Gezondheid alle pijlers

5 dagen overtijd

10-04-2012 20:11 63 berichten
Ik heb geen pil genomen en onveilige seks gehad, ik weet het stom maar goed

Ik heb twee zwangerschapstesten gedaan, op de dag dat ik ongesteld moest worden en vandaag heb ik er een gedaan. Negatief allebei. Is er alsnog een kans dat ik zwanger ben.

Normaal ben ik echt om de 28 dagen, soms 2 dagen te vroeg of 2 dagen te laat. Nooit zo lang.

Ik ben op dit moment wel ziek, zware verkoudheid als sinds een week, kan dat ook de menstruatie vertragen,

Thanx alvast.
quote:nettel schreef op 10 april 2012 @ 20:25:

Effe serieus: die testen zijn wel een boel precies, maar niet supernauwkeurig, je kan naar de huisarts voor een bloedtest dan heb je zekerheid. Lijkt me wel een goed idee (direct ook even op soa's?!)

Ik heb zelf nog nooit gehad dat ik door ziekte een tijd niet ongesteld was, zeker niet een week.. Maar i gok dat sommige dames hier wel andere ervaringen mee hebben.Een soa test ga ik doen ja bij de ggd, liever niet bij mijn eigen huisarts. Ik denk dat ik morgen dan een afspraak ga maken. Ik stress er ook heel erg over misschien dat het daarom ook uitblijft.
Alle reacties Link kopieren
quote:coco95 schreef op 10 april 2012 @ 20:28:

[...]

5 dagen staat in de titel. Op wat voor manier neem ik geen verantwoordelijkheid? Ik zeg toch zelf al in de OP dat het stom is dat ik onveilige seks heb gehad. Iedereen maakt toch fouten. Vind het heel kinderachtig hoe sommige reageren.Wauw: openbaring hier! Zeggen dat het stom was = verantwoordelijkheid nemen!
Ik heb nooit zo'n fout gemaakt.

Als je seks hebt en je wilt geen kinderen zorg je ervoor dat je beschermd bent.

(heb je geen voorlichting gehad?)
Stress voorkomt geen ongesteldheid.
Jeetje kind, kan je je meteen opgeven voor mtv teen moms, want ja je bent 5 dagen overtijd, dus dat betekent dat je zwanger bent, kan niet anders

duh.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:coco95 schreef op 10 april 2012 @ 20:28:

[...]

5 dagen staat in de titel. Op wat voor manier neem ik geen verantwoordelijkheid? Ik zeg toch zelf al in de OP dat het stom is dat ik onveilige seks heb gehad. Iedereen maakt toch fouten. Vind het heel kinderachtig hoe sommige reageren.

2 domme fouten: je had ook de morning afterpil kunnen halen. Je gaat er heel makkelijk mee om (wrs toen ik 16/17 was had ik ook zo makkelijk gedaan), maar een abortus is geen pretje.. Zowel fysiek als emotioneel niet

Doordat jij zelf zo luchtig bent, denken volgens mij veel mensen hier dat je het allemaal niet zo serieus neemt.. Vandaar de cynische reacties.
Ok, als je twee keer negatief hebt getest is de kans niet groot maar natuurlijk kan het wel. Heb je vaker een onregelmatige cyclus? En heb je, afgezien van de stress nu, meer stress gehad de afgelopen weken? Slecht gegeten, slecht geslapen? Wel eerder aan pil geweest?
quote:galadriel schreef op 10 april 2012 @ 20:30:

Stress voorkomt geen ongesteldheid.Bij mij kan dat af en toe zeker zo zijn
quote:VotesforLeo schreef op 10 april 2012 @ 20:33:

Ok, als je twee keer negatief hebt getest is de kans niet groot maar natuurlijk kan het wel. Heb je vaker een onregelmatige cyclus? En heb je, afgezien van de stress nu, meer stress gehad de afgelopen weken? Slecht gegeten, slecht geslapen? Wel eerder aan pil geweest?

Ik heb nooit de pil genomen, normaal deden we het altijd met condoom. Ik had die seks dus in de week na mijn menstruatie, ik dacht dan is de kans heel klein vandaar ook niet de morning after pil

Ik heb afgelopen weken wel veel stress omdat het uit is met mijn vriend en zo, ik hoop zo dat dat het is.

Thnx voor je serieuse reactie.
quote:VotesforLeo schreef op 10 april 2012 @ 20:34:

[...]

Bij mij kan dat af en toe zeker zo zijn

Bij mij ook, dus het kan wel degelijk.

TO...ook al dacht je dat de kans klein was, je wist dat er dus wel een kans was. Echt heel dom van je!
quote:coco95 schreef op 10 april 2012 @ 20:38:

[...]

Ik heb nooit de pil genomen, normaal deden we het altijd met condoom. Ik had die seks dus in de week na mijn menstruatie, ik dacht dan is de kans heel klein vandaar ook niet de morning after pil

Ik heb afgelopen weken wel veel stress omdat het uit is met mijn vriend en zo, ik hoop zo dat dat .

Ik zou als ik jou was toch heel snel aan de pil gaan.

Zwangerschappen kunnen soms zelfs door de pil heen en op momenten dat je dacht dat et veilig was. Dat is het nooit.

Wacht het nog een paar dagen af, probeer te ontspannen en als het er dan nog niet is even naar dokter. Sterkte
Arm kind....:(
Today is life, tomorrow never comes.
Juist in de eerste week na je menstruatie kun je behoorlijk vruchtbaar zijn .....
Het zal toch niet! Coco, waar ben je in vredesnaam mee bezig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En als je de pil slikt dan kan je niet de ene x na 26 dagen en de andere x na 30 dagen een onttrekkingsbloeding krijgen. Dan doe je echt iets niet goed!
Niet grappig om hier mee te spotten.
quote:coco95 schreef op 10 april 2012 @ 20:21:

Echt stom hoe iedereen nu doet.Ah, wij zijn stom. Tja. Misschien wat je zegt ben je zelf? Dat is meer op jouw niveau....
@fame, die slikt ze dus niet
quote:pagio schreef op 10 april 2012 @ 20:46:

Arm kind....:(Welke?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Coco kan jij een beetje terecht bij je ouders? Heb je een goede band met ze? Ik zie hier zo'n rare dingen voorbij komen van jou. Je hebt rare vriendjes, hebt seks zonder protectie. Zit je wel goed in je vel, praat je hier wel eens over 'in real life'?
quote:VotesforLeo schreef op 10 april 2012 @ 21:03:

@fame, die slikt ze dus nietNee, dat begreep ik niet uit de OP, en ik had nog geen reacties gelezen.
quote:Tickel schreef op 10 april 2012 @ 21:05:

[...]

Welke?die ene
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:norma_jeane schreef op 10 april 2012 @ 21:21:

[...]

die ene

Ah, duidelijk

Wat Yavanna zegt, je hebt wel vaak vreemde dingen aan de hand. Gaat het thuis wel goed verder?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
*gaat snel op handen zitten*

grote goden
En testen op de dag dat je ongesteld moet worden is wel een beetje vroeg he. Dan ben je nog niet over tijd he. Grote kans dat je dit nu zelf beinvloed. Maar dat is voor gevorderden. Ga morgen naar je huisarts. Dan kan je gelijk al het andere even op atfel leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven