Hij is net zo teleurgesteld als ik ben en voelt inmiddels al goed aan wanneer ik een arm nodig ben

Hoe is het verder met jou? Is je stuk gister afgekomen?

@Muisje: Wow, al bijna 12 weken joh, wat gaat dat hard! Logisch toch dat je muisman mist bij zulke momenten. Dat zijn juist de momenten die je samen wilt meemaken lijkt me Leuk dat je wat spulletjes hebt geshopt bij de prenatal met je moeder, gezellig! En groot gelijk heb je, korting is fijn! :-)

Dank je voor je knuffel en lieve woorden. We gaan de volgende ronde weer in. Het is heel confronterend om mijn vriendin te zien maar kan er erg goed met haar over praten. We whatsapp-ten heel veel toen we samen zwanger bleken en dat is niet minder geworden na de miskraam. Soms zeg ik ook als ik even niet wil babyshoppen oid en dat begrijpt ze dan ook. Maar ze schroomt niet om me dat te vragen en dat is ook fijn.

Wat heftig dat je een eetstoornis hebt gehad. Heb je dat helemaal los kunnen laten inmiddels of blijft het op de achtergrond aanwezig? (als ik te persoonlijk word, zeg het gerust). En inderdaad, het is nooit goed wat je doet in de ogen van anderen.

@Neweve: Dank je voor je knuffel! Hoe is het met jou? Heerlijk hoor zo'n onverwacht weekje vakantie. Geniet er lekker van! Al leuke plannen bedacht?

@Rest: hoi!!
@ Muis. Wat ben je eigenlijk alweer ver. Nog even en de eerste 12 weken zijn voorbij! Vind het erg vervelend voor je dat je in deze bijzonder periode een tijd zonder muisman moet leven. Dat lijkt mij erg moeilijk. Over hoeveel weken komt hij terug? Muisman zal jou ook vast heel erg missen! Leuk dat je al geshopt hebt voor de baby en voor jezelf. Korting is nooit verkeerd! Zeker met positiekleding, dat heb je relatief gezien maar erg kort nodig.

@ Veliene. Ik snap de teleurstelling heel goed ja. Maar we moeten gewoon doorgaan. Af en toe lees ik ook mee op een Italiaans forum en gisteren had een meid daar een hele rake post geschreven. Zij was al ruim een jaar bezig en ze beschreef afgelopen jaar maand per maand. Hoe ze in januari dacht in de zomer een dikke buik te hebben. Een paar maanden later dat ze een kerstbaby zou krijgen. In de zomer dacht ze, volgend voorjaar etc. Zo wil ik niet eindigen, want dan kom je in een neerwaartse spiraal. (alhoewel ik wel wat herkende in dat verhaal) Dus vooral genieten van de kleine, mooie dingen in het leven en die baby komt er!!!!!!!!!!

@ Souffle. Wat balen dat je zo misselijk bent zeg! Wel fijn dat je werkgever daar goed mee omgaat en dat je wat flexibel daarin kan zijn. Krijg je ook medicijnen om de misselijkheid te onderdrukken? Hopelijk gaat het snel wat beter met je!

@ Krijgsman. Dat is bijna een maand nu. Inderdaad nog even afwachten en dan maar eens testen. Merk je nog geen enkel verschil aan je lichaam? Zere tepels oid. Tijdens mijn cyclus heb ik meestal wel wat kleine lichamelijke veranderingen. Niet heel ingrijpend ofzo, moet er echt op letten. Maar zie wel maandelijks een terugkerend patroon.

@ Newve. relaxen gaan we zeker!!!! Nu al zin in!

@ Boekenlegger. wat leuk dat jij zo'n goed contact hebt met je schoonfamilie. Op zich kan ik ook goed met die van mij overweg, maar dat soort gesprekken heb ik nooit met mijn schoonmoeder. En tuurlijk gaan ze straks net zo leuk om met jullie kinderen.

@ Barba. Nog geen weeen?????

@ iedereen

Ik ga zo mijn out of office instellen en naar huis. Vanavond vroeg naar bed toe, anders trek ik het niet morgen.
@Italia, dat is idd een goeie. Ik ga vanavond eens zoeken. Vind dat erg interessant namelijk hoe dat allemaal zo in zijn werk gaat.

Lijkt me toch apart als je je eisprong voelt, heb ik namelijk nog nooit gehad (maar dat kan miss door de pil komen?) Hoop inderdaad dat je eindelijk eens een positieve test hebt. Wordt tijd ook hé haha Hoop het wel voor je! Veel succes en plezier vandaag in ons o zo koude Nederland! Hopelijk kun je nog even naar je nichtje toe.

@souffle, alles is nu geregeld! Wel fijn hoor, dat geeft wel een rustig gevoel. Wat vervelend dat je afspraken hebt moeten afzeggen, maar wel ontzettend fijn lijkt me, dat je baas begripvol is. Spannend vrijdag! Laat je weten hoe het was?

@boekenlegger0, snap dat je daar aan denkt als je daar gaat eten. Maar wat leuk dat je met haar zulke open gesprekken hebt! Ze zal zeker wel een goede oma worden als ik dat zo hoor . Ik heb helaas geen leuke schoonmoeder.. Kan haar soms niet luchten of zien, en vriend ook niet. We zien ze gelukkig ook niet vaak. En als we er komen dan blijven we maar even voordat er onenigheid komt of zo. (hele moeilijke dominante vrouw nl)

@Muisje, ja ik vond hem zelf ook wel erg leuk haha. Die reactie hoopte ik ook te krijgen, dus dat vond ik inderdaad ook wel erg leuk. Schoonzusje was ook al meteen blij haha. Helaas nog een paar maandjes wachten Fijn dat je je nu goed voelt. Wat leuk dat je van je moeder een pyamatje hebt gekregen, lief! En ook al positiekleding, ja je kun ze alvast maar hebben hé. Ja op zo'n echo heb je toch weer even die ''zekerheid'' dat het goed gaat. Snap dat je met zulke momenten Muisman nóg meer mist. Wanneer is hij weer terug?

@Mrskrijgsman, dan zou je inderdaad over een paar weken een test kunnen doen. Wel handig zoals al gezegd werd, kun je je niet druk maken haha. Wil je bij mij in de tabel Juni zetten ipv september? We stoppen gewoon met de pil na ons trouwen en dan zien we het wel.

Had nog wel een vraagje daarover. Als de pilstrip na ons trouwen nog niet op is, is het dan verstandig om deze door te slikken of mag je ook gewoon ineens daar mee stoppen? En wanneer kan ik het beste dan met foliumzuur gaan beginnen?
Lovelylady, muisman komt over ongeveer 6 weken terug..dus het duurt helaas nog eventjes.

Volgens mij kun je gewoon midden in de strip stoppen, maar ze raden altijd aan om heb toch op te maken, dan loopt je menstruatie waarschijnlijker gelijker op met toen je de pil nog slikte..Ik heb om die reden de strip afgemaakt.

Ik ben met foliumzuur begonnen toen ik met de pil ben gestopt. Je kunt er het beste gewoon mee beginnen als de wens er is voor een kindje. Het is namelijk beter dat je lichaam al wat foliumzuur opgebouwd heeft, ik geloof dat ze ongeveer minimaal 4 weken aanraden voordat je zwanger bent..

Italiagirl, muisman komt over ongeveer 6 weken terug. Ik vind het inderdaad ook moeilijk dat hij nu het begin van de zwangerschap mist..En ik geloof dat de hormonen op het moment ook erg aanwezig zijn en ik hierdoor nog emotioneler ben..hopen dat dat snel minder wordt!

Succes op je zakenreisje naar NL, hopelijk trek je het een beetje met die baas van je!

Veliene, fijn dat je goed met je vriendin hierover kunt praten. Dat lijkt me wel belangrijk en ook fijn. Goed dat je ook je eigen grenzen aangeeft wanneer je het even niet trekt of geen zin hebt. Het lijkt me ook fijn dat ze je evengoed nog vraagt, want het is natuurlijk ook ergens wel leuk om dat samen met haar te doen.

Wat mijn eetstoornis betreft, het blijft altijd nog op de achtergrond aanwezig..Ik kan het nu een plekje geven en er beter mee omgaan..Maar het blijft een lastig punt..Ik ga nu ook aankomen door de zwangerschap en ik weet dat dat goed is voor de kleine, maar het is soms wel moeilijk. Ik heb namelijk altijd de controle willen hebben en nu heb ik eigenlijk geen controle over wat er in mijn lichaam gebeurd. Maar dat neemt niet weg dat ik niet ontzettend blij ben met deze zwangerschap, want het is altijd onzeker geweest of ik nog zwanger kon raken omdat ik lange tijd niet gemenstrueerd heb.

Neweve, Dankjewel voor je lieve knuffel! Ik probeer wel rust te nemen ja, al blijf ik het lastig vinden haha.
@lovelylady: Datums vervroegen doen we met plezier

@Italia: Ik heb wel last van gevoelige borsten gehad ja. Maar dat heb ik wel vaker. Kwam pas iets tegen over dat je je cyclus ook aan je afscheiding kon zien. Als ik dat ik de gaten hou dan was ik vorige week vruchtbaar. Als dat dus klopte zou ik over een week al kunnen testen.

Dus kijken of ik me in kan houden om het deze maand af te wachten of toch volgende week maar vast een test te doen
@lovelylady

Gaaf dat jullie datum vervroegen! Leuk dat jullie het daar samen over eens zijn.

@eisprong voelen

Tijdens pilgebruik kun je eisprong niet voelen volgens mijn huisarts. Ik heb wel eens het idee dat ik hem wel voel. Enorme steken in mijn lies op zon moment, maar volgens huisarts kan dat echt niet. Ik heb wel eens met het idee rond gelopen dat mijn pil dan misschien te licht is, maar ook dat idee schoof huisarts weg. Ik weet niet hoe je er achter komt of pil te licht is en dan het liefst voordat je zwanger bent ;P

@studie

examencommissie heeft mijn verzoek tot verandering onderwerp scriptie afgewezen! Terwijl docenten achter mij staan en mij willen begeleiden. Ik krijg beetje gevoel dat er machtspel is ontstaan. Zo van wij zijn de baas, punt! Balen, maar goed ik moet gewoon doorzetten en ook met dit onderwerp afstuderen, ze krijgen me niet klein! (hoop ik)

Net uurtje thuis van examentraining en straks nog 30 bladzijden lezen, om daar dan een essay over te schrijven. Toch wilde ik tussendoor even hier schrijven, even zinnen verzetten enzo. Herkennen jullie dat?
@Muisje. Jeetje 6 weken nog.... Knap dat je het zo goed doet zonder Muisman! Maar je wordt goed opgevangen door vrienden/vriendinnen? Ik heb inderdaad wat opgezocht, en het wordt toch echt wel afgeraden om midden in de pilstrip te stoppen. Dus we maken in juni de strip nog af Dan ga ik alvast wel in juni beginnen met foliumzuur, ook met de redenering die je opnoemde. En als het ook geen kwaad kan, is dat helemaal goed.

@MrsKrijgsman, haha lief dat je dat graag doet

Daar al enkele tekens van ongesteldheid of zo? Even in de gaten houden dus, en anders over paar weken testen! Spannend!

@boekenlegger0, dank je, ja vind het zelf ook wel erg spannend worden nu haha. De bruiloft die er bijna aan zit te komen, en dan ook proberen zwanger te worden daarna. Een spannende tijd dus hier, maar wel erg leuk Eind vd maand een babyshower van een vriendin... RAMMEL RAMMEL RAMMEL haha. Wat vervelend dat ze je verzoek hebben afgewezen! Over dat machtspel zou zo maar kunnen. Dat zie je weleens vaker. Maar inderdaad, laat je niet gek maken, komt goed!!

Bijna weekend. Nog plannen dames?

Wij niet in elk geval. Waarschijnlijk 1e paasdag bij mijn ouders eten. Heb echt géén zin om op 2e paasdag naar een winkel te gaan of zo, veelste druk! Dus miss 2e paasdag lekker een rustig dagje.
@lovely: Geen tekenen van ongesteldheid, wel nu al 3 dagen achter elkaar 's middags vreselijk misselijk. en een weeig gevoel. Echt standaard vanaf een uur of 2.

Wordt zelfs misselijk van mijn thee, terwijl ik daar nooit last van heb
@mrskrijgsman.. klinkt als tekenen van een zwangerschap... Maar pin je daar niet al te veel op vast, je lichaam kan je soms aardig voor de gek houden. Als het aanhoud, miss toch een testje tegenaan gooien? Dan weet je het ''zeker''.
@Italia: Wat jij schrijft over die post op het Italiaanse forum herken ik toch ook wel een beetje. Elke maand denk ik toch wel even van: "goh, als ik nu zwanger zou raken zou ik in (bijv) december uitgerekend zijn". Daar heb ik ik trouwens ook wel vaak met mijn vriend over. Maar goed, inderdaad genieten van de kleine en leuke dingen en ons best maar weer doen de komende maand

@Muisje: Wat knap van je dat je het onder controle hebt en er goed mee kan omgaan terwijl het altijd om de hoek blijft loeren. Lijkt me behoorlijk heftig om zoiets te 'krijgen'. Dat moet een lastige periode voor je zijn geweest, ook de onzekerheid of je nog zwanger kon raken. Geweldig dat het toch gelukt is!

@Lovely: Zoals de meesten al geschreven hebben zou ik ook deze strip nog afmaken als ik jou was. Hou je het ritme er gewoon in zoals het al was. En ik ben begonnen met het slikken van foliumzuur toen ik gestopt ben met de pil, 2 maanden voordat we er voor gingen.

@Boekenlegger: Heb je wel een eisprong als je aan de pil bent? Ik dacht namelijk niet....of heb ik dat altijd verkeerd gesnapt? Is het nog gelukt met het stuk lezen zo laat op de avond?

@Krijgsman: oehhh..spannend! Dat weeige gevoel had ik ook vreselijk....keep ons updated!
@veliene: Het lezen is gelukt. Essay is ingeleverd

Over eisprong. In principe heb je die niet als je aan de pil bent. Want de hormonen in de pil 'voorkomen' dat. Maar het kan zijn dat een lichaam anders reageert op de hormonen en dus te weinig hormonen krijgt (= te lichte pil) waardoor er toch een eisprong plaats vindt. De wel of niet mogelijkheid van een te lichte pil staat flink ter discussie, mijn huisarts is ervan overtuigd dat een te lichte pil een fabeltje is. Mijn oude huisarts vond niet dat dit een fabeltje was. Dus ja wat moet je geloven.
Zo dames, ik ben weer terug in Italie. En helemaal kapot!

@ Muis. Oh, dat duurt nog wel een behoorijke tijd ja, 6 weken. Lijkt mij erg lastig. Maar laat je goed verwennen door de mensen die je om je heen hebt, dan gaat de tijd misschien iets sneller voorbij. Of dan wordt het gemis misschien iets dragelijker!

@ boekenlegger. Hmmm als jij het idee hebt dat je je eisprong voelt tijdens pil gebruik, lijkt mij dat de pil inderdaad te licht is. Jouw huidige huisarts praat volgens mij gewoon onzin. Ik heb altijd de mircrogynon 30 gebruikt. dezelfde pil is er ook in een 20 en 50 variant. Een lichtere en zwaardere dus. Alleen dat geeft al aan dat sommige vrouwen een zwaardere pil nodig hebben. Vaak herken je een "te lichte pil" aan doorbraak bloedingen.

@ Lovely. Ik zou de pilstrip ook gewoon afmaken inderdaad. Hopelijk krijg je snel een regelmatige cyclus, zodat je makkelijk kan berekenen wanneer de vruchtbare dagen zijn.

@ Krijgsman. Het klinken als zwangerschaps kwalen, maar helaas wil dat niet altijd wat zeggen. Ik merk de laatste 2 cyclussen dat ik na mijn eisprong ook dergelijke klachten heb. Moe, misselijk, opgeblazen. Het is dat ik gewoon ongesteld ben geworden.

@ Veliene. Ergens denk ik dat dat ook wel normaal is hoor. Denken van "als ik nu zwanger raak, dan..." Maar voor je eigen gevoel niet altijd even prettig. Want met iedere menstruatie moet je je toekomstbeeld dan weer bijstellen. Pfff soms zou ik willen dat er een uit knop zat op dat piekeren. Lijkt mij een stuk prettiger. Maar meer dan gewoon doorgaan en blijven genieten kunnen we niet doen. Daarom ben ik ook zo blij dat Italiaman en ik gewoon de zomervakantie hebben geregeld nu. Tja, wie weet ben ik dan wel een paar maanden zwanger en is Sicilie veel te warm voor mij. maar aan de andere kant is de kans ook zeer aanwezig dat ik dan nog niet zwanger ben. We zien wel....

@ Souffle. Hoe gaat het nu met de misselijkheid? Alweer iets beter?

@ Barba. Nieuws??????? Je hebt meld plicht he!

Mommy is natuurlijk heerlijk van haar huwelijksreis aan het genieten!!!

@ de rest

@ hier. Drukke dagen in NL achter de rug, maar het zit er gelukkig weer op. Helaas geen tijd gehad om mijn broer en nichtje te zien. :( Vandaag dagje op kantoor (niet dat ik veel doe, want daar ben ik te moe voor) en daarna lekker 3 dagen vrij!!!!
Hallo allemaal!

Excuus excuus excuus! Een week geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. Hij is dus bijna vier weken te vroeg, maar doet het super... Op 25 maart braken mijn vliezen, maar de weeen lieten nog 5 dagen op zich wachten. Alle cliche's zijn waar: het is het mooiste wat er is! Ik ben zo vreselijk verliefd op mijn kind! Ik gun. jullie dit ook allemaal!!

Gr barba.
Aaaaaahhhhh Barba!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!! En tuurlijk hoef je je daarvoor niet te excuseren. Was denk ik nog spannend dan he, dat de vliezen zo vroeg braken en dat de uiteindelijke bevalling nog even op zich liet wachten. Fijn dat jullie zoon het goed doet. Met jou ook alles weer goed en een beetje bijgekomen van de bevalling? Geniet lekker samen!

Onze eerste rammelaarsbaby is gewoon geboren
Even snel in de pauze vanaf mn mobiel: Barbaaaaaa! Gefeliciteerd!!!! Geniet van je zoon en deze bijzondere tijd!
Barba Gefeliciteerd
Barba gefeliciteerd!!!!!
Dank je wel voor de feli citaties!

Ja hoor, ben redelijk bijgekomen vd bevalling. Wel een flinke knip gehad en die hechtingen ' jeuken' nog een beetje... Maar ach, als ik dan ons ventje weer aankijk dan is de rest totaal onbelangrijk! Pure liefde!
Wat klink je heerlijk optimistisch barba. Geweldig!!! Ik hoop het zelf ook over niet al te lange tijd mee te maken. Knuffel hem maar heel veel!!!!
Gefeliciteerd barba! fijn dat alles goed is, ondanks dat hij zich te vroeg meldde. Geniet van hem!
Gefeliciteerd Barba! Ook de felicitaties voor jouw partner natuurlijk!

@italigirl: ben jij eigenlijk al weer terug in italie na de zakenreis? Hoe was het? Viel het mee?

@foliumzuur

Ik slik een vitamine b-complex in verband met vitamine 12 tekort en realiseerde me niet dat daar ook vitamine b11 (=foliumzuur) ingezit. Precies dezelfde dosering als voor vrouwen met een kinderwens wordt aangeraden. Toch wel grappig :D
@krijgsman, je maakt het wel spannend! Ik zal voor je duimen *duimduimduimduimduimduimduimduim*

@muisje, lijkt me ook een onzekere periode. Wat vervelend dat je altijd opmerkingen krijgt over je eetgedrag, kan me voorstellen dat je dan met minder plezier eet.

Ik heb vroeger het boek maanmeisje gelezen (over een meisje met een anorexia), een erg mooi maar heftig boek. Toevallig zag ik het gister weer in de kast staan, maar ben aan een ander boek begonnen.

Geniet van je zwangerschap meis! Volgend jaar moet je paaseieren gaan verstoppen. Kan je mooi deze tweede paasdag vullen met verstopplekken bedenken en genieten.

omdat muisman er (nog steeds) niet is!

@lovely, hopelijk komt je menstruatie normaal op gang na de pil. Bij mij in een stopperiode (tussen 2 pillen in) gelukkig wel. Nu heb ik een 3-fase pil waardoor ik me emotioneel een stuk stabieler voel.

@boekenlegger, je hebt inderdaad geen eisprong als je aan de pil bent, al voorkomt de pil ook innesteling en heb je dikker slijm (wat lastiger te zwemmen is). Ik weet niet of je bij een te lichte pil wel een eisprong hebt of niet, kan me er op zich wel iets bij voorstellen... Lijkt me wel vervelend dat je huidige huisarts ervan overtuigd is dat het niet kan. Gelukkig "slik" je al foliumzuur

@italia,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven