VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Zou dat echt Dropje? Of zit dat in je hoofd. Zoveel scheel je nou ook weer niet met mij. En volgens mij zijn mijn benen ook niet slanker dan de jouwe. Zeker mijn bovenbenen niet. Maar het ligt denk ik aan het model spijkerbroek. En ik knip hem dan net boven de knie af dus geen hotpants zeg maar .
Ik heb geen slanke benen, maar gelukkig wel goedgevormd en stevig. Dus vind ik dat ze ook beste gezien mogen worden en draag dus wel rokjes net boven of op mijn knie en as we speak heb ik een trui aan tot halverwege bovenbeen en maillot.

Jouw benen zullen toch ook wel welgevormd zijn met al dat dansen Drop?

Echt, de middag wordt steeds zinniger...
quote:vrolijk schreef op 19 maart 2008 @ 15:57:

Leuk Meave! Ik vind vooral dat brogue achtige leuk met wreefbandje. Zijn alleen iets le laag voor mijn smaak en ik wil graag hoog of laag.

Whoehahaha, voor mij zijn ze echt heel hoog!
Ah. Maar ik heb wel slanke benen.
quote:vrolijk schreef op 19 maart 2008 @ 15:57:

Peb, grappig want de keer dat ik mij jou herinner is met een rokje en schoentjes met een hakje!

Maar dat was ook een gelegenheid
Zowel LK's als Crocs komen er hier niet in. Vinnut niks. Qua 'grote meisjes schoenen' ga ik helemaal met je mee Vrolijk!

Mannie krijgt kleine Converse-jes, voor erbij.
Wat een keurige stappertjes allemaal. Ik ben meer van palladiums (zwart, zelfs aan vandaag) en a la Pebbels, wat stoerdere gympen. Korte broek met palladiums kan prima, rokje weer ietsje minder. Pumps e.d. is niet echt mijn ding. Ben altijd blij als het winter is qua schoenen; dan leef ik gewoon in mijn laarzen. Zomers zijn wat ingewikkelder .

Morrie, ik zou huisarts even bellen hoor.
Ben je weer veel aangekomen Meave weer in vergelijking met je hardloopperiode? Wat zei de huisarts eigenlijk? Gaat het nu meer om de fysieke aspecten wbt gewicht of het psychische aspect?
quote:meave schreef op 19 maart 2008 @ 15:57:

Morrie, ik weeg 87 kilo. Mijn bmi is 30 en mijn taille is verhoudingsgewijs nog veel (eh.... hoger, breder, ronder, meer) dikker dan gezond voor je is. Dus het valt echt niet te ontkennen.

En wat is dan normaal qua BMI?

Jammer dat je dan weer aangekomen bent na het afvallen. Kan me best voorstellen dat het een obsessie wordt/blijft. Het ging zo goed en dan 'kak' je waarschijnlijk toch weer in. Je hebt het ook niet makkelijk gehad met het overlijden van Mav zijn moeder, dat speelt misschien ook mee?
quote:Morrie schreef op 19 maart 2008 @ 15:58:

En ik knip hem dan net boven de knie af dus geen hotpants zeg maar .Wel heel sexy, hotpants. En dan lange slanke gebruinde benen en die schoenen van Vrolijk eronder...
Ik vind mijn benen alleen mooi met een goeie hak eronder. Om mijn gebrek aan enkels te compenseren Ik draag heul vaak rokken en jurken.
November 2006 woog ik heel even 74 kilo Vrolijk. Dat is nog net te zwaar voor mijn lengte (72 is het maximum voor een gezond bmi bij mijn lengte). Dat gewicht heb ik ongeveer een half jaar vastgehouden. Dus in een jaar tijd is er 13 kilo bij.
quote:Pammie schreef op 19 maart 2008 @ 16:00:

Mannie krijgt kleine Converse-jes, voor erbij.Hadden de Pebbeltjes vorig jaar. Werd gek van die veters!
Ik heb altijd al stevige benen gehad en het dansen heeft ze nog extra gespierd. Ik heb geen kwabberige benen maar er zit ontegenzeggelijk stevig vlees en spierweefsel. Ik heb altijd laarzen nodig met een wijde schacht voor mijn klapkuiten, en mijn bovenbenen zijn ook stevig. En mijn enkels zijn niet smal. Maar he, geen cellulitis, dat dan weer niet.

Meave, ik had er geen idee van dat het zo diep zat, jouw eetprobleem!
Ik was huisarts alweer vergeten Lien .

Maar ik ga niet bellen hoor, wacht gewoon geduldig af. Een week en een paar dagen had hij gezegd, en nu is het een week en 1 dag geleden. Dus ik denk niet dat het wat oplevert als ik hem bel.

Maar Vrolijk, hoe houd jij je schoenen dan mooi? Ik draag ook wel zulke hakken, maar ze worden zo snel lelijk bij mij.
Met mijn verzameling hakken zegt Loeder dus elke keer weer:

mama, als je dood ben, mag ik echt jouw schoenen hebben he?

Pammie dus ook een high heel chick dus?

Ik ben niet zo van afgeknipte spijkerbroeken, loop liever in jurkjes of korte tricot broekjes. Zomer dus mijn MJ, havaianas, ballerina's en open hakjes.
Dat zal wel even wennen zijn ja, veters. Hij heeft nu alleen maar ris of klittenband schoenen. Hij krijgt ook nog een normaal paar schoenen en ik denk ook sandaaltjes. Had hij vorig jaar ook en daar heeft hij veel op gelopen.
quote:Morrie schreef op 19 maart 2008 @ 16:03:

Ik was huisarts alweer vergeten Lien .

Maar ik ga niet bellen hoor, wacht gewoon geduldig af. Een week en een paar dagen had hij gezegd, en nu is het een week en 1 dag geleden. Dus ik denk niet dat het wat oplevert als ik hem bel.

Maar Vrolijk, hoe houd jij je schoenen dan mooi? Ik draag ook wel zulke hakken, maar ze worden zo snel lelijk bij mij.

Autorijden met slippertjes en anders gewoon trippelen :-)

maar ik moet ook opbiechten dat ik 30 paar hoge hakken heb , dus draag ze niet elke dag. Wissel dus vaak af.
quote:Pebbles schreef op 19 maart 2008 @ 16:01:

[...]

Wel heel sexy, hotpants. En dan lange slanke gebruinde benen en die schoenen van Vrolijk eronder...

Ja, toen ik 18 was . Toen kon ik dat hebben, alleen wist ik dat toen niet. Toen vond ik mezelf ook te dik daarvoor. Best erg.

Ik kan het niet bijhouden geloof ik......
Haha, onze eigen Imelda Marcos!
Ja. Ook omdat ik niet zo groot ben. Die paar extra centimeters zijn van harte welkom ;)
30 paar hoge hakken...

Wij hebben met ons gezin bij elkaar niet eens 30 paar schoenen!
Meave:

Zoals Morrie al aanstipte heb je ook wel een moeilijk jaar achter de rug wbt overlijden van Mav's moeder, verdriet van Mave nd e kidnjes. Kan me voorstellen dat het er wel inhakt.
Ghe, ik heb een collega met ook best stevige benen en dito achterwerk. Die liep een paar maanden geleden ineens in een zwarte hotpant met grijze maillot aan op het werk. Het commentaar was niet van de lucht! Daarna heeft ze 'm niet meer aan gehad...
[quote]Morrie schreef op 19 maart 2008 @ 16:05:

[...]

Ja, toen ik 18 was . Toen kon ik dat hebben, alleen wist ik dat toen niet. Toen vond ik mezelf ook te dik daarvoor. Best erg.

quote]

Toen ik 18 was was ik véél slanker dan nu, scheelt denk ik minstens 18 kilo. Maar ik voelde me véél dikker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven