Tijdschriften

10-04-2012 20:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben beniewd of mensen met een ipad nog tijdschriften kopen. Ikzelf namelijk niet meer. Vroeger kocht ik vaak een glamourtijdschrift, een roddelmagazine oid. Alles is tegenwoordig via een app te vinden. Ik bespaar hierdoor wel 20 euro per maand.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik koop zelden tijdschriften op de iPad. Wel nog steeds de Linda en als ik tijd heb,Hp de tijd en Vrij Nederland.
Ik koop nooit tijdschriften op de iPad. Boeken ook niet. Ik wil graag van beide de papieren versie.
Ik koop nooit digitale tijdschriften/kranten/boeken.
Ik ben eigenlijk gestopt met tijdschriften kopen, toen ik het Viva-forum ontdekte. Heeft niks met ipad te maken, want die heb ik niet. Tijdschriften lees ik bij de kapper en 2e-hands-krijgertjes.
Nou heb ik geen ipad, maar ik denk dat als ik er eentje had, ik dan nog steeds de papieren versies zou kopen. Tijdschriften horen rond te slingeren, ik wil erin kunnen knippen en scheuren, en ik geef ze door aan anderen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Soms digitaal... Maar ik wil tijdschiften in bad kunnen lezen, durf ik niet met ipad
I-pad heb ik wel maar die ligt te verstoffen, vind dat ding maar niks. Vind mijn laptop veel fijner in gebruik. Maar ik koop iedere week verschillende "papieren" tijdschriften en lees ze veel liever zo dan online. Man en oudste lezen ze deels ook, ik vind papieren versies veel toegankelijker dan online versies.
Ik heb geen Ipad maar koop ook bijna nooit meer tijdschriften.

Deels omdat ik t te duur vind, iedere week een paar bladen, maar ook omdat ik me er niet zo goed meer op kan focussen... internet trekt harder aan me, qua aandacht.

Bij mijn ouders lees ik nog wel eens de Libelle of Margriet, maar ook niet meer van voor naar achter. Alleen een paar rubrieken.
Ik koop altijd tijdschriften. Heerlijk om mee in slaap te doezelen en het valt ook minder hard of kapot naast mijn bed dan een Ipad
Ik koop sowieso nooit tijdschriften. Ik vind er meestal niet veel aan. Ik kan alles wat ik leuk vind om te lezen of kijken wel op internet vinden. Ik houd wel van echte boeken lezen. Dat doe ik dus ook al niet digitaal.
Soms koop ik tijdschriften. De laatste tijd eigenlijk alleen maar als ze één euro zijn, want dan vind ik het het geld wel waard. Anders koop ik ze niet, het is vaak toch alleen maar reclame wat erin staat. Als ze dan vijf euro kosten, koop ik voor dat geld liever een boek boek in de aanbieding. Daar heb ik veel langer plezier van.
Ik koop heel veel tijdschriften. Niks lekkerder dan een blaadje lezen. Ik ben een alleseter, van hp/de tijd (zal ik missen!), tot Opzij, VN, viva, flair, esta, glossies en ook een roddelblaadje gaat er goed in. Alleen echte modebladen zoals vogue interesseren me niet. Ik wil lezen en niet kijken.

Ik heb geen ipad maar dat zou zeker geen vervanger zijn. Ik hou van papier. Lees twee kranten en sleep een hele stapel boeken mee op vakantie, ook als ik maar 15 kilo mee kan nemen. Maar ja, ik ben met 44 jaar dan ook een oud(erwets) wijf

Ik vind de reclame in Nederlandse bladen wel meevallen. De Amerikaanse glossies, die staan pas bol van de reclame. Daar moet je echt zoeken naar de artikelen, das niet leuk meer. En toch kan ik de verleiding niet weerstaan als ik bv op een vliegveld ben.

De leukste bladen die ik ooit gekocht heb, zijn Zuid- Afrikaanse (huis)vrouwenbladen. Daar lees je dingen die je nergens anders tegenkomt. Bij nader inzien: daar zou een ipad nou wel handig voor zijn, bladen die je hier niet kan krijgen.
.
Hallo!

Ik zoek het 'Hello' Magazine van 11 februari 2013. Kan iemand me hieraan helpen? Mail me dan op t.vangils@evamedia.nl.

Dank!
Doe eens niet zo irritant joh met die oude topics naar boven te halen.

Je kunt ook contact op nemen met hello magazine. Aangezien het een vrij nieuwe uitgave is kun je hem daar vast nabestellen.

En zet anders even een oproepje op het prikbord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven