Zeg vrouwen, kunnen jullie Sjon ook niet even bellen voor mij? Ik woon hier meeeer ddan een jaar, maar het ziet eruit alsof het net 2 maanden is Nog genoeg te doen dus. Ik huil wel even en zeg dat het zo erg is dat ik al jaaaaaaaren zo woon, goed?
quote:celine2906 schreef op 12 april 2012 @ 21:26:
Het wordt afgemaakt. Mijn bek valt nu ook open.Voor dat kindje van vier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het huis is af genoeg. Die zijn feitelijk klaar alleen nu nog even voor spullen sparen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Anoniem_129305
donderdag 12 april 2012 om 21:29
quote:Enn schreef op 12 april 2012 @ 21:28:
[...]
Voor dat kindje van vier.had ik even gemist. Thanks voor de update. Ik hoorde alleen iets over een kamer.
Anoniem_113882
donderdag 12 april 2012 om 21:29
inderdaad wat ik al zei: er wordt een kind in betrokken. Triest. Lekkere instelling heb je dan zeg, als ouders/stiefouders.
Hij geeft haar de schuld! Hahaha lekker stel Wim en Nel.Ik krijg wel een beetje de indruk dat hij van niks wist, maar dat ze het later aan hem verteld heeft.
voor dat jochie begrijp ik het dan nog welJa ik ook.