Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Klinkt lief, Nop!!
Maar Noppies, dat Duits is dan wel weer ubergeil. Meestal noemt hij mij sletje in het heetst van de strijd. Anders gewoon lieverd of schatje ofzo..

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft, zoals Rooss, Bram, Pris ...
Eigenlijk doen de nr2's het nooit goed. Teveel contact maakt onaantrekkelijk. Ik heb nu eenmaal een zwak voor dominante soms wat egocentrische maar oh zo lekkere mannen ( kortom mannen die een beetje op mij lijken )dus moet nu ook niet te veel lopen zeuren...Niets vervelender dan een hijger in je nek maar niet even een korte reactie op leuk berichtje is toch jammer. Hij is daar gewoon super wisselend in. Ga gewoon lekker slapen nu. Morgen lach ik waarschijnlijk om mijn zielige berichten. Sweet dreams allen! X
Roos, dat is toch bij velen zo? If you don't use it, you'll lose it.

Slaap lekker allen, en suzy, je berichten zijn niet! zielig.

Komen recht uit je hard en zijn eerlijk en puur.

Ik vind dit zo'n mooi topic.
Suzy, nummers 2 kunnen het heel goed doen hoor, het is alleen zo super afhankelijk van de plek die ze bij mij innemen. M en M zijn heerlijk, geweldig, onafhankelijk, geil, vinden het heerlijk mij te zien maar ik sta niet altijd op de voorgrond, helemaal prima.

Als ik verliefd ben daarentegen ziet het er heel anders uit, dan moet hij het niet flikken mij een dag te negeren, ben je helemaal...

Top, ik weet niet of het bij iedereen zo werkt. Gelukkig zit hét dicht aan de oppervlakte, anders ging ik me zorgen maken;-) Ik baal wel van zaterdag maar het is even wat het is. Hij heeft alle begrip trouwens....
Thx toppertje
Rooss, dat herken ik ook wel. Als het er even niet is, is het ook goed (liever niet al te lang..). En als het weer vaker en meer is, is het meteen weer terug.

Stew, ja, dat is wel waar, in het duits heeft het wel wat . Hier wordt dan ook nog een dialect gesproken, dat hoor ik ook graag tussen mn lakens ;). Maar in het begin moest ik zo wennen aan die woorden, die kende ik echt niet!

Smsjes begint hij ook vaak met 'hi du', het is echt zijn manier, zoals hij is, en dan smelt ik . Alhoewel, als ik het zo opschrijf, klinkt het stom..

Lastig, die verschillende behoeftes in contact. Als ik maar weet dat het goed zit, is het prima. Als ik ga twijfelen of ik nog wel 'in the picture' ben, wil ik meer contact en vraag er ook om.
Nop, grappig! Mijn allereerste minnaar zei op een heel speciale manier "goedemorgen" door de telefoon. Met zo`n verkeerde klemtoon zeg maar. Over smelten gesproken..
@Roos Takkewijf?? Hahaha!!

Ben ondertussen ook van alles genoemd. Meis , moppie, sletje, poes.

@toppertje, verdrietig was ik laatst niet, ik baalde alleen enorm (en die jankbui kwam mede door m'n hormonen, kom ik nu achter ). Achteraf voel ik me heel stom. Dit is me nog nooit gebeurd, bij geen enkele vent (niet dat ik er zoveel versleten heb, 4 ondertussen).

Het is soms gewoon moeilijk om een minnaar te hebben maar lijkt me ook lastig om als man een minnaar te zijn, wanneer doe je het goed :-)!

@suzy, voel je je al wat beter??

Fijne dag allemaal!!
Okay, je baalde en onder invloed van je hormonen had je een baalhuilbui. Ik begrijp het.
Kan je met iemand sex hebben zonder er verliefd op te worden?

http://geheimmailcontact.blogspot.com/
Gisteren had ik ook ff een baaldag. 2 en 3 waren duidelijk wat koeler. Druk waarschijnlijk. Het feit dat het nog maar 2 nachtjes is totdat ik 2 weer zie maakt een hoop goed. 3 heeft het gisteravond weer meer dan goed gemaakt met een heel 'fijn' Gesprek. Veel geilheid en humor. Heerlijke combi. Nog ff geduld voor ik hem ga ontmoeten......zucht. Daar moeten de vonken straks wel vanaf vliegen.
..
Zit nog steeds in dipje..nr2 heeft nog niets van zich laten horen....gelukkig biedt werk enige afleiding...heb zo'n zin in knallende seks met hem, echt niet gewoon meer....
@Iddan, is hetzelfde als in een open relatie (tenminste bij mij). M'n man weet van te voren niet dat ik een date heb, wil hij niet weten. Na afloop vertel ik het hem wel, niet alle details, sommige dingen hou ik lekker voor mezelf . Dus de spanning van het geheimhouden is wel bekend hier.

Kom op, Suzy! Nog ff volhouden! Heb ook zin in knallende sex...
Zojuist heel relaxt mailtje van nr2. Niks aan de hand. Nr2's hebben volgens mij geen last van die achtbaan aan gevoelens enz. Tenminste die van mij niet. Bespringt me alleen als ie me ziet, ook fijn
ha ha, besprongen worden is idd fijn zeg suzy:) Ik kijk uit naard e dag dat het mij weer eens gebeurd:)

Grappig om hier mee te lezen over de ins en outs van wel/geen contact, smsjes etc. met de nr. 2's.

Zo kan ik zelf ene beetje mee genieten. ik zit overigens wel te overwegen om een enorm lekkere kerel een anoniem smsje te sturen om aan de weet te komen of hij interesse heeft in ene geheimpje. Is ook gebonden met kleine kinderen (net als ik) dus vor hetzelfde geld is hij hartstikke trouw. Maar we flirten zeker dus ik wil het wel eens voorzichtig onderzoeken.

Gisteravond echter met nr. 1 gepraat over ons sexleven (lees:probleem) Het is echt wel ingewikkeld want mijn nr. 1 is zo'n lieve , doodgoede kerel. Hij vind het heel naar dat hij zo weinig sexdrive ervaart. Hij beseft zich dat dat niet goed is voor onze relatie. Hij smeert al testosteron en slikt nu voedingssupplementen hiervoor. En eigenlijk zou hij alles ervoor over hebben... Ik vind het rot voor hem dat hij er zo weinig aan kan doen en tegelijk rot voor mezelf aangezien ik nog jong ben en dit stuk van mn leven (al vrij lang inmiddels) erg weinig aandacht krijgt. Maar wat moet ik doen? wel een minnaar zou mogelijk een strop zijn voor onze relatie. geen minnaar betekent het accepteren dat ik echt niet aan mn trekken ga komen....

maar goed, een eerste stap zou dat smsje zijn aan die lekkere kerel.. Ik wil alleen eerst een prepaid telefoon kopen denk ik. Stel je voor dat hij toch kan zien dat het van mij is...

Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Hoi radijsje. Ik heb er bewust voor gekozen mijn nr 2 te zoeken via een site, gratis voor vrouwen betaald voor mannen. Wisselend maar soms best leuk aanbod ik begrijp de positie waarin jij zit heel goed. Ik had al aantal jaren nauwelijks nog seks. En nee echt niet uit onwil van man maar het lukt gewoon niet.maar goed ik trok dat echt niet meer en heb het gevoel dat ik nu weer tot leven kom maar idd wel met alle toestanden (lees mijn eerdere posts) van dien.

Ik ge het je dus niet aanraden (ook niet afraden hoor).

Hoe ken je die spannende lekkere man? Zou er wel voor zorgen dat het iemand is die niet te dicht bij jou en je man staat. Compliceert de boel lijkt me. Heel veel succes en plezier radijsje!!
Ik ken mijn minnaar ook via een site. Op het moment hebben we volop contact. Heerlijk, ik merk wel dat we allebei wel erg veel voor elkaar voelen, meer dan lust alleen. Het voelt heerlijk maar ook ontzettend gevaarlijk. Voor nu vind ik het prima om hem alleen als minnaar te hebben, genieten van de spaarzame tijd samen, van de stiekume mailtjes, appjes. Ondertussen geniet ook van mijn leven zonder minnaar.

Het gevaar zit voor mij vooral in de toekomst, ik weet dat het ooit zal eindigen en dat ik dan alleen achterblijf.
@suzy; besprongen worden is echt één van de heerlijkste dingen dus prijs je maar gelukkig.. can't wait totdat dat weer eens gebeurt!

@radijsje; ik vind het hele gedoe van wel/geen contact echt heerlijk zolang het goed gaat, maar bij een paar dagen minder is het ook gelijk een 'dip'..

Hoe gaan jullie daar mee om? Ik vind het lastig omdat het niet meer kan worden dus die afstand is juist goed..

Pff ik ben duidelijk een 'beginner' hierin ;)
@longamanu beginner of niet het blijft lastig hoor, iig dat vind ik.....vroeg me af, ben jij single? Kan me voorstellen dat dat de boel moeilijker maakt.

Ben trouwens zelf ook beginner hoor (sinds jan. Een nr2) nu trouwens ook contact via mail met mogelijke nr 3......tja verslavend is het dus ook...
Ik ben dus niet de enige met een mogelijke Nr3, suzy.... hij is zo spannend, knap, zelfverzekerd, mannelijk....echt helemaal mijn type. Ja, ik zit nogal vol van hem! Haha
@dieza shake hands sister! Aan de ene kant superspannend maar aan de andere kant ben ik bang dat het een beetje te veel gaat worden. Maar ben momenteel echt onverzadigbaar...ben echt schade aan het inhalen. Moet nr 3 nog in real life ontmoeten, waarschijnlijk zondag. Kan dus ook tegenvallen maar op foto erg lekker. Via de mail erg leuk, lekker, dominant maar met veel humor en in vaste relatie...ben benieuwd! Wordt vervolgd
@ suzy: ja ik ben inderdaad (sinds kort) single.. in mijn vorige relatie een tijdje een nummer 2 gehad, maar dit gestopt omdat hij (de nr2 in kwestie) het niet aankon niet op 1 te staan..

na het eind van mijn relatie bleek er een enorme spanning te bestaan (ok nu liet ik het misschien gewoon eindelijk toe) tussen mij en iemand in mijn directe omgeving.. dat is compleet ´misgegaan´ (heerlijk), maar nu zijn zien we elkaar weer enkel publiekelijk. Het contact per sms/e-mail/etc is echter enorm. Maar ik vind dat hij zelf moet beslissen of hij om kan gaan met een nr2 'in NL' en tot die tijd houd ik mezelf in ;)

Vinden jullie het onzin me in te houden of wel enigszins logisch?
suzy; ik vind het echt fijn die herkenning te krijgen van andere vrouwen. het is echt ingewikkeld he?! Jij bent nu wel gewoon nog bij je nr.1?

En dat van die site... Ik zou het wel willen maar wat me ingewikkeld lijkt is het risico dat je via zo'n site wel een klik ervaart maar dat het een complete turn off is als je zo'n man life ziet. Uiterlijk kun je nog van een foto halen maar misschien is er wel compleet geen chemie. Of vind je zn accent lelijk of erger nog... zn lijf.. Dan neem je dus heel veel risico voor niks. Wat is jouw ervaring?

En doornroosje.. wat is jouw ervaring met zo'n site? En ben jij dus verder zonder nr.1?

Longamu; wat is de reden dat jij begon aan een nr.1?

Aphrodite; wilde nog zeggen dat ik het heel fijn vind om jouw verhaal te lezen! Echt fijn om een beetje erkenning te krijgen!

Mijn lekkere man is trouwens uit de sportschool waar ik wel kom en nr.1 niet. Is dat ver weg genoeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven