Nagellak ideeen
dinsdag 3 april 2012 om 08:37
Dames,
Er loopt momenteel al een topic over "is het lakken van je teenagels ouderwets/achterhaald". nu weten we natuurlijk allemaal dat dit de grootste onzin is die er is, maar nu had ik het idee dat iedereen eens een fotootje plaatst van haar gelakte nagels. Leuk om ideeen op te doen misschien ook?
Vindt je het niks? Doe dan gewoon niet mee
Hieronder de mijne:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HY4WCIPB.jpg
Er loopt momenteel al een topic over "is het lakken van je teenagels ouderwets/achterhaald". nu weten we natuurlijk allemaal dat dit de grootste onzin is die er is, maar nu had ik het idee dat iedereen eens een fotootje plaatst van haar gelakte nagels. Leuk om ideeen op te doen misschien ook?
Vindt je het niks? Doe dan gewoon niet mee
Hieronder de mijne:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HY4WCIPB.jpg
dinsdag 3 april 2012 om 14:24
Leuk dit topic!!. ik wilde er ook al een openen, maar had er nog geen tijd voor kunnen maken. En helaas ook nog geen tijd voor een foto dus. Maar die komt er zeker en ik hoop dat er meer willen posten, want ik vind het ook leuk om het van anderen het zien en ideeën op te doen. Ben benieuwd.
Ben je naam even kwijt , maar leuk jouw gelakte nagels!.
Ben je naam even kwijt , maar leuk jouw gelakte nagels!.
dinsdag 3 april 2012 om 16:08
dinsdag 3 april 2012 om 19:57
quote:very__cherry schreef op 03 april 2012 @ 16:08:
Mijne zijn zacht (licht-)rood, een vintage achtige kleur van de OPI South Beach Collection die in Nederland niet meer verkrijgbaar is dus die bestel ik in de UK.
Hoezo snobistisch VC?
OPI - Paint my Moji-Toes red
Mooi kleurtje!
Rood, oranje/rood zo'n mooie koraaltoon, of aquablauw.
Mijne zijn zacht (licht-)rood, een vintage achtige kleur van de OPI South Beach Collection die in Nederland niet meer verkrijgbaar is dus die bestel ik in de UK.
Hoezo snobistisch VC?
OPI - Paint my Moji-Toes red
Mooi kleurtje!
Rood, oranje/rood zo'n mooie koraaltoon, of aquablauw.
dinsdag 3 april 2012 om 20:09
dinsdag 3 april 2012 om 21:28
Mijn teennagels zijn nu knal rood, mijn vinger nagels op het moment ongelakt. Maar ben met mijn vinger nagels erg creatief. Heb die stiftjes van de kruidvat en ook een aantal liners, dus heb vaak een hele creatieve bende op mijn nagels (kerstlichtjes, sneeuwvlokken, katten die naar de maan kijken) Vind het alleen nogal herkenbaar om die foto's hier op te zetten...