weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
donderdag 5 april 2012 om 11:52
donderdag 5 april 2012 om 16:01
Ben weer thuis. Misselijk.
Was even naar de Dekamarkt om die rollade te kopen. Wat denk je, is die per 500 gr. wel 3 euro maar ze hadden alleen maar hele grote. Ik had er maar eentje van 500 gr nodig, of een heule grote voor 3 euro had ook gemogen.
Heb dus nu niets mee genomen voor de pasen. Alles is groot en veel en duur.
Was even naar de Dekamarkt om die rollade te kopen. Wat denk je, is die per 500 gr. wel 3 euro maar ze hadden alleen maar hele grote. Ik had er maar eentje van 500 gr nodig, of een heule grote voor 3 euro had ook gemogen.
Heb dus nu niets mee genomen voor de pasen. Alles is groot en veel en duur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 5 april 2012 om 17:36
quote:helene31 schreef op 05 april 2012 @ 17:33:
Die katten boffen toch met jou!
Ik hoor net dat de buurvrouw aan het bevallen is, man loopt in de supermarkt tegen een hele nerveuze buurman aan die nog even snel wat te eten en drinken moest halen.
Tuurlijk moet hij wat champagne halen voordat het kind er is, en filet american voor erna .
Ja katten hebben geroken dat ik bij de Dekamarkt ben geweest, daar hebben ze een halve kilo hart voor de kat voor 1,69, dus voor ze mee genomen. Maar zo te horen gaat die de Pasen niet halen, ze willen het nu al. Even denken wat mijn plan is.
Die katten boffen toch met jou!
Ik hoor net dat de buurvrouw aan het bevallen is, man loopt in de supermarkt tegen een hele nerveuze buurman aan die nog even snel wat te eten en drinken moest halen.
Tuurlijk moet hij wat champagne halen voordat het kind er is, en filet american voor erna .
Ja katten hebben geroken dat ik bij de Dekamarkt ben geweest, daar hebben ze een halve kilo hart voor de kat voor 1,69, dus voor ze mee genomen. Maar zo te horen gaat die de Pasen niet halen, ze willen het nu al. Even denken wat mijn plan is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 5 april 2012 om 17:55
Ja ga ik doen. Het is een portie die meer is dan voor 1 dag. Dus ben het nu aan het ontdooien en dan geef ik ze eerst wat harde brokken en voor het lekkere vanavond gezellig een hapje.
En ach, Pasen kennen ze toch niet dus dat ze dan een blikje krijgen is pech. Vandaag een helft en morgen een helft. En dan is het weer goed hoor. Het is geen kerst hier.
En ach, Pasen kennen ze toch niet dus dat ze dan een blikje krijgen is pech. Vandaag een helft en morgen een helft. En dan is het weer goed hoor. Het is geen kerst hier.
donderdag 5 april 2012 om 18:22
Merci tout le monde voor de goede reis wensen! Wat een gepruts op zo'n klein toetsenbordje trouwens. Grut doet net alsof het slaapt, heel interessant met kussen en deken in de auto. Babyleentje snapt niet wat de bedoeling is en ligt gewoon om zich heen te kraaien en aan de dekens te trekken. Leendert rijdt het eerste stuk en ik ga zo zijn Frans nog maar even een beetje ophalen denk ik. Allemaal een fijn Paasweekend!
donderdag 5 april 2012 om 18:30
Thanks Anne.
Ik vind langzaam aan uit hoe dit mobiele gedoe werkt. Zo waar een knop gevonden met "kijk naar berichten waarin jij gereageerd hebt", dat is nog eens handig. Weet vaak niet eens op welke pijler iets staat.
Mocht ik taalfouten of kromme zinnen maken, mijn excuses. Ik zie niet zoveel op deze manier.
Ik vind langzaam aan uit hoe dit mobiele gedoe werkt. Zo waar een knop gevonden met "kijk naar berichten waarin jij gereageerd hebt", dat is nog eens handig. Weet vaak niet eens op welke pijler iets staat.
Mocht ik taalfouten of kromme zinnen maken, mijn excuses. Ik zie niet zoveel op deze manier.