Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 april 2012 @ 21:08:

Het financiele snap ik gewoon niet, zij gaat bezuinigen zodat hij kan mee betalen bij zijn vriendin of hoor ik het verkeerd? En al die jaren dat ze al heeft gebuffeld zodat hij een paar dagen in de week bij haar kon zijn? Die is gek.

Dan maakt het toch niet uit of hij weg is qua geld, nu betaald ze voor hem als hij er is maar ook voor als hij bij die vriendin is.Je hebt het niet verkeerd gehoord. Heb jij je broek nog om of is deze net als bij mij afgezakt?
Ze kenne me altijd belle???

Hoe oud zijn ze, de kindertjes?
Oh wat ontzettend erg zeg. Ik zit echt met open mond te kijken, dit doe je toch niet zo op tv.
Mijn F5-vinger doet zeer
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Pffffff
Het is dubbel zwaar voor haar, want zij mag de rest van de jonge leventjes van die kinderen de opvoeding op zich nemen. Meneer is gelegenheids vader, meer niet.
quote:Star schreef op 11 april 2012 @ 21:09:

Arm jochie. ja
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ha, mijn man zegt net, was jij maar zo lekker afhankelijk van mij
Doei doei?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:08:

Och Miran, het went zo snel,, sneller dan dat je denkt

Je pakt de telefoon en je belt een vriendin om te vertellen hoe je dag was

Of, of je neemt een facebook account Of je gaat trash tv kijken
Zij heeft nu niemand meer om tegen aan te leunen en te zeuren over haar werk........................ja daar moet hij voor blijven. Echt, nog ff en ik trek die vent door de tv en die meid, tja wat moet je daar mee.

Ik geloof dat die kerel meent dat hij thuis ook 3 auto's heeft rondlopen. Zo koud, mijn god.
Het gaat je goed, ik woon vlakbij Etten...ik wil hem gaan slaan...
quote:Enn schreef op 11 april 2012 @ 21:09:

Met droge ogen ook he?

Die is binnen een jaar klaar met die kinderen.Ik geef 'm 3 maanden.
Ik hoop dat Astrid hem met een paar weken zat is en heb met een plastic tasje op straat zet!

En dan hoop ik nog harder dat Miranda de kracht heeft om te zeggen, veel plezier have a nice life!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou Astrid hij komt eraan
Ze kunnen altijd bellen... nou dat scheelt!

Het doet die kerel gewoon niets!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
o ze kunnen bellen dat maakt veel goed

schijnt m niet veel te deren
quote:rozenstruikje schreef op 11 april 2012 @ 21:10:

Het is dubbel zwaar voor haar, want zij mag de rest van de jonge leventjes van die kinderen de opvoeding op zich nemen. Meneer is gelegenheids vader, meer niet.Inderdaad
Ach, die kindertjes voor het raam...
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:07:

[...]

Nou inderdaad zeg!

Miran, open maar een topic Help mijn man heet Erik

Dan snappen wij het wel

Hmmm, haar haar zit wel weer Pietje PeenZe hier van harte welkom met een warm onthaal. Dikke hug van mij alvast.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Doornroosje75 schreef op 11 april 2012 @ 21:08:

Hij vindt het een speciale dag. Sjonge...Het zou de zwartste dag in zijn leven moeten zijn dat hij zijn kinderen moet achterlaten. Wat een galbak
Dit is echt heel erg zielig voor de kinderen. Hij vertelt het (en hoe... kristus...) en is weg.
Ok mijn hart breekt, als ik die kinderen zie.... Die vent is een psychopaat.
Die man pakte ijn koffers nou niet echt met tegenzin.

Lijkt wel of hij op vkntie gaat ofzo
quote:rozenstruikje schreef op 11 april 2012 @ 21:10:

Het is dubbel zwaar voor haar, want zij mag de rest van de jonge leventjes van die kinderen de opvoeding op zich nemen. Meneer is gelegenheids vader, meer niet.Ja precies, die gaat af en toe met ze naar de Efteling en dan krijgt Miranda weer te horen dat het leuker is bij Astrid.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven