Vraagje usb draadloos inet

07-04-2012 11:50 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Misschien dat iemand mij kan helpen?. Ik heb KPN wireless experia box(kan je zowel draadloos als met draad mee inetten.)

Ik heb nu schijnbaar een verouderde usb stick/wifi ding...want als ik draadloos op de laptop wil geeft hij aan uiteindelijk als ik die key invul wat op mijn modem staat, usb niet geaccepteerd want verouderde wep... is er een manier om dit te omzeilen of ....
Je kan eventueel je router even resetten.
Hoe gaat het, Nien?
Router resetten mocht niet baaten <---schrijf je dat zo ?)

Maar kan het nou ook niet echt vinden op Google...

Hij kan dus geen netwerkadres vinden en blijft maar zoeken... als ik via uitvoeren kijk met ipconfig ofzo dan staat er bekabeld een ipadres, maar onbekabeld staat er oo.oo.oo
brrrrr word er gek van, ben ook zo lekker A technisch
quote:nien80 schreef op 08 april 2012 @ 15:03:

brrrrr word er gek van, ben ook zo lekker A technischZat mee te lezen,misschien gekke vraag, maar is het ding niet gewoon stuk ? Je kan overigens bij mycom en zo voor 8 euro een nieuw usb stick kopen, misschien een handiger oplossing ? Werkt dat ook niet kan je 'm altijd terugbrengen.
het is trouwens baten volgens mij, mocht het niet baten, het baatte niet.
Werkt niet heb al een andere geprobeerd , hij blijft aangeven zoeken naar netwerkadres, moet iets in instellingen etc zijn maar mijn god die moeilijke taal.. kan het nergens in Jip en Janneke taal vinden stap voor stap zeg maar.
quote:nien80 schreef op 08 april 2012 @ 15:21:

Werkt niet heb al een andere geprobeerd , hij blijft aangeven zoeken naar netwerkadres, moet iets in instellingen etc zijn maar mijn god die moeilijke taal.. kan het nergens in Jip en Janneke taal vinden stap voor stap zeg maar.Weet niet hoe het werkt met een experia box, maar nl. gesproken kan je je router "benaderen" door bijvoorbeeld bij sitecom 192 168.1 in te tikken op de balk waar je bijv. normaal gesproken www.viva.nl intikt, weet even niet hoe ik het simpeler kan omschrijven. Als je dat doet wordt gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord, is meestal als je niks ingesteld hebt, admin en vandaar kan je dan verder.
Nee dat werkt niet hoor, lukt niet eens en denk ook niet dat dit voor Experia werkt ohwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
OOOHHHHWHHWWHW Pleassss shoot me.

Tis mij gelukt, verbinding alles ( vraag niet hoe )

Kom zelfs op Google maar verder dan dat kom ik gewoon nie!!!

Met andere woorden kan niet surfen, geeft continu offline werken aan djeeezus wat the pieeeeeeeep is dit
quote:nien80 schreef op 08 april 2012 @ 17:29:

Nee dat werkt niet hoor, lukt niet eens en denk ook niet dat dit voor Experia werkt ohwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Hoi Nien, heb even gegoogled, maar het kan dus wel:

http://www.computerhandle ... box-instellen.html#inhoud

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven