Onvruchtbare vriend.

11-04-2012 13:50 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een onvruchtbare partner en zijn hulp met de zwangerschap/opvoeding?

Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. Waarop hij reageerde met "Lijkt mij leuk, maar wie is de vader?"

Na wat door gevraagd te hebben weet ik dat hij onvruchtbaar is en hij weet dat ik zwanger ben. Gelukkig heeft hij nog niet gevraagd naar wie de verwekker is.

Dus mijn vraag luidt, heeft iemand ervaring met partners die niet de verwekker is van het kind? En welke tips over hoe om te gaan met dit?
Eerst melden dat je wel eens swingt... en dan is het ineens van een ex die je 'tegenkwam'... Waar >> in bed?!?!?

En dan je vriend willen laten denken dat het zijn kind is.... Je zult wel raar opgekeken hebben dat je vriend onvruchtbaar blijkt te zijn, je hele stiekeme plannetje in duigen.

Sjonge jonge.. wat een intriest gedrag...je zou je kapot moeten schamen!

Heeft er iemand nog toblerone?!!? ik moet even een vieze smaak wegwerken.....
quote:ingelise schreef op 11 april 2012 @ 14:36:

Eerst melden dat je wel eens swingt... en dan is het ineens van een ex die je 'tegenkwam'... Waar >> in bed?!?!?

En dan je vriend willen laten denken dat het zijn kind is.... Je zult wel raar opgekeken hebben dat je vriend onvruchtbaar blijkt te zijn, je hele stiekeme plannetje in duigen.

Sjonge jonge.. wat een intriest gedrag...je zou je kapot moeten schamen!

Heeft er iemand nog toblerone?!!? ik moet even een vieze smaak wegwerken.....Da's geen vieze smaak. Da's een vieze lucht. De lucht van trollen.
quote:himalaya schreef op 11 april 2012 @ 14:32:

En toen viel je zo maar opeens op zijn stijve piemel?

Wou je dan perse alle details van de avond?

Ik ging er vanuit dat je weet hoe zoiets werkt. ;)

quote:himalaya schreef op 11 april 2012 @ 14:32:

*Hoe dan ook.. ik had het goed, het was van de ex. En Pierre, wat heb ik gewonnen?*Eeuwige roemquote:Noerie schreef op 11 april 2012 @ 14:32:

Begrijp ik nou goed dat jij niet wist dat hij onvruchtbaar was? Of je wist het wel en vertelde dus meteen bij het zeggen dat je zwanger bent dat je vreemd bent geweest?

Tjee...wat een zooitje heb jij er van gemaakt zeg...

Ik wist niet dat hij onvruchtbaar was.

En om het zooitje nog groter te maken. Ik heb het nummer niet van mijn ex, dus ik kan hem het pas vertellen als ik hem nog eens tegen kom.
ingelise > maar we weten niet of de vriend van TO ook de vader had kunnen zijn. TO wist immers nog niet dat hij onvruchtbaar is.

Wat een verhaal zeg... moet gezellig zijn geweest bij dat gesprek.
Welke kleur wordt de babykamer ?
wat een pijnlijke situatie zeg
Gefeliciteerd met de zwangerschap dan maar..
Zo'n kleintje is best leuk hoor (kijk even naar mijn eigen kind). Nogmaals TO, wat wil je zelf met je zwangerschap en je relatie?
maar je wilt dus de baby houden en het liefst met deze partner opvoeden? wat ga je doen als je partner het niet wil?
"*Hoe dan ook.. ik had het goed, het was van de ex. En Pierre, wat heb ik gewonnen?*"

Ik heb de wedstrijd erin gegooid, wat zou je graag willen hebben Himalaya ?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:miss_marvellous schreef op 11 april 2012 @ 14:41:

maar je wilt dus de baby houden en het liefst met deze partner opvoeden? wat ga je doen als je partner het niet wil?Ik wil zelf de baby wel opvoeden. Heb ook de ruimte en financiele middelen ervoor. Maar mocht hij helpen, prima. Al denk ik wel dat hij binnenkort er van door gaat.
Je hebt het nummer niet van je ex, ook niet zijn adres, zijn facebook, zijn email, adres van zijn moeder....hahahahahahahahahaha

Maar wat heeft de onvruchtbaarheid van je vriend met dit alles te maken? Wilde je hem gaan voorliegen?
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:43:

[...]

Ik wil zelf de baby wel opvoeden. Heb ook de ruimte en financiele middelen ervoor. Maar mocht hij helpen, prima. Al denk ik wel dat hij binnenkort er van door gaat.

Prima?

Volgens mij ben je een beetje de kluts kwijt.
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:43:

[...]

Ik wil zelf de baby wel opvoeden. Heb ook de ruimte en financiele middelen ervoor. Maar mocht hij helpen, prima. Al denk ik wel dat hij binnenkort er van door gaat.Waarom je vraag dan op dit forum? Snap er nu nog minder van...
Opbouwender dan dat krijg ik 'm niet.
Ik snap hier helemaal niks van?
quote:Star schreef op 11 april 2012 @ 14:45:

Opbouwender dan dat krijg ik 'm niet.
Ik ben zelf ongewenst kinderloos. Als mijn man binnen zou komen dartelen, mij dalks in de wangetjes knijpt, al wapperend met zijn wimpers zou vertellen dat hij met een andere vrouw een kind verwacht, dat ga ik zéker ook sporten. Boksen. Of Karate, of nog leuker, schermen. Kan je creatief mee worden.

Verder: in dit geval zou ik het kind niet laten komen. Maar ik ben jou dan ook niet. Ik zou wel een grote voorraad morning afterpillen aanschaffen (let op de datum!) en een tienrittenkaart naar de GGD voor soa testen. Lijkt me wel handig

Onhoudt: niet iemand die een kind op de wereld zet is moeder. Niet iemand die een kind een fles in de mond stopt is moeder, dat is een verzorger.Iemand die een kind begeleidt op de weg naar volwassenheid en het bij de hand neemt wanneer het nodig is, loslaat wanneer het nodig is, er is voor alle problemen van het kind tot het meerderjarig is, DAT is een moeder. Vraag jezelf af: wil en kan je dat? zo ja, wordt dan alleenstaande moeder. Kijk bij het topic Kind je Uppie voor tips. Zadel je onvruchtbare partner niet op met de consequenties van jouw akties.Dat is lager dan laag.
quote:kadanz schreef op 11 april 2012 @ 14:44:

Je hebt het nummer niet van je ex, ook niet zijn adres, zijn facebook, zijn email, adres van zijn Waarom zou ik alles bijhouden van een ex. Het was destijds een ex met een reden.

Wel eentje die goed in bed was en ik daarom een kort avontuurtje nam, maar goed. Daarvoor is het nu een beetje te laat.

quote:kadanz schreef op 11 april 2012 @ 14:44:Maar wat heeft de onvruchtbaarheid van je vriend met dit alles te maken? Wilde je hem gaan voorliegen?Ja. Alsof het kind de enige op de wereld is die papa zegt tegen iemand die het niet is.
Ga je wel allimentatie vragen?
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:38:

[...]

Wou je dan perse alle details van de avond?

Ik ging er vanuit dat je weet hoe zoiets werkt. ;)

Grappig. Als ik een ex tegenkom val ík niet zomaar bovenop zijn piemel, gesteld dat die al überhaupt stijf is. Rara, hoe kwam die piemel zo stijf: is ie behanger van beroep en had ie een bedrijfsongeval waarbij jij eerste hulp verleende??
quote:rodina schreef op 11 april 2012 @ 14:48:

Ga je wel allimentatie vragen?Als ze die ex ooit weer tegenkomt, dan he?
quote:rodina schreef op 11 april 2012 @ 14:48:

Ga je wel allimentatie vragen?Nee. Heb zelf de financiele middelen. ;)
Het wordt steeds gekker. Maar laat ik eens antwoord geven op de vraag: nee, geen ervaring met partners die geen verwekker zijn. Over een paar maanden wel andersom, dan ben ik hopelijk zwanger mbv een donoreicel. Samen met partner hoor. En dat hebben we samen zo besloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven