Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Rooss, wat versta jij dan onder plausibel vreemdgaan en niet plausibel vreemdgaan? Nieuwsgierig!

De spanning, de seks die thuis misschien niet meer jevanhet is, het bijzondere contact, kan ik allemaal heel goed begrijpen, maar plausibel?

quote:De onwetende partner ligt voor zijn/haar gevoel in een onbezoedeld bed, het bed wellicht waar kinderen zijn geboren, de huwelijksnacht is beleefd. En dat onteer je in mijn optiek door daar met je minnaar te foezelefozen. Voor mij is een bed een plek omringd door veiligheid en bestempeld door een innig gevoel van samenzijn. Dat heilig verbond verbreek je door een ander uit te nodigen zonder toestemming. Inderdaad, vraag je partner maar wat hij/zij erger vindt, vreemdgaan.. of vreemdgaan in zijn/haar bed.

Ik begrijp wat je zegt en ben het ook niet met je oneens, maar ik vind dat je al deze zaken sowieso al 'onteert'. Want deze herinneringen die je samen hebt en de emoties die daar bij horen, komen door vreemdgaan sowieso in een ander daglicht te staan.

Dat heilige verbond is en wordt geschonden, ongeacht op welke locatie seks is geweest. Of dat nu altijd elders is geweest of in het echtelijk bed. Dat bed is dan ook 'maar' een locatie.

Die partner ligt namelijk voor zijn/haar gevoel niet alleen in een onbezoedeld bed, maar ook naast een trouwe partner. Dus dat bed is sowieso niet meer onbezoedeld, want de bedrogene slaapt er naast zijn/haar ontrouwe partner, zonder er enig benul van te hebben.

Dat je het daar niet doet, heeft meer met not done te maken, vind ik, dan met respect.

Maar wat Suzy ook zegt, dat werkt voor iedereen anders.
Dames met dates, have fun!! Heerlijk!!

Longamanu, hoe oud ben jij? Misschien heb ik er overheen gelezen.

Enigmaa, welkom! Heftig! Ik ben de man in jouw verhaal, jouw minnaar. Single. Niet eens op zoek, eigenlijk, en tnt is het veiliger om bezette mannen te hebben.

Mijn laatste minnaar kon mij ook moeilijk delen, was vaak heel jaloers als ik op stap ging en bleef me dan berichtjes sturen. Hij zegt dat hij mijn geluk niet in de weg wil staan, maar ik weet dat het hem echt zal raken als ik iemand anders zou vinden en een relatie aan zou gaan.

Denk dat je er idd goed aan doet om er dan zelf een punt achter te zetten, hoe moeilijk dan ook. Als single minnares heb ik nooi de verwachting gehad dat er wel meer uit zou kunnen groeien, mede omdat ik dat niet wil op dit moment (anders ook niet, want een relatie zou nooit werken). Maar ik heb los van deze minnaar ook mijn eigen leven en wil niet, zoals hij soms wel van me lijkt te verwachten, mij on hold zetten, tot hij genoeg van me heeft. Ik deel hem, hij moet mij ook delen.

Aprhodite, hoe is het nu?
@Noppies, bedankt voor je reactie. Ja, ik ben gewoon heel jaloers en zou hem het liefste on hold willen zetten. Maar realiseer me ook dat ik hem dit moet gunnen. Ik vind het al heel wat eigenlijk dat hij nog zo "in to me" is.

Maar ook zoals Allegaartje al schreef moet een minaarsrelatie leuk blijven, maar dat doet ie nu niet. En ik wil nu gewoon weer rust en niet constant met deze situatie in m'n hoofd blijven.

Hebben meerdere mensen dit meegemaakt dat je single minnaar een relatie kreeg en hoe ging je daar mee om.
Het is nog veeeeeel te vroeg voor mijn beduimelde geest maar ik moet even met een doorn iets officiejeels doen. Nop, je hebt gelijk hoor, als je zegt dat de partner al naast een "bezoedelde" partner ligt en de boel al onteerd is maar... (nogmaals) vraag de bedrogen partner maar wat hij/zij erger vindt, in het echtelijke bed of niet.

Er is geen plausibele reden om met je nummer 2 in het bed van samen te liggen, onzin. Er zijn praktische redenen, redenen van geilheid en niet in kunnen houden. Maar geen plausibele redenen. Even heel eerlijk, zouden jullie seksen (met minnaar of 1) in het bed van je kind(eren) en zo ja/nee, waarom dan welniet?

Nop, over dat plausibel vreemdgaan, er zijn relaties waarbij de partner volledig seksloos is, niet wil zoeken naar een oplossing en niet wil praten.

Er zijn relaties waarbij de nr 1 door ziek en zeer geen seks kán hebben waardoor de partner ook gedwongen seksloos door het leven moet. Open relatie onbespreekbaar.

En zo zijn er vast nog meer redenen. Ik vind zoeken naar spanning iets eeeeh minder plausibel zeg maar

Aphro, ben ook benieuwd hoe het met je gaat!
**Al zit ik wel steeds meer te denken om met mijn nr2 te stoppen. Vind hem niet zo, maar het is ook wel weer handig als reserve.**

Roosje, ik ben het even kwijt. Had je het nou over een opblaaspop/vibrator/potlood of over een mens van vlees en bloed??
Wat spannend he Suzyq! Ik krijg al knikkende knieen als ik eraan denk om nr3 te ontmoeten.

Vanmorgen weer heerlijk gechat. Hij weet dat ik vanavond een date heb en vindt dat eigenlijk wel een geil idee. haha.
Rooss, we verschillen helemaal niet zo veel van mening, volgens mij, alleen noemen we het anders..

Natuurlijk is een bedrogene nog meer gekwetst en zal het nog harder aankomen als blijkt dat de ontrouw ook in zijn/haar eigen bed is gebeurd. Maar de bedrieger krijgt geen applaus, bijvoorbeeld, als het niet gebeurd is. Het maakt het ook niet minder erg.

Bed van mijn kind? Nee. De eerste date met mnr 2 was bij mij en hij bleef slapen. Kind was niet thuis, rijk alleen. Mnr had en heeft nog nooit naast iemand anders dan zijn vrouw geslapen en wilde dat nu ook niet. Prima. Dus heb ik in het bed van mijn kind geslapen en hij in het mijne - ik vond het zo niet-kloppend als hij in het bed van mijn zoon zou moeten slapen. Terwijl platonische vrienden of vriendinnen daar in nood wel eens slapen. Tussen de lego en autootjes .

Maar een aantal anderen schreven dat ook al, het is ook een scheiding tussen die werelden. Die hoeven wat mij betreft ook niet te mixen.

Rooss, nr 2 is die om de hoek toch? Is ie zo niet-zo-leuk-meer dat de chemie ook weg is of weg raakt? Heb je er ineens een beetje genoeg van? Of sluimerde het al langer?
@afrod

Hoe komt het? Te onvoorzichtig geweest? leer ons aub wat niet te doen.

quote:Doornroosje1981 schreef op 12 april 2012 @ 19:44:

Mijn minnaars weten niet van elkaar.....

Nr 2 heeft ook heel duidelijk gezegd dat hij mij exclusief wil.

Nr1 heeft gezegd dat hij het wel graag wil weten als er een ander in mijn leven is.

Nr3 heb ik nog niet ontmoet, ....

Als ik het goed interpreteer is nr1 bij jou niet je vaste relatie. Uiteraard maak je het jezelf makkelijker als je eerlijk tegen degenen die dat willen, en hebben kunnen. Ja, uiteraard steekt ook dan de jaloezie op, maar dat kun je ook als compliment zien. Er is immers alleen jaloezie als ze iets voor je voelen. En het feit dat je ook met nr 3 bezig bent geeft al aan dat het spel der verovering misschien wel belangrijk is. Veel plezier ermee.

quote:Rooss4 schreef op 13 april 2012 @ 08:54:

Vind hem niet zo, maar het is ook wel weer handig als reserve.**

Als je het zo beschrijft: praktisch, niet geil of lief....
Fijn om te horen dat er meer mensen zijn met leeftijdsverschillen. Ik val altijd al op oudere mannen, maar deze is wel echt veruit de oudste. Ongeveer 20 jaar verschil..Maar we voelen elkaar op alle vlakken heel goed aan. Hij geeft me een heerlijk gevoel en ik hem..
@SuzyQ: In dit geval is het leeftijdsverschil overigens een hele erge pré! Hij weet elk gevoelig plekje op mijn lichaam direct te vinden...
Het gaat niet zo goed met mij, ik voel me zo schuldig.
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!

Nog even over dat seksen in het echtelijke bed; bij mij is het niet zo dat ik me dan extra schuldig zou voelen. Mijn eigen bed is gewoon heilig. Daar seks ik in met nr 1 en daar slaap ik in, daar is mijn jongste in verwekt en ook geboren. Seks met een minnaar in mijn eigen huis lijkt me ook niet prettig. Dat is gewoon een gevoel, maar daarmee veroordeel ik niet de mensen die het wel doen.

Nog even over plausibele redenen om vreemd te gaan. Ik denk dat als er niet over te praten valt, zoals bv bij een gemis aan seks, er wel wat meer schort aan je relatie. Dan is de communicatie ook ver te zoeken. Maar goed, iedereen stelt natuurlijk andere eisen aan een relatie.

Ik hwb morgen weer een date, heerlijk!
Het is zeker niet mijn bedoeling om moeilijk te doen, of te confronteren! Mijn interesse is oprecht. Niet bedoeld om mensen te kwetsen.

Iddan, hier schrijven helpt je vast. Schuldgevoel, tja daar kan ik niets over zeggen...Mijn uitgangspunt zou zijn: ik op de eerste plaats, en als ik er niet blij van word, is het niet goed voor mij, dus stoppen....

Lijkt mij een logische beredenering. Deze beredenering is gebaseerd op die paar zinnen die jij zojuist typte.

Maar waarom voel je je schuldig? Enkel omdat je met een ander seks hebt, zonder "geldige" reden? Onzin...Zou dit topic op relatie pijler staan waren alle genoemde redenen hier neergeknald, afgeschoten.

Zouden de forummers daar een reden als, "mijn partner is al jaren depressief" accepteren? ( ik verzin zomaar even iets)

Of "wij hebben een relatie, waarbij we het niet van elkaar willen weten, maar samen zijn we er voor de kinderen en hebben we een prima relatie" Of "ik ga vreemd, maar ik zal nooit of te nimmer mijn man verlaten, we hebben het zoo goed"

En niet vergeten de rest van de wereld, wat zouden die vinden van de redenen?

maar weet je, de rest van de wereld doet er niet toe.

wat telt ben jij als persoon, en je man en je minnaar en je kinderen.

Als voor jou geldt, omdat het zo lekker is, nou dan is dat "maar" zo.

maar denk vooral na: wat wil ik, wat wil ik mijn gezin geven (als je verdrietig bent, kan het niet anders dan dat het zijn invloed heeft op hen en als je op wolkje loopt, is dat net zo) En hoe krijg ik voor elkaar, dat wat ik wil.
..
quote:aphrodite schreef op 12 april 2012 @ 15:10:

...slecht nieuws: N1 weet van mijn affaire. De wereld staat op z'n kop en ik zit er totaal doorheen. Geen idee waar dit naartoe gaat.....Hoe zou het met Aphrodite zijn. Ik denk regelmatig aan haar.
Hoe zou het met aphrodite zijn?! Ik denk ook regelmatig aan haar.
quote:noppies schreef op 13 april 2012 @ 10:21:

Rooss, nr 2 is die om de hoek toch? Is ie zo niet-zo-leuk-meer dat de chemie ook weg is of weg raakt? Heb je er ineens een beetje genoeg van? Of sluimerde het al langer?

Nou, dit gaat niet over mij hoor, dit gaat over doornroosje die mannen schijnbaar ziet als wegwerp artikelen. Ik had alleen even geen zin vanmorgen om te kwooten. Ik vind de manier waarop ze over haar nummer 2 schrijft op zijn zachts gezegd behoorlijk onaardig.

Natuurlijk is Modh leuk en heerlijk.. geloof ik. (heb hem potdikke al weken niet gevoeld!!)
quote:toppertje schreef op 13 april 2012 @ 14:00:

Maar waarom voel je je schuldig? Enkel omdat je met een ander seks hebt, zonder "geldige" reden? Onzin..Waarom is dat onzin??? Ik vind dat juist een heel goede reden om je schuldig te voelen. Daarmee zeg ik niet dat iedere vreemdganger van schaamte uit elkaar zou moeten knallen, ik vind het wél een heel goede reden om je schuldig te voelen.
ja.. wat zal de wereld van aphro er heftig uitzien nu.. hoop echt dat dat goed kan komen..

@noppies; ik ben een twintiger, zo ergens aan het begin van het midden ;) en eveneens single!

ik weet niet of er plausibele redenen zijn om vreemd te gaan, het blijft uiteindelijk altijd slecht in mijn ogen, maar ik ben het wel meer gaan begrijpen recentelijk dat soms een uitvlucht heerlijk kan zijn en zelfs 'goed' voor de relatie
Ik vind het onzin omdat ik het wel een geldige reden vind.

Waarom is neuken met een ander in je eigen bed,minder respectvol dan neuken in een hotel? Het blijft voor mij neuken met een ander.

En waarom is neuken met een ander omdat je man geen sexdrive heeft, minder erg dan neuken met een ander omdat je het lekker vindt? Het blijft neuken met een ander.

Maar idan voelt zich schuldig omdat "het is gewoon lekker" niet een geldige reden is. En dat klopt niet.

Het is net zo een onzin reden of juiste reden als alle andere redenen.

Schuldig voelen daar over is onzin volgens mij.

Ik zou mij schuldig voelen over andere dingen denk ik.

Weet even niet waarover dan wel ;)
Maar Toppertje, zou iemand die vreemdgaat zich nooit schuldig hoeven/moeten/kunnen voelen? Wel toch? En de reden maakt dan toch niet uit?

Ik ben het met je eens dat Iddan zich niks aan hoeft te trekken over de redenen waarom zij of anderen vreemdgaan. Maar een stukje schuldgevoel kan er in mijn optiek wel bijhoren hoor.

Iddan, ligt je schuldgevoel echt bij het "plausibel buiten de deur neuken" of gewoon bij het "buiten de deur" neuken?

Het laatste wat ik schrijf over "eigenbed vreemdgaan", ik denk dat je pas weet hoe het voelt als je het ervaren hebt... en het komt uit.
quote:Rooss4 schreef op 13 april 2012 @ 14:26:

[...]

Nou, dit gaat niet over mij hoor, dit gaat over doornroosje die mannen schijnbaar ziet als wegwerp artikelen. Ik had alleen even geen zin vanmorgen om te kwooten. Ik vind de manier waarop ze over haar nummer 2 schrijft op zijn zachts gezegd behoorlijk onaardig.

Natuurlijk is Modh leuk en heerlijk.. geloof ik. (heb hem potdikke al weken niet gevoeld!!)

Oh, begreep ik verkeerd! Snapte er al niets van, die omslag!

Gelukkig maar .
Even een blij berichtje tussendoor. Zojuist korte date met nr2. Was heerlijk!!!!! Wat een lekkere leuke vent!! Volgende week weer..... voelt zo lekker. Ja en ben er nu achter dat ik wel meer voor hem voel maar niet verliefd ben. Hij is lekker en geil en we passen op seksueel gebied perfect bij elkaar maar ik heb geen behoefte aan etentjes enz. Enz. Met hem...maar jemig wat vind ik hem lekker! En hij mij
Goeiemiddag allen, interessante discussie over het schuldig voelen, als je vreemd gaat.

Net even bij gelezen.

Zelf heb ik een open relatie en toch speelt bij mij ook af en toe het schuld gevoel op. Mag ik het wel zo leuk vinden, doe ik mijn nr 1 niet tekort??? Vragen, vragen.

Blijft denk ik bij iedereen zo, die er een nr 2 bij heeft.

Ik vrij met mijn minnaar wel in mijn echtelijke bed, om de dood eenvoudige reden dat mijn nr 1 hier totaal geen problemen mee heeft, omdat ik het niet stiekem doe.En heb ik zo af en toe ook een trio met mijn nr 1 en 2 in ons echtelijke bed.

Dan is de stap om met nr 2 , gewoon in mijn eigen bed te vrijen ook niet zo groot meer.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven