VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Schorrie krijgt alleen maar schoenen met klittenband. Laatst nog neefje over de vloer met schoenen met veters. Ik vind dat zo onhandig bij kinderen. Ik let daar echt op, al zijn de schoenen nog zo leuk, hebben ze veters dan gaat het niet door.

Vrolijk, idd met autorijden andere schoenen aan, dat is wel een goed idee. Kan me van vroeger herinneren dan mijn moeder dat ook deed. Maar ik ben er misschien ook gewoon niet zo goed in, ik vergeet altijd voorzichtig te doen met mijn schoenen. Heb laatst mijn bruine hakken zelf met een stift weer een beetje bijgewerkt, het leer was helemaal opgestroopt aan de achterkant omdat ik op een terras tussen de vlonders stapte.
Toen ik 18 was, was ik geloof ik 4 kilo lichter dan nu. Valt wel mee eigenlijk, nu ik erover nadenk!
Dat is ook zo Meave, wat Morrie en Vrolijk zeggen. Ik ben weer gaan eten vanaf november, toen de uitzaaïngen bij mijn moeder terugbleken te zijn. En nu eet ik mijn verdriet weg. Ik was 8 kilo afgevallen en heb ze er in 5 maanden zo ongeveer weer aan gegeten.
Grappig, ik zoek juist altijd schoenen met veters omdat die beter om de voet gevormd worden door de veter. Dan maar lastig. Was een tip van de orthodinges van Wiske, die was helemaal niet te spreken over de schoenen met klittenband van tegenwoordig.
quote:vrolijk schreef op 19 maart 2008 @ 16:07:

Meave:

Zoals Morrie al aanstipte heb je ook wel een moeilijk jaar achter de rug wbt overlijden van Mav's moeder, verdriet van Mave nd e kidnjes. Kan me voorstellen dat het er wel inhakt.Ik weet niet. Het ging daarvoor al mis eigenlijk. (En eigenlijk speelt het al vanaf mijn 15e ofzo, ik heb het alleen nooit aangepakt).
En zit dus nu ook met de snoeptrommel van de Pebbeltjes naast me op tafel. MAOAM!
Erg he Pebbles, ik heb dat ook hoor, ik was toen denk ik 7 kilo lichter dan nu (nou ja, in niet zwangere toestand dan) en vond mezelf dikker. Hoe onzeker kan je zijn zeg....

Ik heb ook zo'n collega, die liep in een geruit kort rokje met een panty en dan hoge kousen eronder. Het zag er werkelijk niet uit. En ze ging zo ook naar klanten. Ze was er gewoon echt te dik voor. Maar aan de andere kant, ze moet het zelf weten natuurlijk.

Pammie, hoe groot ben je?
Morrie, je kunt ook beschermhoesjes in ongeveer dezelfde kleur om je hakken laten plakken door de schoenmaker. Staat misschien wat minder charmant maar je hakken gaan wel langer mee.
Moet een kind ophalen van partijtje en gelijk maar even eten halen voor vanavond. Denk aan rauwe andijviestamppot met een gehaktbal.
En ik heb trek in het restje paprika chips dat ik nog heb liggen. Maar dan wil Schorrie ook weer....
1.69
Toen ik 18 was woog k 75 kilo, vandaag ook .
Hier boerenkool met worst.
Pffft, jullie gaan veel te snel!
Op mijn 18e woog ik denk ik iets minder dan nu. Vanaf die tijd eigenlijk altijd tussen de 80 en de 90 kilo gewogen. Heel even 96 na de bevalling van Vietje.
Wij eten aardappelen, spruitjes en gehaktrolletjes met ham uit de oven.

Ik had trouwens zaterdag zo lekker gekookt, had nog koolvisfilet in de vriezer en vroeg me af wat ik ermee zou doen. Toen bedacht ik me dat ik tot een paar jaar geleden vaak een witte visschotel maakte met mosterdsaus en banaan. Heb 'm zaterdag dus weer gemaakt en hij was zooooooooo lekker, ik wil 'm binnenkort weer eten!
En weet ook nog niet wat we moeten eten en heb totaal geen zin om nog boodschappen te halen. Dus zal wel pasta worden.
quote:dropje schreef op 19 maart 2008 @ 16:11:

Morrie, je kunt ook beschermhoesjes in ongeveer dezelfde kleur om je hakken laten plakken door de schoenmaker. Staat misschien wat minder charmant maar je hakken gaan wel langer mee.

Hmm, het klinkt niet echt mooi geloof ik?

Pammie, dan ben je nog langer dan ik!

Maar ik heb hetzelfde als jij, draag altijd hakken omdat ik mezelf zo klein vind. Op mijn vorige werk zei iemand die ik al jaren kende een keer toen ik op een sportief uitje op gympen kwam: " Jeetje, wat ben jij eigenlijk een lilliputter."
quote:dropje schreef op 19 maart 2008 @ 16:06:

Haha, onze eigen Imelda Marcos!

En dan heb ik al zo'n paar of 10 weggegooid laatst en tel ik mijn ballerina's, sneakers en havaianas niet eens mee. Slippers heb ik geloof ik ook al 10 paar van

Ik hoop niet dat ik te dik wordt bevonden voor mijn trui-jurken dus ik echt heel erg vaak draag omdat ik denk dat het wel kan met mijn stevige benen en het zo ontzettend lekker zit...

Vast niet, want van een aantal mensen denk ik dat ze wel echt eerlijk zijn en zouden zeggen als het niet kon.
Ik weet echt niet meer wat ik woog op mijn 18e. Ik ben redelijk stabiel. Na Mini's geboorte was ik wel erg slank met dank aan de borstvoeding. -6 kilo Helaas lukte dat na Mannie niet :(
Oh ja, en dus een dik half jaar tussen de 74 en 76. En daar was ik eigenlijk best blij mee. Snap dus ook niet waarom ik nu weer 10 kg meer weeg. (Ja ja, ik snáp het wel, elk pondje gaat door het mondje )
O, we hebben banaan en koolvis en ook mosterd. Recept!
Word jij gewogen bij de vk Lien? Ik niet namelijk. Bij vorige vk ook niet trouwens.
wat zijn havaianas?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven