VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik vind crocs ook lelijk. Behalve dan misschien bij peutermeisjes.
Voor volwassenen kan het ook nog, maar vind ik sneakers leuker
Ik heb gelukkig een uurtje gewerkt, dat was het zinnige voor vandaag. Schorrie is nu met een tandenborstel het raam aan het schoonmaken. Ik laat hem maar begaan.
Echt álle schoenewinkels waar ik kwam hadden Le Cocq Sportif. Ik vind ze als volwassen-vrouwen-sneaker een beetje te tuttig.
Echt? Dan vind je Elyane en mij tuttig! Wij hebben ze. Ik met zilver, zij met brons of goud geloof ik.

Schorrie heeft zwarte, heel cool.
Een paar struiken lavendel kunnen mooi aaneengroeien, die zou ik dus in de border doen. Misschien nog 1 pot apart met lavendel, voor de afwisseling. Kruiden in pot, maar kan ook in border. Je kunt het afwisselen. Aan welke kruiden zit je te denken?

Wat rot zeg, dat wachten op de uitslag. Sterkte Morrie!

S&W zijn momenteel aan het spelen bij een vriendje van Suske. Wiske wilde eigenlijk ook bij een vriendinnetje gaan spelen, maar toen ik belde was er niemand thuis. Vriendinnetje 2 en 3 ook niet, dus Wiske helemaal teleurgesteld. Toen we Suske gingen wegbrengen vond die moeder het gelukkig niet erg als Wiske ook bleef. Heb er zelf nog een uur thee zitten drinken, over ongeveer anderhalf uur ga ik het gespuis weer halen. Morgen extra werken ivm krappe bezetting, moet ik niet vergeten morgenochtend, zou echt iets voor mij zijn om op mijn dooie akkertje naar huis te gaan om er om 10u achter te komen dat ik al een uur op mijn werk had moeten zitten.
Ik weet niet, ze zijn zo smalletjes ofzo. Ik hou dan van wat grovere schoenen. Hoewel ik nu zwarte sneakers heb van Diesel en die zijn eigenlijk weet te lomp. Maar zitten wel heerlijk!
Ik heb ook LCS in het blingbling goud. Ik vind crocs voor kleintjes erg leuk en dan de Mary Jane & Alice versie. Die ga ik ook voor loeder dit jaar weer kopen. Voor Mormel koop ik dit jaar ook nog crocs samen met Lacoste denk ik. Die zijn pas leuk!

Ik ga dit jaar voor mezelf de MJ versie van Lacoste zoeken want die zijn leuk en zitten lekker. Ik heb namelijk al een keer eerder MJ gehad. Ik vind juist Pallediums leuk voor kindjes en niet voor volwassenen.
quote:Morrie schreef op 19 maart 2008 @ 15:12:

Ik vind Crocs heel lelijk eerlijk gezegd.

Palladiums altijd goed.

Maar Schorrie heeft Le Coq Sportifs. Die is pas hip Zijn ze hip? Dan was ik vorig jaar al hip. (*verbaasd*)
Ha Vrolijk! Lizzy heeft ze, exact die schoenen, met bijpassende flamancojurk. Het is al haar tweede paar, toen ze vier werd kreeg ze de eerste, daar is ze uitgegroeid en nu ze vijf is geworden heeft ze de tweede. Ze is gek op haar 'hakkenschoentjes' en we hebben er dan ook 'strenge' regels over:

- het zijn verkleedkleren dus NIET naar school, NIET op buitenspelen en NIET gewoon zomaar aan.

- wel thuis binnen aan (maar in de praktijk zijn ze dat snel zat) en af en toe op feestje, op zondag of bij een speciale activiteit.

Het gaat hier heel goed en ik ben altijd heel duidelijk en consequent met regels dus weinig discussie.
Ik hou juist weer van smalletjes en lief ipv stoere stappers. Daarom vind ik de pallediums voor vrouwen niet leuk.

Ik heb weer een leuk jurkje gespot en het is al maart. Zal ik...

Kruiden: rozemarijn, bieslook, (citroen) tijm, salie, oregano en als het lukt met weer basilicum (rode, groene en thaise). Zou wel mooi zijn want dat gebruik ik allemaal wel vaak. Meer suggesties?

Lekker productief ben ik vandaag....NOT
O ja, die schoenen voor Loeder Vrolijk. Ik zou het zelf niet doen. Vind het zelf not done, kinderen op hakken. Kan wel in verkleedkist maar meestal gaan ze dan toch zeuren of ze ze aan mogen naar de winkel ofzo. Zelfs naar school oid vind ik het zelf al niet kunnen.
Elessie, met verkleeddagen op school of NSO mag ze ook niet schoentjes aan dus? Lukt dat ook ondanks jurk die ze aanheeft waarschijnlijk?

PS: CD is vandaag zelfs mee naar school gegaan ivm bibedibabedieboe lied en gekwezel van Ariel.
quote:meave schreef op 19 maart 2008 @ 15:21:

[...]

Zijn ze hip? Dan was ik vorig jaar al hip. (*verbaasd*)Geen idee, ik roep ook maar wat. Ik had ze zelf vorig jaar ook al, maar ik ben niet zo'n innovator dus ik vind al snel iets hip
En nog ff over dat hakje; vóór ze deze (leren, goedpassende!) schoentjes had, liep ze rustig een uur op van die plastic prinsessenschoenen tijdens de verkleedsessies. In dat opzicht zijn de flamencoschoentjes dus niet eens zo'n heel slechte investering. Op www.spanjewinkel.nl hebben ze veel leuks.
Ik kan me voorstellen dat kleine meisjes gek zijn op die schoentjes!

Ik twijfel ook nog over Adidas Superstar

Hmm..Morrie, Ely en ik moeten dan dus als golden blingbling trio naast elkaar lopen dus met onze LCS :-)
Verkleeddagen hebben ze niet. Alleen carnaval en verjaardag juf. En dan mag ze ze aan. Anders niet. In het begin zeurde ze wel, maar na drie keer 'nee' was dat over.
quote:elessie schreef op 19 maart 2008 @ 15:23:

En nog ff over dat hakje; vóór ze deze (leren, goedpassende!) schoentjes had, liep ze rustig een uur op van die plastic prinsessenschoenen tijdens de verkleedsessies. In dat opzicht zijn de flamencoschoentjes dus niet eens zo'n heel slechte investering. Op www.spanjewinkel.nl hebben ze veel leuks.

Yup, daar hebben we er ook 4 paar van hier. En daar zijn ook regels voor en zeker niet traplopen met die dingen!

Ik ga eens kijken op site, dank je voor tip!
Die jurk mag ze ook niet naar school of iets anders 'dagelijks' aan. Wel in het weekend.
Adidasje zijn ook leuk, maar vallen alleen zo breed vaak. Ik heb vaak clownsvoetjes daarin. Maar wel veel leuker dan Nikes.

Deze wil ik! *verliefd*
Ik zag van de week een groot meisje (jonge vrouw) lopen met zulke schoenen trouwens, onder een spijkerrokje. Was wel grappig.
Oh, ik bedoel die spaanse dingen, niet die van dat laatste plaatje.
Dat soort ballerina achtige schoenen staan mij totaal niet. Ben er te klein voor ofzo.
Ik ben net zo klein als jou Morrie? (1.63)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven