Hollands Got Talent 2012
zaterdag 31 maart 2012 om 14:42
Ik heb het afgezet, ben een beetje klaar met Gordon die dubbel ligt omdat er iets misgaat met het weghalen van microfoons.
Voor de rest zag nou niet echt iets bijzonders voorbij komen. Dan schijnbaar wel, helemaal in extase van een buikdanseres, terwijl het zo ordi als ik weet niet wat was en Patricia die gewoon geen zinnig woord langs haar kunstgebit krijgt. Is de fantasie op bij John de Mol? Verzin eens iets nieuws!!!
Voor de rest zag nou niet echt iets bijzonders voorbij komen. Dan schijnbaar wel, helemaal in extase van een buikdanseres, terwijl het zo ordi als ik weet niet wat was en Patricia die gewoon geen zinnig woord langs haar kunstgebit krijgt. Is de fantasie op bij John de Mol? Verzin eens iets nieuws!!!
vrijdag 6 april 2012 om 20:38
Dochter heeft een nieuw bed, sinds vandaag. Van ledikant naar meegroeibed. Het koste een uur vol geduld om haar rustig te krijgen. Ze bleef eerst maar zeggen 'ik veel te klein, ik in kleine bed!' Ben benieuwd of ze lekker slaapt...
Verder heb ik net mijn nieuwe proeflens in. Links heb ik -10, rechts nu -10,30... Jampotlenzen!
Verder heb ik net mijn nieuwe proeflens in. Links heb ik -10, rechts nu -10,30... Jampotlenzen!