Gezondheid alle pijlers

5 dagen overtijd

10-04-2012 20:11 63 berichten
Ik heb geen pil genomen en onveilige seks gehad, ik weet het stom maar goed

Ik heb twee zwangerschapstesten gedaan, op de dag dat ik ongesteld moest worden en vandaag heb ik er een gedaan. Negatief allebei. Is er alsnog een kans dat ik zwanger ben.

Normaal ben ik echt om de 28 dagen, soms 2 dagen te vroeg of 2 dagen te laat. Nooit zo lang.

Ik ben op dit moment wel ziek, zware verkoudheid als sinds een week, kan dat ook de menstruatie vertragen,

Thanx alvast.
quote:Yavanna schreef op 10 april 2012 @ 21:13:

Coco kan jij een beetje terecht bij je ouders? Heb je een goede band met ze? Ik zie hier zo'n rare dingen voorbij komen van jou. Je hebt rare vriendjes, hebt seks zonder protectie. Zit je wel goed in je vel, praat je hier wel eens over 'in real life'?

Ik praat niet met mijn ouders over deze dingen of wie dan ook maar wie doet dat wel? Verder zijn ze wel oke, alleen teleurgesteld in mij dat ik laag presteer en niet als mijn zus en broertje kan zijn.

Ik vind niet echt dat ik rare dingen doe als ik om me heen kijk val ik nog mee.
quote:Fame schreef op 10 april 2012 @ 21:45:

En testen op de dag dat je ongesteld moet worden is wel een beetje vroeg he. Dan ben je nog niet over tijd he. Grote kans dat je dit nu zelf beinvloed. Maar dat is voor gevorderden. Ga morgen naar je huisarts. Dan kan je gelijk al het andere even op atfel leggen.

Doen vrouwen die zwanger willen toch ook? Testen zeggen ook je kun testen vanaf de dag van verwachte menstruatie.

Wat voor andere dingen dan? Ik ben verder niet ziek hoor.
Alle reacties Link kopieren
Met wie heb je dan seks gehad als het uit was met je vriend? Vraag gelijk soa-test aan. Sterkte!
Je kan gewoon testen op de eerste dag dat je ongesteld moet worden. Met sommige testen zelfs nog eerder.

Bij mij gaf de test op de eerste dag al 2 strepen. Maar soms heb je nog niet genoeg hormonen in je bloed zitten, waardoor de teat negatief is.

Je kunt het beste even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Of zoals anderen zeggen naar de huisarts gaan. Als je menstruatie uitblijft is dat misschien sowieso goed, want zwanger of niet, dan klopt er iets niet.

Ik vind wel dat je heel makkelijk zegt dat je een eventueel kindje niet wil laten komen. Als ik jou was zou ik daar heel goed over nadenken. Je zou daar heel veel spijt van kunnen krijgen.

Sterkte
Sterkte!
Sjeezus kent iemand dat, dat je tijdens het lezen van een topic wel 30 dingen tegen TO wilt zeggen maar geen idee hebt hoe je dat op moet schrijven omdat het mwaaah met kansje 80% zeker totaal niet binnen gaat komen bij TO.

'T is, nou ja, kijk, je uh, naaah, nee lukt niet.
Ik dacht dat barbie al zwanger was?
quote:twompie schreef op 10 april 2012 @ 23:03:

Sjeezus kent iemand dat, dat je tijdens het lezen van een topic wel 30 dingen tegen TO wilt zeggen maar geen idee hebt hoe je dat op moet schrijven omdat het mwaaah met kansje 80% zeker totaal niet binnen gaat komen bij TO.

'T is, nou ja, kijk, je uh, naaah, nee lukt niet.

same

Ik zit te denken aan de periode toen ik 16 was (en dat is nog maar 7 jaar geleden).. ik was volgens mij echt niet zo stom *denkt na*. Nee, echt niet. Ik heb het dan nog niet eens over dit topic, maar ook over alle andere 'ditjes en datjes' van TO.
@ Tickel

Beide kinderen
Today is life, tomorrow never comes.
Coco,

zsm naar je huisarts en alles bespreken.

Als ik jouw topics zo zie dan heb je sowieso hulp nodig...

Ga naar de huisarts, laat hem een test doen, doe meteen een soa test, en ga alsjeblieft aan jezelf werken!

Én zorg ervoor dat je dit NOOIT meer doet. Hopelijk ben je nu niet zwanger, en heb je hier van geleerd.

Als je straks echt zwanger blijkt te zijn, dan is het wel heel makkelijk gezegd 'dan wil ik het natuurlijk niet houden' denk aan het kind, als het kind straks groter is en blijkt dat ie bij zijn eigen mama niet gewenst was.

Dat wil je toch niet?

Als je seks hebt, zorg er dan voor dat je goed beschermd bent als je echt nog geen kinder wil en er niet voor kan zorgen.
Ha coco, hoe is het afgelopen?
Ik ben gewoon ongesteld geworden en slik nu ook de pil.
@ Coco, fijn dat je ongesteld geworden bent.

Voor de volgende keer, als je een cyclus hebt van 28 dagen, valt je eisprong in de tweede week na je menstruatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven