weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Ga toch gewoon slapen MV! Zet die laptop uit en doe je ogen dicht.

Slaap lekker.
Hoi allemaal! Ik kom weer even binnen vallen. @ Leentje, fijne Paasdagen met je famile! Niet alles gelezen maar moest lachen om spikkels. Ik ben net ' spikkelvrij'... Zat helemaal onder want heb een plafond gewit! Morgen de muren
Eens met Heleen, wij zijn er morgen ook nog hoor, je mist niks (en anders kun je het allemaal terug lezen )

Lekker slapen Mleen!
De oppaskat *poef*
Wat een leuke katten foto's!

En wat verdrietig Watervrouw...
Oooh wat ligt die heerlijk in het zonnetje!
Das ook al zo'n leukerd watervrouw!
Alle reacties Link kopieren

Gelukkig hou ik helemaal niet van katten
Poef!
Mevrouw werd model voor de fotocursus.

Knuffelig is ze verder niet, na een week of anderhalf wilde ze wel op het andere eind van de bank 'naast' me zitten en in de derde week eindelijk echt naast me met twee pootjes op mijn been. Heel kort inclusief nagels..

Maar op zich wil ze wel een mens in de buurt en waren we meestal samen in woon- of studeer/pc-kamer
Wat een leuke foto's allemaal.

En ontroerende verhalen.
quote:Jonari schreef op 04 april 2012 @ 23:30:

Gelukkig hou ik helemaal niet van katten Konijnen en honden zijn ook leuk, maar daar heb ik geen recent fotomodel van
quote:watervrouw2 schreef op 04 april 2012 @ 23:36:

[...]

Konijnen en honden zijn ook leuk, maar daar heb ik geen recent fotomodel van Was een geintje. Ik heb er zelf ook twee, maar weet niet hoe ik foto's moet neerzetten hier.
wil ze wel ergens uploaden

(was jij niet van die hondenmix?)
Ik kan nu geen foto's plaatsen maar als ik laptop weer heb, dan zal ik een foto spammen van mijn ' zitzak kat' Toen MV hier was moest ze ook zo lachen...
Passie, je had niet alles gelezen dus voor de zekerheid: Ik heb inmiddels een jurk.

Ik vreesde dat die van jou en Maja te klein zouden zijn met maat 40. Maar het aanbod vond ik echt lief!
Ik heb inderdaad ook nog een hondenmix erbij.
En weer weg!
Ha Moon, ben wel nieuwsgierig naar je jurk hoor.
Ooh wat gped dat je geslaagd bent!! Fijn toch!
Zit ik potverdikkie Nederlandse les te geven aan een trol is opeens het topic pleite!

Grrr...

Zal nog eens moeite doen om mijn medemens fatsoenlijk Nederlands te leren.
[quote]helene31 schreef op 04 april 2012 @ 23:42:

[...]

Wat een schattig hondje! Ik heb ook zoiets maar dan zwart met een witte bef en witte voetjes.

De konijnen zijn ook lief hoor.
aan iedereen die ik vandaag nog niet gezien heb hier. Ben het spoor een beetje bijster.
Lief beessie he? Ze is 15 jaar geworden en een maand later overleden aan kanker.

Zou je wel mijn quote willen weghalen?
quote:Jonari schreef op 04 april 2012 @ 23:45:

[...]

Wat een schattig hondje! Ik heb ook zoiets maar dan zwart met een witte bef en witte voetjes.

De konijnen zijn ook lief hoor.

Ehm... niet quoten?

Het menselijk brein blijft een mysterie, lees je dat je iets niet moet doen, doe je precies dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven