VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Veel te dure slippers.
Pebbles, ik vind jou er niet te dik voor.
Havaianas zijn de absolute klassieke teenslippers.

Vind ik net.

En nu kind halen!
quote:lien schreef op 19 maart 2008 @ 16:14:

O, we hebben banaan en koolvis en ook mosterd. Recept!

wij ook.

Ik eet denk ik boerenkool met worst.
Ja, na dochters bevalling vlogen de kilo's er af. Na bevalling nummer twee had ik daar al helemaal rekening mee gehouden, maar helaas .

Meave, kan je niet zo'n sport-slank-school dinges als Es gaan doen?
Sprak zij die nul discipline heeft .....
Ik heb ook Havaianas, maar zo duur waren die volgens mij niet. 19 euro dacht ik? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Pebbles, met dank aan jouw av roept Mannie nu al 10 minuten keihard BEMBEM!

Ben ik groter dan jij Morrie? Dat gebeurt me niet vaak, dat ik groter ben Ik ben een hele tijd de kantoorkabouter geweest (iedereen boven de 1.80, óók de vrouwen). Gelukkig zijn er nu een paar nieuwe collega's bij en die zijn ook lekker klein
quote:Morrie schreef op 19 maart 2008 @ 16:16:

Pebbles, ik vind jou er niet te dik voor.
Ik ben 1.63 en niemand heeft dus door dat ik zo klein ben want ik draag altijd hakken waardoor ik ongeveer 1.70 lijk :-)

Morrie, gewoon een oud paar slippers of schoenen in auto laten zitten. Ik heb crocs in auto en ook voor geval dat ik alleen crocs in auto heb, ook een extra paar op werk.

Toen ik 18 was woog ik wel liefst 8-10 kilo minder dan nu. Oeps..

Meave, ga je hulp zoeken nu voor je 'gewichtprobleem' (het psychische aspect bedoel ik)?
Nope Morrie, ik gruwel af en toe zelf op de weegschaal.

Teenslippers niet mijn ding helaas, zou wel willen, maar ik heb van die gekke kleine bobbeltenen. Geen porum.
Eigenlijk heel simpel: vis bestrooien met peper, zout en paprikapoeder en in een ingevette ovenschaal leggen. Schijfjes banaan eroverheen en ernaast leggen. Ondertussen in een steelpan met anti-aanbaklaag een met boter, bloem en melk een roux maken en op smaak maken met een paar eetlepels mosterd. Handje rozijnen door de saus en als je hebt gehakte hazelnoten. Verder op smaak maken met eetlepel suiker, paar druppeltjes tabasco en peper en zout. Over de vis met banaan schenken en ongeveer een half uur in een middelwarme oven. Erg lekker met bijvoorbeeld gekookte worteltjes of wortelsalade. Wij eten 'm meestal met rijst, maar is ook erg lekker met aardappelpuree.
Ik ga er nu ook vanuit dat de kilo's weer vanzelf verdwijnen, net als bij Schorrie. Toen ik na 3 maanden weer ging werken, paste ik al mijn gewone kleding weer (ik weeg nooit, kijk altijd gewoon of mijn kleding goed zit). Maar het kan dus zijn dat dat nu niet het geval is? ~naieve smiley~
Hoe weet je dan wat je weegt Lien?
Peb, ik vind jou ook niet dik overkomen hoor. Als je Havaianas lekker vindt lopen, zou ik de Ipenema slippers proberen. Die lopen nog lekkerder!

Ik heb geen vis, geen banaan en alleen mosterd. Daar kom ik niet ver mee zeker?
Ik weeg dan misschien wel hetzelfde maar het is anders verdeeld: he tis van mijn borsten naar mijn buik en heupen gezakt Mijn heupen zijn ook vergeten om de tijdelijke uiteenzetting voor de geboorte terug te zetten dus die zijn breder dan voorheen.
Hmmm, lekker Dropje. Die moet even naar de ak gekopieerd worden. Dit wil ik wel een keer maken namelijk.

Volgens mij is het ook lekker met vruchtjes uit zo'n blik.
quote:lien schreef op 19 maart 2008 @ 16:17:

Meave, kan je niet zo'n sport-slank-school dinges als Es gaan doen?Ik ga 2-3 keer per week naar de sportschool tegenwoordig. Zo'n sportslankschooldinges kan ik niet betalen.
Bij mij verdwenen ze dus niet vanzelf, ik heb na de geboorte van S&W dus ongeveer 4 jaar 6 extra kilo's meegezeuld. Ben nu weer net zo zwaar als voor mijn zwangerschap, maar dan dankzij Sonja afgelopen herfst. Kerstkilo's zijn gelukkig ook alweer weggewerkt.
Ik sluit me bij Lien aan, bij de eerste vlogen de kilo's eraf en was alles weer echt strak en op gewicht. Bij tweede zijn de kilo's er bijna allemaal afgegaan, maar is het niet meer zo strak teruggesprongen als bij eerste. Dat is wel jammer.
Dat dacht ik ook Morrie, dat dacht ik ook.
Vrolijk, ik ga eerst maar eens naar de diëtiste. Daarna zien we wel weer verder. Ik weet het ook niet.
quote:Pammie schreef op 19 maart 2008 @ 16:20:

Ik weeg dan misschien wel hetzelfde maar het is anders verdeeld: he tis van mijn borsten naar mijn buik en heupen gezakt Mijn heupen zijn ook vergeten om de tijdelijke uiteenzetting voor de geboorte terug te zetten dus die zijn breder dan voorheen.Nou dat heb ik dus ook. Ik had geen heupen voor de zwangerschappen, maar nu heb ik echt wel heupen. Rare gewaarwording!
Kunnen we even ophouden over kilo's die er bij de tweede niet af gingen?

Schorrie speelt al de hele middag zelf, want zijn moeder forumt al de hele middag. Opvoedkundig best een sterk staaltje
quote:Pammie schreef op 19 maart 2008 @ 16:22:

Dat dacht ik ook Morrie, dat dacht ik ook.Laten we lekker Morrie even allemaal angst aanjagen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven