weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
vrijdag 6 april 2012 om 00:34
quote:leentjedb schreef op 06 april 2012 @ 00:25:
In Duitsland op de snelweg lekker doorgereden, rustig op de weg en met cruise control best relaxt rijden. En bikkel Leendert heeft in één ruk doorgereden. Bijna op de helft als we zo stoppen. Echt waar, hebben jullie helemaal geen stops gehad? Doen jullie wel voorzichtig?
In Duitsland op de snelweg lekker doorgereden, rustig op de weg en met cruise control best relaxt rijden. En bikkel Leendert heeft in één ruk doorgereden. Bijna op de helft als we zo stoppen. Echt waar, hebben jullie helemaal geen stops gehad? Doen jullie wel voorzichtig?
vrijdag 6 april 2012 om 00:36
Leuk zo'n reisreportage, Leentje! Ik was in de VS ook vooral online als ik voor scholen op kinderen wachtte of me als bijrijder verveelde
Sindsdien rijd ik zelf. We gaan van de zomer ook met twee auto's naar de Langue d'Oc - omdat ik een trekhaak heb en met m'n hydrolische vering graag de landweggetjes wil doen en we voor uitstapjes met zijn allen de auto van De Vader nodig hebben. Van mij dus geen geïnternet onderweg meer
Veel plezier!
Sindsdien rijd ik zelf. We gaan van de zomer ook met twee auto's naar de Langue d'Oc - omdat ik een trekhaak heb en met m'n hydrolische vering graag de landweggetjes wil doen en we voor uitstapjes met zijn allen de auto van De Vader nodig hebben. Van mij dus geen geïnternet onderweg meer
Veel plezier!
vrijdag 6 april 2012 om 00:41
quote:leentjedb schreef op 06 april 2012 @ 00:36:
Nee, geen stops. Maar gaan we zo wel doen bij groot tankstation. Met toilet. Blaas moet ook nodig geleegd worden.
Verstandig.
Manlief is een keer van Italië naar Nederland gereden in 1 ruk. Ik was na de grens met Zwitserland in slaap gevallen en werd pas wakker toen we Duitsland bijna uit waren.
Zelden zo kwaad geweest, idiote actie. (Was een weddenschap met mijn broer, wie er sneller thuis zou zijn.)
Nee, geen stops. Maar gaan we zo wel doen bij groot tankstation. Met toilet. Blaas moet ook nodig geleegd worden.
Verstandig.
Manlief is een keer van Italië naar Nederland gereden in 1 ruk. Ik was na de grens met Zwitserland in slaap gevallen en werd pas wakker toen we Duitsland bijna uit waren.
Zelden zo kwaad geweest, idiote actie. (Was een weddenschap met mijn broer, wie er sneller thuis zou zijn.)
vrijdag 6 april 2012 om 00:56
thnx for asking maar gaat niet zo lekker hier. Gister tussen de middag voor het laatst iets gegeten. Heleen, altijd baas boven baas he
Leentje, leuk je even te lezen en alvast veel ontbijtplezier gewenst! Komt de rest van de fam ook een beetje op tijd?
Jo, gaan jij en mocy en ans nu morgen meeten of vergis ik me?
Leentje, leuk je even te lezen en alvast veel ontbijtplezier gewenst! Komt de rest van de fam ook een beetje op tijd?
Jo, gaan jij en mocy en ans nu morgen meeten of vergis ik me?