weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
He Anne, hoe is het?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb een griepje te pakken, helaas.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 april 2012 @ 11:46:

Moge ladies,

Bron, ik doe de boodschappen altijd vrijdag, ik heb geen bericht gehad dat het niet kan dus ik ga morgen heen. Zal wel goed komen denk ik.Veel winkels en sommige bedrijven zijn ook gewoon open morgen.
Myleen, ik zie ineens een heel vaag mailtje van jou in mijn inbox. Ik begrijp er niks van...
Ik had gister een vraagje
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 april 2012 @ 12:25:

Ik had gister een vraagje Oh, oke. Inmiddels opgelost?
Nee nog niet, heb nog niemand kunnen bereiken voor advies.
Mail maar even dan.
Mss kan ik je ook helpen Mleen, weet niet waar het over gaat. Je hebt als het goed is mn mail adres, dus zie maar. (voel je niet verplicht hoor )
Thee, je mag altijd mailen he. Als je wilt.

Ben komende dagen wat minder online dus ik zie het misschien niet meteen.
Oh ik had nog geen hallo gezegd

Goedemiddag!
Dank je Mar/Heleen. Ik moet zo even naar de dokter, nou om half 2, maar dan mail ik wel even.
Ben weer thuis. Misselijk.

Was even naar de Dekamarkt om die rollade te kopen. Wat denk je, is die per 500 gr. wel 3 euro maar ze hadden alleen maar hele grote. Ik had er maar eentje van 500 gr nodig, of een heule grote voor 3 euro had ook gemogen.

Heb dus nu niets mee genomen voor de pasen. Alles is groot en veel en duur.
Heb je gemaild, kijk even.
Ok.

Moet ook even naar het toilet. 2 katten zijn eindelijk even van mijn schoot af dus ik kan ............ ik hou het bijna niet meer.
Oh hij is alweer terug. Shit.
Gek mens ben je ook. Bonjour die beesten eraf en ga naar het toilet joh!
Ga ik doen, ik denk niet dat ze mijn broek verschonen als ik het niet meer ophou, het gaat echt niet meer.

Die katten boffen toch met jou!

Ik hoor net dat de buurvrouw aan het bevallen is, man loopt in de supermarkt tegen een hele nerveuze buurman aan die nog even snel wat te eten en drinken moest halen.
quote:helene31 schreef op 05 april 2012 @ 17:33:

Die katten boffen toch met jou!

Ik hoor net dat de buurvrouw aan het bevallen is, man loopt in de supermarkt tegen een hele nerveuze buurman aan die nog even snel wat te eten en drinken moest halen.

Tuurlijk moet hij wat champagne halen voordat het kind er is, en filet american voor erna .

Ja katten hebben geroken dat ik bij de Dekamarkt ben geweest, daar hebben ze een halve kilo hart voor de kat voor 1,69, dus voor ze mee genomen. Maar zo te horen gaat die de Pasen niet halen, ze willen het nu al. Even denken wat mijn plan is.
Halveren en de helft nu geven als toetje?
Ja ga ik doen. Het is een portie die meer is dan voor 1 dag. Dus ben het nu aan het ontdooien en dan geef ik ze eerst wat harde brokken en voor het lekkere vanavond gezellig een hapje.

En ach, Pasen kennen ze toch niet dus dat ze dan een blikje krijgen is pech. Vandaag een helft en morgen een helft. En dan is het weer goed hoor. Het is geen kerst hier.
Merci tout le monde voor de goede reis wensen! Wat een gepruts op zo'n klein toetsenbordje trouwens. Grut doet net alsof het slaapt, heel interessant met kussen en deken in de auto. Babyleentje snapt niet wat de bedoeling is en ligt gewoon om zich heen te kraaien en aan de dekens te trekken. Leendert rijdt het eerste stuk en ik ga zo zijn Frans nog maar even een beetje ophalen denk ik. Allemaal een fijn Paasweekend!
Leentje fijn weekend!!!!!!
Thanks Anne.

Ik vind langzaam aan uit hoe dit mobiele gedoe werkt. Zo waar een knop gevonden met "kijk naar berichten waarin jij gereageerd hebt", dat is nog eens handig. Weet vaak niet eens op welke pijler iets staat.

Mocht ik taalfouten of kromme zinnen maken, mijn excuses. Ik zie niet zoveel op deze manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven