weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 05 april 2012 @ 00:32:

Vroeg.... dat kan al niet meer!Jawel, vroeg in de ochtend.
quote:Jonari schreef op 05 april 2012 @ 00:37:

[...]

En ik maar sjouwen naar de glasbak.Bij mij gaan ze gewoon in de afvalbak.
Stelletje zuiplappen ook.

Ik voel me . Weer gespuugd. Morgen bel ik de huisarts maar denk ik. Er zit geen verbetering in.

Ben ondertussen wel in bed gekropen. Lekker, frisse lucht en een warm dekbed.
quote:helene31 schreef op 05 april 2012 @ 00:38:

Ik voel me . Weer gespuugd. Morgen bel ik de huisarts maar denk ik. Er zit geen verbetering in.

Ben ondertussen wel in bed gekropen. Lekker, frisse lucht en een warm dekbed.Heb je al een antibraakmiddel? En dan als zetpillen?
quote:mocy schreef op 05 april 2012 @ 00:38:

[...]

Bij mij gaan ze gewoon in de afvalbak.

Hier niet.

Sta afentoe wel met schaamrood op m'n kaken, maar milieubewust blijven we!
Jeetje helen dat is wel ellendig zeg. Ja, ik zou ook bellen naar de ha!
quote:Jonari schreef op 05 april 2012 @ 00:41:

[...]

Hier niet.

Sta afentoe wel met schaamrood op m'n kaken, maar milieubewust blijven we!Als er iemand raar naar je staat te kijken gewoon verzuchten dat dit klusje het nadeel is van een feestje vieren.
Ik scheidde vroeger ook al het afval. Tot ik in één of andere documentaire zag dat alles op één hoop belandde op de stort.
quote:helene31 schreef op 05 april 2012 @ 00:38:

Ben ondertussen wel in bed gekropen. Lekker, frisse lucht en een warm dekbed.Balen Heleen. Bel morgen maar even hoor.
Óf je zegt ''tsja mijn buurvrouw durft niet naar de glasbak, is bang dat iedereen denkt ''wat een zuipschuit'' en mij kan het niet schelen".
quote:leentjedb schreef op 05 april 2012 @ 00:40:

[...]

Heb je al een antibraakmiddel? En dan als zetpillen?Ja, maar die mag ik maar twee dagen achtereen gebruiken en de geur van zetpillen is heel smerig. Soms moet ik daarvan ook spugen.
@Helene: Was je met Leentje ook zo misselijk?
quote:mocy schreef op 05 april 2012 @ 00:45:

Óf je zegt ''tsja mijn buurvrouw durft niet naar de glasbak, is bang dat iedereen denkt ''wat een zuipschuit'' en mij kan het niet schelen".Ghegheghe, is ook een oplossing.
quote:helene31 schreef op 05 april 2012 @ 00:45:

[...]

Ja, maar die mag ik maar twee dagen achtereen gebruiken en de geur van zetpillen is heel smerig. Soms moet ik daarvan ook spugen.Neus dichtknijpen en je man snel die zetpil laten doen? Dan houd je in ieder geval die 2 dagen je eten binnen. Weet het ook niet hoor. Geen ervaring mee. Maar lijkt me knap kl*te.
Water is op

Sweet dreams!
Sterkte Helene!

Sinds ik hier woon en geen gft bak krijg van de gemeente en ze het papier niet op komen halen omdat de wijk nog te ''nieuw" is pleur ik alles in de afvalbak. Ik wil best afval scheiden maar het moet wel van twee kanten komen.
Lijkt me echt zwaar als je steeds misselijk bent en moet spugen.

Helen
Welterusten Watervrouw.
quote:Marjo41 schreef op 05 april 2012 @ 00:47:

Ik wil best afval scheiden maar het moet wel van twee kanten komen.Precies en het moet wel echt gebeuren.
Trustuh wat. En alle anderen die slapen gingen eerder.
Wie weet heeft de huisarts nog een briljant idee (anders dan: volhouden, wat zijn nou 9 maanden?).

Nog een maand, dan ben ik lekker op vakantie trouwens!
Nog een maand? Ben je al 8 maanden?
Kom je wel aan Helene? Je moet niet te veel gaan afvallen.

Ik heb het ook gehad toen ik zwanger was, bijna 20 jaar geleden maar pfff ik weet nog goed hoe zwaar het was om altijd misselijk te zijn.
quote:mocy schreef op 05 april 2012 @ 00:51:

Nog een maand? Ben je al 8 maanden?

Oh, niet heel duidelijk denk ik: ik ga begin mei op vakantie. Wilde een ander onderwerp aansnijden na de kots en zetpillen.

@Marjo: tot nu toe 6 kilo afgevallen, misschien meer. Woensdag weer wegen.
Ooh haha... Ja lekker vakantie!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven