Gezondheid alle pijlers

5 dagen overtijd

10-04-2012 20:11 63 berichten
Ik heb geen pil genomen en onveilige seks gehad, ik weet het stom maar goed

Ik heb twee zwangerschapstesten gedaan, op de dag dat ik ongesteld moest worden en vandaag heb ik er een gedaan. Negatief allebei. Is er alsnog een kans dat ik zwanger ben.

Normaal ben ik echt om de 28 dagen, soms 2 dagen te vroeg of 2 dagen te laat. Nooit zo lang.

Ik ben op dit moment wel ziek, zware verkoudheid als sinds een week, kan dat ook de menstruatie vertragen,

Thanx alvast.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die kans bestaat.
quote:Jorina schreef op 10 april 2012 @ 20:13:

Ja, die kans bestaat.
Ik denk zeker te weten dat jij nu zwanger bent. Is het van je ex?
Ik denk dat je een drieling krijgt.
Oh jeetje.. Ik ben geneigd iets te gaan zeggen als "wanneer je oud genoeg bent om sex te hebben ben je oud genoeg om een kind te krijgen"...

Nu word ik oud, of niet?
Je gaat echt lekker he, TO... In plaats van even pas op de plaats te maken, stort je je in een relatie met deze jongen (was het niet anderhalve week geleden dat je eventueel wel of niet met hem verder wilde, want onzeker of ie je niet als vreemdganger zou zien) en nu ben je alweer mogelijk zwanger van hem?

Beter maar even een overtijdsbehandeling doen en alsnog het meermaals in dat topic gegeven advies opvolgen: poosje single blijven....
Omg dus ik ben echt zeker zwanger waarom zijn die testen dan negatief?
Ben je nou zo dom of doe je nou gewoon dom? Ik weet het nog niet.
Tja, testen zijn ook niet alles. Bereid je maar vast voor. Heb je een babykamer?
Echt stom hoe iedereen nu doet.
Als ik zwanger ben ga ik het natuurlijk niet houden.
Tjah dan had je beter na moeten denken toch?
Stommerds.
Computer says nooooo
quote:summer73 schreef op 10 april 2012 @ 20:23:

Stommerds.
Ik dacht dat testen heel precies waren raar dan.
quote:coco95 schreef op 10 april 2012 @ 20:22:

Als ik zwanger ben ga ik het natuurlijk niet houden.Nee, natuuuuuurlijk!
Eg vet stom
Computer says nooooo
Als je nou op zijn minst eens vertelt hoeveel je overtijd bent! En neem je verantwoordelijkheid. Doet ook best pijn hoor, een overtijdbehandeling.
Effe serieus: die testen zijn wel een boel precies, maar niet supernauwkeurig, je kan naar de huisarts voor een bloedtest dan heb je zekerheid. Lijkt me wel een goed idee (direct ook even op soa's?!)

Ik heb zelf nog nooit gehad dat ik door ziekte een tijd niet ongesteld was, zeker niet een week.. Maar i gok dat sommige dames hier wel andere ervaringen mee hebben.
Vertrouw je mij meer dan je zwangerschapstest? Zo ja: ik denk dat je zwanger bent van een drieling.
quote:coco95 schreef op 10 april 2012 @ 20:22:

Als ik zwanger ben ga ik het natuurlijk niet houden.Dan zet je het op marktplaats
Ja en?
quote:pyridine schreef op 10 april 2012 @ 20:25:

Als je nou op zijn minst eens vertelt hoeveel je overtijd bent! En neem je verantwoordelijkheid. Doet ook best pijn hoor, een overtijdbehandeling.5 dagen staat in de titel. Op wat voor manier neem ik geen verantwoordelijkheid? Ik zeg toch zelf al in de OP dat het stom is dat ik onveilige seks heb gehad. Iedereen maakt toch fouten. Vind het heel kinderachtig hoe sommige reageren.
95 is je geboortejaar?

Maar zeggen dat mensen stom reageren, terwijl jijzelf de meest stomme fout hebt gemaakt?
quote:_lupine_ schreef op 10 april 2012 @ 20:25:

Vertrouw je mij meer dan je zwangerschapstest? Zo ja: ik denk dat je zwanger bent van een drieling.Persoonlijk heb ik best een rotsvast vertrouwen in je, Luup; kun je ook nog even zekerheid geven over het geslacht van de Cocoters?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven