Laat op het forum?
zaterdag 15 maart 2008 om 02:46
Sorry dat ik zo kwam binnen vallen met mijn no-nonsens berichtje. Moet ook eerst lezen wat er allemaal geschreven is voordat ik zo reageer.(ben een doener) Ga ff koppie thee drinken bij de buuv en dan ga ik jullie verhalen eens even lezen mischien dat er dan nog iemand wakker is en anders slaap lekker al vast & wie weet tot morgen nacht
zaterdag 15 maart 2008 om 02:50
zaterdag 15 maart 2008 om 03:00
ga mijn best doen om het snel te lezen, maar begrijp al wel een beetje dat jullie hier zo'n beetje de minder leuke dingen schrijven. alleen weet ik dan nog niet precies hoe of wat, al gaat me dat natuurlijk niet helemaal aan, maar dan kan ik wel een beetje reageren op jullie verhalen.
Ogen open houden wil wel aardig hoor, dit is de tijd dat ik meestal een dipje krijg, vooral als het rustig is zoals nu. Ik werk alleen op s'nachts op een groep van 30 zorgvragers, maar meestal slapen ze goed door & heb ik daar weinig mee van doen. hier om me heen staan ook 3 woningen waar iemand de nacht probeert door te komen. tegen 3 uur drinken we samen ff een kopje thee, kletsen bij & houden elkaar dus lekker wakker. Na een half uurtje moet ik het dan toch weer zelf zien te redden, met wat extra klusjes & computer vermaak.
Ogen open houden wil wel aardig hoor, dit is de tijd dat ik meestal een dipje krijg, vooral als het rustig is zoals nu. Ik werk alleen op s'nachts op een groep van 30 zorgvragers, maar meestal slapen ze goed door & heb ik daar weinig mee van doen. hier om me heen staan ook 3 woningen waar iemand de nacht probeert door te komen. tegen 3 uur drinken we samen ff een kopje thee, kletsen bij & houden elkaar dus lekker wakker. Na een half uurtje moet ik het dan toch weer zelf zien te redden, met wat extra klusjes & computer vermaak.
zaterdag 15 maart 2008 om 03:08
Soms praten we hier ook gewoon onzin hoor, het is niet alleen maar ellende Maar iedereen blijkt nu eenmaal zijn eigen problemen te hebben, dus dat komt ook ter sprake. Dat is een beetje toeval eigenlijk, want we begonnen hier als een soort onzin-klets-groepje. Misschien is het wel niet helemaal toeval, omdat het een nachtelijk topic is. Wij zijn allemaal niet de beste slapers.
Gezellig dat je om 3 uur nog even aanspraak hebt, anders is het wel een lange zit, zo'n nacht. En fijn dat je gewoon op internet kunt
Gezellig dat je om 3 uur nog even aanspraak hebt, anders is het wel een lange zit, zo'n nacht. En fijn dat je gewoon op internet kunt
zaterdag 15 maart 2008 om 03:14
woensdag 19 maart 2008 om 02:49
Dag lieve dames, ik ben er nog hoor, wakker en wel!
Sorry dat ik zo lang niet geweest ben, ik zag dat er al naar me gevraagd werd wat ik heel lief vind! (vooral voor de mij al bekende dames: soleil, iry, bb en natuurlijk lonbonton die ik een heleboel pagina's geleden ook zag, heeeeeey lon!!)
Er is niks bijzonders aan de hand hier, buiten het feit om dat ik het gewoon superdruk op de pc heb.
Dat klinkt een beetje vreemd, maar ik heb een nogal tijdrovende 'hobby' op de pc, nl. fotomanipulatie.
Ik ben ook aangesloten bij een aantal Art-communities, en momenteel organiseer ik een wedstrijd mee en dat is véél meer werk dan ik van te voren had ingeschat
Dus vaak ben ik daar al zo lang mee aan de slag geweest dat ik nauwelijks nog naar het scherm kan kijken en me niet meer kan concentreren.
Dus nee, dat ik er even niet was kwam niet omdat ik op tijd kon slapen.......helaas
Ik heb hier wel flink bij moeten lezen zeg, poeh hee, er is echt veel geschreven!
Wel veel mooie dingen, elkaar steunen in de moeilijke dingen en daarnaast ook ruimte voor humor.
Is er momenteel nog iemand wakker?
Of allemaal lekker aan het ?
Dat laatste hoop ik natuurlijk, vooral voor de slechte slapers onder ons.
Nogmaals een dikke en ik zal zeker wat vaker langs 'piepen' als ik ze niet al te erg zie vliegen
Sorry dat ik zo lang niet geweest ben, ik zag dat er al naar me gevraagd werd wat ik heel lief vind! (vooral voor de mij al bekende dames: soleil, iry, bb en natuurlijk lonbonton die ik een heleboel pagina's geleden ook zag, heeeeeey lon!!)
Er is niks bijzonders aan de hand hier, buiten het feit om dat ik het gewoon superdruk op de pc heb.
Dat klinkt een beetje vreemd, maar ik heb een nogal tijdrovende 'hobby' op de pc, nl. fotomanipulatie.
Ik ben ook aangesloten bij een aantal Art-communities, en momenteel organiseer ik een wedstrijd mee en dat is véél meer werk dan ik van te voren had ingeschat
Dus vaak ben ik daar al zo lang mee aan de slag geweest dat ik nauwelijks nog naar het scherm kan kijken en me niet meer kan concentreren.
Dus nee, dat ik er even niet was kwam niet omdat ik op tijd kon slapen.......helaas
Ik heb hier wel flink bij moeten lezen zeg, poeh hee, er is echt veel geschreven!
Wel veel mooie dingen, elkaar steunen in de moeilijke dingen en daarnaast ook ruimte voor humor.
Is er momenteel nog iemand wakker?
Of allemaal lekker aan het ?
Dat laatste hoop ik natuurlijk, vooral voor de slechte slapers onder ons.
Nogmaals een dikke en ik zal zeker wat vaker langs 'piepen' als ik ze niet al te erg zie vliegen
woensdag 19 maart 2008 om 03:01
Hey nachtpaars.
leuk om wat van je te lezen. Klinkt wel leuk je hobby.
En nee,natuurlijk ligt niet iedereen al te slapen,haha!
Maar ik was wel van plan om te gaan,dus een gesprekje zit er helaas niet in.
Ik ben vananvond met mijn dochter en ex naar een concert van the cure geweest. En dat was zo leuk!! Heerlijk jeugdsentiment!!
En omdat mijn ex en ik dat stukje jeugd ook samen hebben gedeeld was dat erg leuk. Een feest van herkenning en ophalen van oude jeugdherinneringen en veel lol!
Maar nu ben ik afgebrand. Het was een vermoeiende avond.
Dus ik verwacht dat ik slaap als een roosje dadelijk.
Jammer dat je niet lekker sliep al die keren,maar gelukkig deed je wel iets wat je heel leuk,vindt.
Succes met de organisatie van de wedstrijd.
En weltrusten voor straks!
Liefs!! en natuurlijk ook voor de rest!!
Dochter vond het ook super!
leuk om wat van je te lezen. Klinkt wel leuk je hobby.
En nee,natuurlijk ligt niet iedereen al te slapen,haha!
Maar ik was wel van plan om te gaan,dus een gesprekje zit er helaas niet in.
Ik ben vananvond met mijn dochter en ex naar een concert van the cure geweest. En dat was zo leuk!! Heerlijk jeugdsentiment!!
En omdat mijn ex en ik dat stukje jeugd ook samen hebben gedeeld was dat erg leuk. Een feest van herkenning en ophalen van oude jeugdherinneringen en veel lol!
Maar nu ben ik afgebrand. Het was een vermoeiende avond.
Dus ik verwacht dat ik slaap als een roosje dadelijk.
Jammer dat je niet lekker sliep al die keren,maar gelukkig deed je wel iets wat je heel leuk,vindt.
Succes met de organisatie van de wedstrijd.
En weltrusten voor straks!
Liefs!! en natuurlijk ook voor de rest!!
Dochter vond het ook super!
woensdag 19 maart 2008 om 03:02
Hey Soleil, ook nog wakker!
Maar je wilde net naar bed dus ik hoop dat ik je niet wakker houd......
Fotomanipulatie is eigenlijk van bestaande plaatjes/foto's zelf een hele nieuwe afbeelding maken.
Dus door plaatjes te combineren en te 'blenden' (moeilijk uitleggen wat dat precies is) en ook digitale schildertechnieken gebruiken om het één en ander wat mooier te maken.
Goh, dat valt nog niet mee zeg om het goed uit te leggen, merk ik
Hopelijk is het zo een heel klein beetje duidelijk?
Hoe voel jij je vandaag?
Maar je wilde net naar bed dus ik hoop dat ik je niet wakker houd......
Fotomanipulatie is eigenlijk van bestaande plaatjes/foto's zelf een hele nieuwe afbeelding maken.
Dus door plaatjes te combineren en te 'blenden' (moeilijk uitleggen wat dat precies is) en ook digitale schildertechnieken gebruiken om het één en ander wat mooier te maken.
Goh, dat valt nog niet mee zeg om het goed uit te leggen, merk ik
Hopelijk is het zo een heel klein beetje duidelijk?
Hoe voel jij je vandaag?
woensdag 19 maart 2008 om 03:05