Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 3 april 2012 om 12:17
quote:yvonjaspers schreef op 03 april 2012 @ 07:22:
Zouden jullie autumn in de gaten willen houden? Ik lees alleen maar snerende/negatieve/aanvallende reacties van haar/hem, dat komt de sfeer niet echt ten goede.Ik ondersteun dit verzoek, volgens mij gaan de postings wel de perken te buiten, maar kan het bericht dat ik wilde staffen niet meer terugvinden.
Zouden jullie autumn in de gaten willen houden? Ik lees alleen maar snerende/negatieve/aanvallende reacties van haar/hem, dat komt de sfeer niet echt ten goede.Ik ondersteun dit verzoek, volgens mij gaan de postings wel de perken te buiten, maar kan het bericht dat ik wilde staffen niet meer terugvinden.

dinsdag 3 april 2012 om 19:26
Hoi Modjes,
Vandaag heb ik iemand proberen vriend te maken. Dat is gelukt!
Ik wilde haar net iets sturen en kan dan kiezen uit: 'stuur een mail' en 'stuur een bericht'.
Vraag 1: Wat is het verschil?
Vraag 2: Ik heb de eerste optie gekozen (mailen). Heb een stukje tekst getypt en klik op verstuur, waarna ik de melding krijg 'je moet eerst aanmelden', terwijl ik wel aangemeld ben (hoe had ik anders in mijn profiel gekund). Heb toch nog een keer opnieuw mijn inlognaam e.d. ingevuld, maar kreeg na het versturen opnieuw die melding.
En nu weet ik dus ook niet of die twee berichtjes verstuurd zijn of niet. In ieder geval gaat er iets niet goed.
Ik wilde haar net iets sturen en kan dan kiezen uit: 'stuur een mail' en 'stuur een bericht'.
Vraag 2: Ik heb de eerste optie gekozen (mailen). Heb een stukje tekst getypt en klik op verstuur, waarna ik de melding krijg 'je moet eerst aanmelden', terwijl ik wel aangemeld ben (hoe had ik anders in mijn profiel gekund). Heb toch nog een keer opnieuw mijn inlognaam e.d. ingevuld, maar kreeg na het versturen opnieuw die melding.
En nu weet ik dus ook niet of die twee berichtjes verstuurd zijn of niet. In ieder geval gaat er iets niet goed.
dinsdag 3 april 2012 om 20:31
dinsdag 3 april 2012 om 20:44
De titel van het topic 'Functioneringsgesprek tijdens ziektewet' is veranderd in 'conflict werk' en is verplaatst naar de pijler Werk & Studie.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 3 april 2012 om 21:51

woensdag 4 april 2012 om 09:15
Het topic: "Zegeltjes voor sparen loungeset/tuinset Albert Heijn gezocht" is verplaatst naar de pijler gevraagd.
Met vriendelijke groeten,
Moderator viva forum
Moderator viva forum
woensdag 4 april 2012 om 09:20
quote:mjdh schreef op 04 april 2012 @ 08:46:
Hallo Modjes,
We hebben een zwaar vermoeden dat Wendy007 in het topic 'uitgedaagd door collega' een spammer is. En in elk topic dat ze reageert gaat het over seksspeeltjes en noemt ze een merk. Willen jullie even kijken?
Bedankt voor je melding!
Moderator viva forum
Hallo Modjes,
We hebben een zwaar vermoeden dat Wendy007 in het topic 'uitgedaagd door collega' een spammer is. En in elk topic dat ze reageert gaat het over seksspeeltjes en noemt ze een merk. Willen jullie even kijken?
Bedankt voor je melding!
Moderator viva forum
woensdag 4 april 2012 om 09:23
woensdag 4 april 2012 om 10:49
Het topic: "Mening over magazine op tablet/ipad-formaat" is verwijderd in verband met een oproep tot een enquete.
Moderator viva forum
Moderator viva forum
woensdag 4 april 2012 om 11:22
Het topic: "Holland's Next Topmodel, crossmediaal?" is verwijderd in verband met een oproep naar een enquete.
Moderator viva forum
Moderator viva forum

woensdag 4 april 2012 om 13:02
quote:molly74 schreef op 03 april 2012 @ 19:26:
Hoi Modjes,
En nu weet ik dus ook niet of die twee berichtjes verstuurd zijn of niet. In ieder geval gaat er iets niet goed. Ik qoute mezelf maar even, want ik zie dat jullie veelvuldig aanwezig zijn geweest, maar niet reageren op mijn vragen.
Hoi Modjes,
En nu weet ik dus ook niet of die twee berichtjes verstuurd zijn of niet. In ieder geval gaat er iets niet goed. Ik qoute mezelf maar even, want ik zie dat jullie veelvuldig aanwezig zijn geweest, maar niet reageren op mijn vragen.

woensdag 4 april 2012 om 14:06
quote:molly74 schreef op 04 april 2012 @ 13:02:
[...]
Ik qoute mezelf maar even, want ik zie dat jullie veelvuldig aanwezig zijn geweest, maar niet reageren op mijn vragen.
Beste Molly74,
Exuses vrees dat je vraag inderdaad over het hoofd is gezien.
Er zijn inderdaad problemen met de vriendschapsfunctie, punt is dat wij er niet exact de vinger op kunnen leggen wat er misgaat. vandaar dat wij veel hebben aan je melding. Wij zullen je vraag doorsturen naar de techniek en hopen snel meer duidelijkheid te kunnen geven!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Ik qoute mezelf maar even, want ik zie dat jullie veelvuldig aanwezig zijn geweest, maar niet reageren op mijn vragen.
Beste Molly74,
Exuses vrees dat je vraag inderdaad over het hoofd is gezien.
Er zijn inderdaad problemen met de vriendschapsfunctie, punt is dat wij er niet exact de vinger op kunnen leggen wat er misgaat. vandaar dat wij veel hebben aan je melding. Wij zullen je vraag doorsturen naar de techniek en hopen snel meer duidelijkheid te kunnen geven!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

woensdag 4 april 2012 om 21:13
quote:La.India schreef op 04 april 2012 @ 21:09:
Mijn vraag moet blijkbaar specifieker. Waar is er iets terug te lezen over de klankbordgroep?
Ben bang dat het antwoord van Mazzel zal zijn; hier op het forum .
Nou je kan het vinden onder het loepje van de Mod. Sorrie Mazzel dat ik het verklap.
Mijn vraag moet blijkbaar specifieker. Waar is er iets terug te lezen over de klankbordgroep?
Ben bang dat het antwoord van Mazzel zal zijn; hier op het forum .
Nou je kan het vinden onder het loepje van de Mod. Sorrie Mazzel dat ik het verklap.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven