VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nope, die chocoletter was allang opgepeuzeld in max januari.

Maar ik heb nog geen paasei gekocht, goed he?

Ik lees eigenlijk nooit die Viva blogs meer. Ze zijn suf.
Toen studeerde ze culturele antropologie, volgens mij. Ik zie er overigens ook niets spiritueels aan, kan die vragen ook wel beantwoorden. Of zou ik ook spiri zijn?
Normaal gesproken zijn de chocoladeletters hier ook snel op hoor. Maar deze lag ergens achterin, en ik had net een onbedwingbare drang tot snaaien. Had al kinderchocolade van S&W in mijn handen toen ik deze letter spotte.

Blogs lees ik eigenlijk ook niet, maar haar naam viel me op.
Hmm..die kleine reepjes kinderchocolade zijn ook lekker! En het feit dat ze klein zijn zorgt er wel voor dat ik me minder schuldig voel. Ze zijn ook net groot genoeg om ervoor te zorgen dat het wel als 1 hele reep wordt gepresenteerd voor mijn choco vertroebelde geest.
Ons wel, omdat dochter haarfijn weet wat ze ooit gekregen heeft en nog niet genuttigd, ik durf haar letters dus echt niet op te eten .

Pebb, ik vind vis heerlijk, vent vindt vis altijd ok, vent is vooral niet van de gesmolten kaas, dan wel blauwe kazen, verder alles wel geloof ik (en anders heeft hij pech, is niet mijn probleem).
O, had nog wat gemist, dacht dat ik na nippo postte. Ik eet dus geen chocoladeletters van dochter, wel van zoon overigens en die waren in januari wel op .
Ik heb ook wat dingen te doen, maar ben kindloos vanmorgen en heb eigenlijk ouderschapsverlof. Maar ik loop al zo achter. Wie geeft me even een schop onder de kont?
*schop*
Kan je niet helpen, heb er ook een nodig. Alhoewel, ben nu braaf bezig met een bestelling klaar maken (mijn webshoppie gaat nog steeds best lekker!).
Ik heb eigenlijk 2 dingen die ik moet doen vandaag. Ik ga er gewoon nu aan beginnen, misschien valt het mee en heb ik daarna nog wat lummeltijd.
Ik ben ook thuis aan het werk, maar zit voor lol boodschappen lijst te maken voor eten als Dropjes komen. Ik heb trek nu in couscous en turks brood om 9.37.
Doe mij dus ook die schop maar...
*schop*
HELP Ik moet morgen mini worste broodjes hebben voor paasbrunch dochter. Volgens vent hadden ze die niet bij Vomar, noch bij Appie. Waar haal ik godesnaam mini worstebroodjes vandaan? Die dingen bestaan toch gewoon in zo'n fijn voorverpakt iets en hoef je alleen in de oven te stoppen? Dacht ik dat ik slim was geweest om daar mijn naam achter te kliederen.... had ik toch beter iets anders kunnen kiezen....
Lien, koop een blikje mini knakworstjes en een pakje bladerdeeg, bladerdeeg doormidden, mini knakworstje erin rollen, bestrijken met eigeel, in oven en klaar zijn mini worstebroodjes.
Kan ook met mini croissantdeeg in koeling!

Nog makkelijker :-)
De zon schijnt hier naar binnen en ik heb het nu warm in mijn coltrui. Het is ook nooit goed he.
Ik ben nog steeds niet megaproductief...
Kijk, dat kan ik wel. Croissantdeeg uit koeling, bedoel je dan danerolle?
Ja, geloof het wel dat het zo heet. Dan zijn het kleine mini croissant driehoekjes en daar rol je zo'n cocktail worstje in. Verstandig is denk ik 2 rollen mee want die dingen gaan loeihard!
En mocht je ze kant en klaar willen kopen (minder lekker) dan heb je ook kans bij Hema, Aldi en Jumbo.
Mmm. Hema, misschien ben ik wel extra lui . Heb net gelezen dat je vooral veel middagdutjes moet doen als je nog 3 maanden te gaan hebt in zwangerschap, dussssssssssss... .maar ja, een Echte Moeder doet natuurlijk ook nog wel beetje best op paas-brunch-dinges.
Zo, klus 1 af. Dank voor die schop. Die mini-worstenbroodjes zijn eigenlijk wel een goed idee, kan ik voor thuis nog wel eens doen.
Die van de Hema, of de zelfgemaakte ?
De zelfgemaakte. Veel lekkerder en goedkoper!

Ik doe het heel vaak samen met Loeder en helaas nu ook met Mormel. Dan weet je hoe ze eruit zien; niet dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven