Gereageerd op topic
zaterdag 7 april 2012 om 19:42
zaterdag 7 april 2012 om 20:07
Bij 'mijn laatste' kan ik enkel zien wat mijn laatste reacties waren, niet of er daarna door iemand anders is gereageerd. Kan het niet zoals bv. op het fok!forum, waar je op één pagina al de topics waar je actief bent kunt zien, en wanneer de link dan bv. in het vet gedrukt staat, weet je dat er nog gepost geweest is na je laatste bezoek. Als je me begrijpt. Dit vind ik persoonlijk eigenlijk heel handig, en mis ik hier wel wat.
zaterdag 7 april 2012 om 20:17
Ik zie voor de topictitel een zonnetje of een papier met een ezelsoor. Als ik met de cursor hier overheen ga, komt de volgende tekst in beeld:
Bij het zonnetje: er zijn nieuwe berichten sinds je laatste bezoek.
Bij het papier: er zijn geen nieuwe berichten sinds je laatste bezoek.
Helaas is het me volledig duidelijk dat er geen verband is tussen het symbool en of er wel of niet nieuwe berichten zijn sinds mijn laatste bezoek...
Dus, het idee is er wel, maar sluit nog niet aan op de praktijk.
Bij het zonnetje: er zijn nieuwe berichten sinds je laatste bezoek.
Bij het papier: er zijn geen nieuwe berichten sinds je laatste bezoek.
Helaas is het me volledig duidelijk dat er geen verband is tussen het symbool en of er wel of niet nieuwe berichten zijn sinds mijn laatste bezoek...
Dus, het idee is er wel, maar sluit nog niet aan op de praktijk.
zaterdag 7 april 2012 om 20:24
quote:wo0dy schreef op 07 april 2012 @ 19:42:
Is er een manier om te zien op welke van de topics waar ik berichten in heb geplaatst, gereageerd geweest is? Nu moet ik iedere keer een topic openen, naar de laatste pagina gaan, en helemaal naar onder scrollen om te zien of er een bericht is bijgekomen, maar kan het ook anders?Jezelf loepen, middelste icoontje onder je grijze plaatje, daarna opslaan bij je favo's.
Is er een manier om te zien op welke van de topics waar ik berichten in heb geplaatst, gereageerd geweest is? Nu moet ik iedere keer een topic openen, naar de laatste pagina gaan, en helemaal naar onder scrollen om te zien of er een bericht is bijgekomen, maar kan het ook anders?Jezelf loepen, middelste icoontje onder je grijze plaatje, daarna opslaan bij je favo's.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 7 april 2012 om 20:26
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/144100/topics
Voorbeeld van jouw loepje.
Voorbeeld van jouw loepje.
“Don’t look back – you’re not going that way.”