Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
@Vleer:

Geef hem niet teveel kansen, meisje...
Ach Vleertje
Peas on earth!
RPO heeft gebeld.. zie hem waarschijnlijk a.s donderdag..
Hoi mensjes!

Allerlei gedonder met RPO lees ik, nieuwe mensen (gezellig!!), een zieke Sun, gaat lekker zo!

Ik zit met een probleempje in mn maag wat ik voor de herkenbaarheid hier niet ga opschrijven.

Verder alles goed hier!
Heej Popje, leuk je weer even te zien.

Vervelend van probleem (hoewel het wel beetje vaag en onbegrijpelijk blijft voor mij hier), hoop dat je het wel op een andere plek kwijt kunt, als je er last van hebt
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 17 maart 2008 @ 22:12:

RPO heeft gebeld.. zie hem waarschijnlijk a.s donderdag..Ja, en dan?
En dan dat dus denk ik....quote:Vleermuis28 schreef op 17 maart 2008 @ 19:51:

Net nog wel even gesproken met mijn nicht , zowel zij als ik vinden dat ik deze week een face to face gesprek met RPO aan moet gaan.. waar die achterdocht e.d vandaan komt..

Dat ik mijn gevoelens er over ook moet vertellen die zijn nl minstens net zo belangrijk alsdie van hem !
Peas on earth!
Popje... Hopelijk niet een heel ernstig probleem ??

Sterkte ermee !

Zooo Julia's tango gezien en nu is er grenzeloos verliefd.. Veel herkenning !!! Vorig jaar ging ik en paar maanden later was ik weer terug. Zie me zo nog staan op schiphol toen ik wegging .. Hele familie in tranen en toen ik terug kwam ik in tranen
goh Pop, wat naar dat je een probleem hebt. Kun je het niet wat dingen verdraaien enzo zodat het niet zo herkenbaar is en wij je misschien toch kunnen helpen/adviseren? Altijd vervelend om iemand anders met problemen te zien.

Vleer, heeft RPO verder nog wat gezegd?

Ik heb te veel geslapen vandaag. Kan nu dus niet slapen.
*heeft vééééél voorpret*

Heeft namelijk een geweldig verjaardagskadootje voor Xan bedacht, én heeft ontdekt dat Xan niet zo goed tegen verrassingen kan... waardoor het nóg leuker is om er een groooote verrassing van te maken
Peas on earth!
Sun >. nee ben eigenlijk wel blij dat we t niet over t *probleem* hebben gehad..

Wel vertelde hij over zijn werk dat hij veel werk kreeg van zijn collegas en dat deed hem goed dat ze zo'n vertrouwen in hem hadden.. Heb toen natuurlijk op zijn Vleerst mogelijk een subtiele hint gegeven ;)

Dat t idd een heel fijn gevoel geeft wanneer men je vertrouwd , dat je daar door je mentaal sterker gaat voelen en daardoor nog meer uit je handen komt..

Maar ja ik weet ook dat mannen die subtiele hints amper begrijpen..
Vleer, ik vind dat je het heel lief en subtiel oppakt, maar ik denk dat het tijd is om de subtiliteit te laten varen en in een gesprek deze week heel expliciet te zeggen wat jou dwarszit en waar jij wél en níet mee kunt leven in een relatie, wat je van hem verwacht (qua vertrouwen) en wat hij van jou kan verwachten. Het is dan aan hem om te vertellen of hij dat kan (jou vertrouwen, je vrienden accepteren, etc), zo niet... moet jij bepalen of je dat wel of niet acceptabel vindt in een relatie.

Wat een gedoe he
Peas on earth!
Hier stond een hééééél fout plaatje.......zo fout...dus weg ermee!

anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 18-03-2008 09:18
Reden: Omdat het zó fout was.....
% gewijzigd
Besteed jij je tijd aan DAT soort dingen...?!
Peas on earth!
Tis trouwens PERIKELEN....
Peas on earth!
Zegt zij... die googelt op 'roze toiletpapier'
Peas on earth!
Hahaha PIREKelen (hmmm PERIKelen???)

Vleer schat, niet meer subtiel zijn hoor! Wees uiterst duidelijk en direct tegen RPO want dit lost zo niks op!
Haha, word je in Frankrijk doodgegooid met roze toiletpapier, ik kan het hier idd ook niet vinden. Heb er eerlijk gezegd ook nog nooit over nagedacht. Haha!
Gaat ook minder subtiel worden /zijn.. Gaat donderdag echt een goed gesprek met RPO aan...

Vind dat altidj wel lastig om te beginnen , maar tis nodig wil onze *relatie* kans van slagen hebben..

Maar zie er wel beetje tegenop.. Vleer gaat t liefst nu wegrennen heulll hard...

brr werken tot 11uur en om 13.00 BHV herhalingscursus.. lekker brandje blussen en ff op een pop oefenen hoe t reanimeren ookalweer ging.. Holadiejee.. Dit duurt tot half 5.. half 7 vergadering op mijn werk... T gaat een lange lange lange lange dag worden ben ik bang.. En heb zeer slecht geslapen vannacht
Vleer, ook mijn alarmbellen gaan errug rinkelen. Niet alleen omdat hij zo wantrouwend is, maar ook zeker omdat hij daarnaast jou geen inzicht wil geven in zijn leven (geen hyves, geen namen noemen van vriendinnen... Ik vind het nogal kinderachtig en steeds meer klinken als 'zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...' Hopelijk levert het gesprek iets op.

Hier ook een lange dag. Zo werken van 7.30 tot 14.00 uur. Al is het ook leuk want na vergadering gaan we met alle collega's naar een tentoonstelling. Dan ff snel hondje uitlaten en om 15.30 uur weer beginnen tot 22.00 uur... Pffffff...

En ik heb vannacht ook heel raar gedroomd, dat er een moord was gepleegd en dat ik de moordenaar moest stoppen, die in mijn ouderlijk huis zat...

Maar goed, ik ga hondje uitlaten en naar mijn werk!
@Vleer:

Bereid je voor op donderdag.

- Of hij weet dat je het serieus meent en praat je naar de mond (dat hij je wel vertrouwt, maar dat hij het zo moeilijk heeft gehad en daardoor er nog wat moeite mee heeft, maar dat hij echt gaat proberen om je vrij te laten) Dit om je gerust te stellen om je te houden, maar binnenkort weer in het oude patroon te vervallen, want zo is hij nou eenmaal (maar jij bent op dat moment blij).

- Of hij is het niet met je eens, heeft het gebrek om naar zijn eigen gedrag te kijken en vooral niet te willen zien dat hij ook niet perfect is. Dan ligt het dus aan jou, en zie jij spoken (volgens hem dan).

Ik acht de kans dat hij zijn eigen gedrag écht erkent en daarmee alles op alles zet om jou het vertrouwen te geven vrij klein.

Kijk eens naar het topic over narcisme. Je kan er nu nog uit zonder al teveel krassen op je ziel...

quote:Halvemaan schreef op 18 maart 2008 @ 07:00:

En ik heb vannacht ook heel raar gedroomd, dat er een moord was gepleegd en dat ik de moordenaar moest stoppen, die in mijn ouderlijk huis zat...

Haha, Scary Movie?

Ik denk zeker wel na over jullie reacties..

Ik weet wat ik wil gaan zeggen donderdag en dat is vooral mijn gevoel laten spreken.Mijn nicht zegt bv. Wanneer jij je geeft , zal hij zich ook gaan geven..

Ik vermoed zelf dat RPO een soort van mentaal vreemdgaan bedoeld... Dat ik met vele mensen contact heb o.a op msn en sms. En hij zoiets heeft van ja hallo allemaal leuk en aardig maar wie zijn die mensen ? Heb je die mensen alleen om aandacht van ze te krijgen of zijn het serieus vrienden ?!?

En daar zit wel iets in , ik heb idd met aantal mensen contact op msn , die niet echt een toegevoegde waarde leveren aan mijn leven.. Het is makkelijk als je ergens mee zit om daar op terug te vallen, maar dat kan ik als ik mijzelf daarin geef ook krijgen van RPO ..

En daar kan ik mij wel iets bij voorstellen , ik zou het tegenovergestelde ook niet erg prettig vinden , wanneer RPO allerlei vriendinnen heeft waar hij mee smst , belt en op msn zit die gewoon wat vage kennissen zijn die je hebt leren kennen bv via Relatieplanet..
quote:4wheelsand1heart schreef op 18 maart 2008 @ 10:59:

@Vleer:

Bereid je voor op donderdag.

- Of hij weet dat je het serieus meent en praat je naar de mond (dat hij je wel vertrouwt, maar dat hij het zo moeilijk heeft gehad en daardoor er nog wat moeite mee heeft, maar dat hij echt gaat proberen om je vrij te laten) Dit om je gerust te stellen om je te houden, maar binnenkort weer in het oude patroon te vervallen, want zo is hij nou eenmaal (maar jij bent op dat moment blij).

- Of hij is het niet met je eens, heeft het gebrek om naar zijn eigen gedrag te kijken en vooral niet te willen zien dat hij ook niet perfect is. Dan ligt het dus aan jou, en zie jij spoken (volgens hem dan).

Ik acht de kans dat hij zijn eigen gedrag écht erkent en daarmee alles op alles zet om jou het vertrouwen te geven vrij klein.

Kijk eens naar het topic over narcisme. Je kan er nu nog uit zonder al teveel krassen op je ziel...

Hee 4Weels, ik vind het lief dat je zo bezorgd bent om Vleertje en meedenkt, maarrrrrr.... ik vind wel dat je ver gaat in wat je schrijft over RPO. Dat het niet goed zit, is duidelijk. RPO vertrouwt Vleer niet, in die mate dat Vleer daar last van heeft. Daarnaast begint Vleer zich af te vragen hoe het zit dat RPO zelf niet open is over zijn contacten met anderen.

Ik vind het te ver gaan om te verwijzen naar het topic over mensen met een narcistische partner (omdat ik de indruk heb dat je daarmee impliceert dat dit aan de hand is bij RPO). Ik vind dit te voorbarig, ook de manieren waarop je zijn reacties inschat. Wij kennen RPO alleen maar uit de verhalen van Vleer, en kunnen onvoldoende inschatten hoe hij zal reageren en wat daarvan de oprechtheid is (want dat is wat jij in twijfel trekt). Nogmaals, ik vind ook dat dit niet goed klinkt, maar vind niet dat je conclusies kunt trekken zoals jij doet (bijvoorbeeld je uitspraak 'want zo is hij nou eenmaal').

Vleertje, wanneer heb je je afspraak met RPO?

Verder alles goed met iedereen? Sun al aan de beterende hand?
Peas on earth!
Donderdagavond zie ik RPO..

Ik geloof ook niet dat hij narcistische trekken heeft.. Hij is erg gevoelig.. Een echt gevoels mens en zijn gevoel zegt dat er iets niet klopt bij mij qua vertrouwen...

Ik ga niet lichamelijk vreemd, maar als hij mentaal vreemdgaan bedoeld.. Dat ik bv mentaal nog niet 100% met hem bezig ben , maar allerlei mannen achter de hand houd en hij dit gewoonweg voelt bij mij.. (ik vermoed dat hij dit bedoeld)

En daar maakt hij wel een punt , ik heb wel contact met andere mannen , maar die heb ik netjes verteld dat ik RPO heb leren kennen en dat die mannen dus weinig hoeven te verwachten van mij.. RPO en mijn nicht ook gaven aan dat ik die contacten dus beter helemaal kon verwijderen.. want wat is de toegevoegde waarde dat je hen in je msn laat staan bv.. ??!!??

Volgens RPO merkt hij heel goed wanneer ik het over mijn 2 beste vrienden heb of over *zomaar* een bekende..

Hij zegt dat hij dat direct hoort aan mijn stem en t praten over die personen..

Hij gaf aan wanneer ik het over mijn 3 beste vrienden/vriendin heb ik veel relaxter ben en heel enthousiast over ze vertel dat ze echt bij mijn leven horen..

Over alle anderen in mijn leven qua vriendschappen en/of bekenden gaf hij aan dat ik gespannen ben dat ik oplet wat ik zeg over ze ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven