The Passion
donderdag 5 april 2012 om 22:15
donderdag 5 april 2012 om 22:15
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 05 april 2012 @ 22:11:
Ha Rotjeknar, ik kom eraan, nog maar een dikke maand! Rotjeknar is ook een beetje van mij, een heeeeel klein beetje. Ik zal het wel niet herkennen denk ik.
Kent iemand trouwens deze uitvoering Young MatthewRotjeknor bedoel je
Ha Rotjeknar, ik kom eraan, nog maar een dikke maand! Rotjeknar is ook een beetje van mij, een heeeeel klein beetje. Ik zal het wel niet herkennen denk ik.
Kent iemand trouwens deze uitvoering Young MatthewRotjeknor bedoel je
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 6 april 2012 om 08:59
quote:Marjo41 schreef op 06 april 2012 @ 00:06:
Ja echt super hè en ik geloof ook niks en niemand Grappig, ik geloof wel iets en iemand (maar heel gematigd; het is dat iemand zei dat het dit weekend pasen is...), maar ik vind dit spektakel dus helemaal niets. Niet omdat ik het christelijk genoeg vind ofzo, maar het trekt me gewoon niet.
Ja echt super hè en ik geloof ook niks en niemand Grappig, ik geloof wel iets en iemand (maar heel gematigd; het is dat iemand zei dat het dit weekend pasen is...), maar ik vind dit spektakel dus helemaal niets. Niet omdat ik het christelijk genoeg vind ofzo, maar het trekt me gewoon niet.
vrijdag 6 april 2012 om 09:28
Wat vond ik het prachtig deze keer! Mooie sfeerbeelden van Rotterdam. Ik ben niet kerkelijk maar dit verhaal raakt me altijd weer. Zeker met zo'n spektakel er omheen. De sfeer van saamhorigheid - zoiets. Jammer dat Frans Bauer overacteerde. Hij was niet zo sterk. Verder vond ik iedereen goed z'n lied vertolken. Philip F. vond ik heel geschikt als verteller. Beter dan die jongen van vorige jaar. Toen kon ik het niet uitkijken omdat ik me er zo aan stoorde. Hij begreep voor mijn gevoel het verhaal niet.
vrijdag 6 april 2012 om 10:21
Ik heb net gekeken. Wat mooi was dat gemaakt. Vond iedereen goed spelen en zingen. Maar ik ben dan ook niet kritisch.Het is en blijft een live uitzending, dus dat maakt het nog mooier. En dan een grote stad die met alles meewerkt. Geweldig dat dit kan. Met het duet van Charlie en Danny had ik kippenvel en ook toen iedereen riep "Kruisigen". Jeetje, ik zou dat niet eens uit mijn strot kunnen krijgen ook al is het gespeeld.
Vond Petrus trouwens best wel een juiste rol voor Frans.
Vond Petrus trouwens best wel een juiste rol voor Frans.
vrijdag 6 april 2012 om 13:06
vrijdag 6 april 2012 om 13:16
http://www.eo-acties.nl/gratis/gratis-dvd-the-passion
Mocht je het nog een keer willen bekijken
Mocht je het nog een keer willen bekijken
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje