weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
woensdag 11 april 2012 om 21:50
Mooie serie he, van God Los?! Heb vorig seizoen ook bijna alle afleveringen gezien, zo intrigerend om te weten wat voor verhaal er nu achter zo'n nieuws/kranten bericht zit. Ik kijk nu Criminal Minds, vind ik ook altijd zo'n goeie serie
Ansje, hoe is het? Nog steeds blij dat je destijds gestopt bent met dat ene vrijwilligers werk? Of mis je het toch wel?
Ansje, hoe is het? Nog steeds blij dat je destijds gestopt bent met dat ene vrijwilligers werk? Of mis je het toch wel?
woensdag 11 april 2012 om 22:16
Ja Maroon, ik heb het vorig seizoen aan het einde pas 'ontdekt'. Wat ik toen nog terug kon kijken heb ik teruggekeken maar de eerste afleveringen waren toen niet meer online.
Ik dacht aan het begin van deze aflevering: Volgens mij ga ik de hele tijd gewoon Johnny de Mol en Lottie Hellingman zien. (risico met zoveel BN-ers). Maar dat viel mee, ik ging wel mee in de personages.
Net een beginnetje van Echt Scheiden gezien maar ik word daar zo triest van. Boos ook. Ik was al een beetje gefrustreerd gisteren en vandaag na topics over mannen wel of niet vertrouwen als ze na t stappen bij een 'gewone' vriendin blijven slapen. Heb iets te veel bezette kerels achter me aan gehad om daar nog neutraal tegenaan te kijken.
Echt Scheiden ga ik niet kijken verder. Niet mijn programma.
Ik dacht aan het begin van deze aflevering: Volgens mij ga ik de hele tijd gewoon Johnny de Mol en Lottie Hellingman zien. (risico met zoveel BN-ers). Maar dat viel mee, ik ging wel mee in de personages.
Net een beginnetje van Echt Scheiden gezien maar ik word daar zo triest van. Boos ook. Ik was al een beetje gefrustreerd gisteren en vandaag na topics over mannen wel of niet vertrouwen als ze na t stappen bij een 'gewone' vriendin blijven slapen. Heb iets te veel bezette kerels achter me aan gehad om daar nog neutraal tegenaan te kijken.
Echt Scheiden ga ik niet kijken verder. Niet mijn programma.
woensdag 11 april 2012 om 22:22
Ik heb vanmorgen een klein stukje gezien bij Koffietijd, waarin de papa verteld dat ie weggaat, en ze heel weinig (bijna niet) meer gaat zien, en waarin de moeder vreselijk verdrietig is omdat ze haar man en maatje kwijtraakt, en de vader blij is en denkt aan de tijd met zn nieuwe vriendin. Toen dacht ik, no way dat ik dit ga kijken. Kan me ook niet voorstellen dat je bij zulke stappen een camera wilt hebben
woensdag 11 april 2012 om 22:25
Ik heb ook maar een heeeel klein stukje gezien. Werd al triest van het interieur van het huis, er straalde zo weinig gezelligheid vanaf.
Die kerel heeft een paar maanden na de bruiloft al een ander. En dan denk ik dus de hele tijd bij het zien van die kop: Waarom ging je dan trouwen...waarom ging je dan trouwen.
En het laatste wat ik gezien heb ging over de eerste date, dat was na een chatsessie om half 3 s nachts bij de Mac Donalds. Nou dan weet ik wel wat voor date dat was. Niks mis mee maar doe niet alsof het het toppunt van romantiek geweest is. (al is het maar omdat je op tv bent... verzin een beter verhaal)
Die kerel heeft een paar maanden na de bruiloft al een ander. En dan denk ik dus de hele tijd bij het zien van die kop: Waarom ging je dan trouwen...waarom ging je dan trouwen.
En het laatste wat ik gezien heb ging over de eerste date, dat was na een chatsessie om half 3 s nachts bij de Mac Donalds. Nou dan weet ik wel wat voor date dat was. Niks mis mee maar doe niet alsof het het toppunt van romantiek geweest is. (al is het maar omdat je op tv bent... verzin een beter verhaal)
donderdag 12 april 2012 om 01:31
quote:Jonari schreef op 12 april 2012 @ 01:26:
Marjo ook nog wakker, ik haal gauw even een gekoelde witte wijn.
Het is hier wel heeeel rustig vanavond! Heeft iedereen ineens het dag/nacht ritme te pakken ofzo? Ik zit me ook te vervelen, ik had zowaar ineens een rl vanavond maar nu weer klaarwakker.
Morgen een vrije dad, dat scheelt.
Marjo ook nog wakker, ik haal gauw even een gekoelde witte wijn.
Het is hier wel heeeel rustig vanavond! Heeft iedereen ineens het dag/nacht ritme te pakken ofzo? Ik zit me ook te vervelen, ik had zowaar ineens een rl vanavond maar nu weer klaarwakker.
Morgen een vrije dad, dat scheelt.