Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tjee, dat ze nog samen in één auto er naar toe gaan.
Ik heb gisteren echt met open mond van verbazing zitten kijken.

Zo'n man echt die Miranda was echt knettergek om ook nog zijn tas in te pakken als hij naar zijn neukertje ging.

Ik heb me echt een klein beetje aan dat zielige slachtoffergedrag van haar geërgerd.

Papa gaat nu alle nachtjes bij Astrid slapen,pfff please zeg..

Maar goed hij was natuurlijk ook nog niet of nauwelijks van zijn eerste vrouw af of hij ging met die Miranda..

Oudste kind was 7 en hij had al een jaar of 6 een relatie met Miranda.

Naja wat betreft die Astrid,zo ze er aan gekomen is zal ze er ook weer af komen en dan trekt Erik doodleuk bij de volgende sneue wanhopige griet in.
De nieuwe relatie van eric houdt ook nooit lang stand.
quote:redband schreef op 12 april 2012 @ 16:53:

De nieuwe relatie van eric houdt ook nooit lang stand.

En dan denkt Erik: 'shit happens en nu op naar het volgende gespreide bedje'.

Ik ken dat soort types die hebben meer verstand in hun lul dan in hun bovenkamer en zijn o zo bang om alleen te zijn.
Ik hoop dat zij hem nooit terug neemt!
quote:redband schreef op 12 april 2012 @ 17:00:

Ik hoop dat zij hem nooit terug neemt!Als zijn relatie met Astrid binnen nu en een paar maanden voorbij is vrees ik het ergste.
quote:lamystere schreef op 12 april 2012 @ 16:21:

[...]

Volgens mij werd dit hier gesuggereerd dat dit eventueel zou kunnen, ik heb het niet voorbij horen komen in de uitzending.Oh.
Ik zal het wel ergens gemist hebben, maar hoe krijgt ze zo snel een nieuw huis? Wat gaat er met het andere huis gebeuren?

Ik mis wat geloof ik.
quote:louise1 schreef op 12 april 2012 @ 10:07:

Arme arme vrouw en kinderen. Echt, ik zat met tranen in mijn ogen te kijken. Die vent, daar is echt wat mis mee in zijn kop. En die Astrid wil hem niet in huis want dan loopt zij partnerallimentatie mis van haar ex (vul ik zelf in). Daarom wil ze die Eric niet in huis.

En dan de koffers inpakken zodat je vent buitenshuis kan gaan neuken.....

Zielige kindjes; zegt je vader dat ze lief moeten zijn voor mama terwijl hij het huis uit gaat. Ja, leg maar lekker de verantwoordelijkheid voor mama's geluk bij je kinderen. Vuile lul dat je bent!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:redband schreef op 12 april 2012 @ 17:08:

Ik zal het wel ergens gemist hebben, maar hoe krijgt ze zo snel een nieuw huis? Wat gaat er met het andere huis gebeuren?

Ik mis wat geloof ik.Ik denk een huurhuis, en dat hun huis verkocht moet worden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:redband schreef op 12 april 2012 @ 17:08:

Ik mis wat geloof ik.

Ik neem aan dat het een koophuis was wat nu verkocht moet worden en zij nu naar een huurhuis gaat?

Het zijn natuurlijk een aantal maanden die in 1 aflevering van nog geen uur gepropt worden.
Toch maar even gekeken, dankzij dit lange topic... Viel van de ene verbazing in de andere. Hopelijk wordt Miranda sterk genoeg om nooit meer met zo'n eikel in zee te gaan. Persoonlijk snap ik zo'n Astrid ook niet. Okay, ze zag er in dat stukje tv zelfs opgedoft nou niet bepaald uit als de 'catch of the day', maar jemig, die Erik heeft op z'n 36e al een track record om van te huilen. Drie kinderen bij twee verschillende vrouwen en dan zo, zonder te knokken voor je relatie, je gezin achterlaten, om ook nog eens te piepen dat ie te weinig centjes overhoudt... Dan moet je als nieuwe vrouw wel heel erg geloven in zijn mooie woordjes... Het mooiste daarvan vond ik wel dat ie in het filmpje over zijn relatie met Miranda zegt: ja, dat was liefde op het eerste gezicht en daarna was het alsof we al twintig jaar samen waren. Verderop in dit programma zegt hij precies hetzelfde over zijn nieuwe liefde. Tsjongejonge. Ik hoop echt zo dat Miranda heel snel ziet dat haar grote liefde nooit bestaan heeft en dat ze heel blij mag zijn dat ze van die lamlul af is. Wat een sneue vent. Misschien leuk om een gokje te wagen hoe lang hij bij deze 'Grote Liefde genaamd Astrid' gaat blijven. Ik denk niet zo heel lang... Maximaal een maandje of zes... Dan is Astrid het gedoe met die kinderen en ex wel zat... En hopelijk laat Miranda hem dan niet meer binnen!
Ik denk dat zij hem wel terugneemt. (helaas).
Wat een verschrikkelijke lul van een vent. Mogen ze wat mij betreft verplicht castreren sterilliseren. Zo'n egoist moet zich never nooit meer voortplanten. Met Miranda had ik medelijden maar je moet wel heel weinig eigenwaarde hebben om zo'n kerel ooit nog in je buurt te velen. Wat Astrid betreft, what goes around comes around. Tenenkrommend dit hele verhaal en arme, arme kinderen die zo'n klootzak van een vader hebben.
Onze `vriend` komt straks in RTL Boulevard. Haha heeft een hoop bereikt in nog geen 24 uur.

Is de jacht op hem geopend?
quote:celine2906 schreef op 12 april 2012 @ 18:24:

Onze `vriend` komt straks in RTL Boulevard. Haha heeft een hoop bereikt in nog geen 24 uur.

Is de jacht op hem geopend?Hoe laat is dat? Half 7 ofzo? Nu? Ik ga kijken
Yep op RTL 4
quote:celine2906 schreef op 12 april 2012 @ 18:24:

Is de jacht op hem geopend?Oh gauw kijken, Thanx
Natas zegt min of meer dat ie nog een grotere hork is dan ie lijkt...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:Doornroosje75 schreef op 12 april 2012 @ 18:46:

Natas zegt min of meer dat ie nog een grotere hork is dan ie lijkt...

Dat kan tognie?

Mag dat?
Tas denkt, wat krom is, recht te l*llen.

Wat mij betreft is dit niet gelukt.

Pffffffffff
Miranda is echt een knappe vrouw, wat de fuck ziet die sukkel in zijn vriendin?

Maar: Eric is

vreselijke vent, geen charisma niks, loenst heeft haren in zijn kin/strot en heeft een plukje haar, en is ego tripper

Zo dat lucht op!
Goh, Winston vat het kort en krachtig samen: "Heel NL is blij dat ze van deze vent af is!"

En daar is alles mee gezegd!
quote:Liezze schreef op 12 april 2012 @ 18:51:

Goh, Winston vat het kort en krachtig samen: "Heel NL is blij dat ze van deze vent af is!"

En daar is alles mee gezegd!

Amen! Op naar de volgende

Sorry!
In plaats van de koffer voor deze loser in te pakken om naar zijn neukertje te gaan had ik hem de koffer compleet door zijn strot geduwd. Ik kan er niet over uit dat er zulke egoisten bestaan. Bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven