VRLK
woensdag 19 maart 2008 om 16:17
Pebbles, met dank aan jouw av roept Mannie nu al 10 minuten keihard BEMBEM!
Ben ik groter dan jij Morrie? Dat gebeurt me niet vaak, dat ik groter ben Ik ben een hele tijd de kantoorkabouter geweest (iedereen boven de 1.80, óók de vrouwen). Gelukkig zijn er nu een paar nieuwe collega's bij en die zijn ook lekker klein
Ben ik groter dan jij Morrie? Dat gebeurt me niet vaak, dat ik groter ben Ik ben een hele tijd de kantoorkabouter geweest (iedereen boven de 1.80, óók de vrouwen). Gelukkig zijn er nu een paar nieuwe collega's bij en die zijn ook lekker klein
woensdag 19 maart 2008 om 16:18
Ik ben 1.63 en niemand heeft dus door dat ik zo klein ben want ik draag altijd hakken waardoor ik ongeveer 1.70 lijk 
Morrie, gewoon een oud paar slippers of schoenen in auto laten zitten. Ik heb crocs in auto en ook voor geval dat ik alleen crocs in auto heb, ook een extra paar op werk.
Toen ik 18 was woog ik wel liefst 8-10 kilo minder dan nu. Oeps..
Meave, ga je hulp zoeken nu voor je 'gewichtprobleem' (het psychische aspect bedoel ik)?
Morrie, gewoon een oud paar slippers of schoenen in auto laten zitten. Ik heb crocs in auto en ook voor geval dat ik alleen crocs in auto heb, ook een extra paar op werk.
Toen ik 18 was woog ik wel liefst 8-10 kilo minder dan nu. Oeps..
Meave, ga je hulp zoeken nu voor je 'gewichtprobleem' (het psychische aspect bedoel ik)?
woensdag 19 maart 2008 om 16:18
Eigenlijk heel simpel: vis bestrooien met peper, zout en paprikapoeder en in een ingevette ovenschaal leggen. Schijfjes banaan eroverheen en ernaast leggen. Ondertussen in een steelpan met anti-aanbaklaag een met boter, bloem en melk een roux maken en op smaak maken met een paar eetlepels mosterd. Handje rozijnen door de saus en als je hebt gehakte hazelnoten. Verder op smaak maken met eetlepel suiker, paar druppeltjes tabasco en peper en zout. Over de vis met banaan schenken en ongeveer een half uur in een middelwarme oven. Erg lekker met bijvoorbeeld gekookte worteltjes of wortelsalade. Wij eten 'm meestal met rijst, maar is ook erg lekker met aardappelpuree.
woensdag 19 maart 2008 om 16:19
woensdag 19 maart 2008 om 16:21
woensdag 19 maart 2008 om 16:22
woensdag 19 maart 2008 om 16:23
quote:Pammie schreef op 19 maart 2008 @ 16:20:
Ik weeg dan misschien wel hetzelfde maar het is anders verdeeld: he tis van mijn borsten naar mijn buik en heupen gezakt Mijn heupen zijn ook vergeten om de tijdelijke uiteenzetting voor de geboorte terug te zetten dus die zijn breder dan voorheen.Nou dat heb ik dus ook. Ik had geen heupen voor de zwangerschappen, maar nu heb ik echt wel heupen. Rare gewaarwording!
Ik weeg dan misschien wel hetzelfde maar het is anders verdeeld: he tis van mijn borsten naar mijn buik en heupen gezakt Mijn heupen zijn ook vergeten om de tijdelijke uiteenzetting voor de geboorte terug te zetten dus die zijn breder dan voorheen.Nou dat heb ik dus ook. Ik had geen heupen voor de zwangerschappen, maar nu heb ik echt wel heupen. Rare gewaarwording!