weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben ik ook met grijze haren in de minder, dat scheelt weer
Ik heb geen idee wat vino tinto is, is dat niet gewoon rode wijn? (of is dit nu vloeken in de kerk?)

Pindasoep heb ik ook nog nooit gehad, lijkt me wel lekker. Welke smaken heb je gehaald Thee, van de wereldgerechten?
Moet ik even in de boodschappentas spieken Maroon:

Eh... Chinese Kantonese kip en de (nieuwe?) Marokkaanse Kip Tajine. Al zou ik bij die laatste denk ik sneller Turks/Marokkans brood of rijst doen, vind die couscous zo'n vreemde hype.

Zie net dat ene voor 2/3 pers. en de ander voor 4/5 pers. is.

Gelukkig ook de speklappen weer in de aanbieding (I love it) en maar een groot pak gekocht.

En ja hoor, is gewoon rode wijn, maar blijkbaar zitten we op een 'sjiek topic'
Hahaha, dat zijn nou juist de wereldgerechten die ik nog nooit gehad heb!

Speklappen, ben ik ook zo dol op. Vanavond eet ik ze met stampotje andijvie, mjam! Snaak is er ook dol op, vroeger zei ze altijd spekkeklap, dat klonk zo schattig. Bij het gourmetten en bbqen hoef ik voor haar ook alleen maar dat te halen, kind is snel tevreden :-)
Oh lekker, als je in de buurt woonde kwam ik bij je eten!

Bij bbq/gourmet eet ik ze juist weer niet. Wel lekker gepaneerd, heerlijke jus, kruimige pieper en groente natuurlijk.

Nu echt ff onder m'n dekbed kruipen anders is het de moeite niet meer. Gek hoor, voor iedereen normaal maar voor mij vrij uitzonderlijk dat mijn wekker rond 7 uur ging vanochtend.

tot later
Salut mes copines.

Ik ga even teruglezen.
quote:thee schreef op 13 april 2012 @ 15:13:

Gelukkig ben ik ook met grijze haren in de minder, dat scheelt weer
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
Haaaaj Leentje!
Theetje poepelpeetje (ik kan het niet laten, solly ) ga gewoon je naam eens eer aan doen! Lekker kopje muntthee met wat honing erin bij het ontbijt, pept je 's ochtends op. En voor je gaat slapen een kopje kamillethee. Werkt rustgevend. Doe je tussendoor nog een ander theetje dat je lekker vindt. En hoppa, je drinkt al veel meer!

Heb laatst een pakje gedroogde muntthee meegenomen van de Aldi (verse vind ik lekkerder maar dan heb ik heel veel nodig om er ijsthee van te maken, ook erg lekker trouwens!). Kost geen drol, 99 eurocent volgens mij. En vond hem lekker, heeft ook maar één ingrediënt: munt. Dus geen toegevoegde troep.
Thee,fijn dat de huisarts alle tijd voor je nam.Hoop dat je snel opknapt!!
Zit drag queen make up tutorials te kijken op youtube

Fascinerend om te zien hoe ze dat doen, en hoe ze van nietszeggend mannen veranderen in onweerstaanbare troela's!

Nou vandaag had als volgt moeten gaan:

11.00

bezoek aan vriendin die ik al een jaar niet gezien heb nav. een soort ruzie

13.30

bezoek aan mijn oude buurtjes in mijn vroegere straat waar ik al meer dan 2 jaar niet ben geweest

15.30

de urn van onze hond bij Patrick brengen.

Nou gisteren mailde vriendin dat ze toch niet kon. Ik dus wat rustiger aan gedaan, naar huis gegaan om wat dingen te pakken, even naar de apotheek en juwelier. Vervolgens naar de buurtjes waar ik zo lang heb gezeten dat ik snel weg moest zonder langs Patrick te gaan want kwam er achter dat je na 16.00 niet meer in de metro mag met fiets.

Nou ja toch geen verspilde dag geweest. Was wel heel erg vreemd om in mijn oude straat en mijn "echte huis" te zien. Zucht ik droom er nog zo vaak over he over mijn echte huis.

Eenmaal thuis gekookt, niet zo lekker had wat nieuws bedacht om er extra bij te doen voor meer pit helaas werd het meer zoet en heb ik de helft weggegooid. Vaatwasser leeggeruimd en paasraam afgehaald en spullen in de schuur gezet.
thee, goed dat je naar de dokter bent geweest en serieus genomen wordt.

Ikzelf heb vitamine d3 tekort waardoor ik erg moe was. Ik neem nu dubbel de aanbevolen dosering en zit op het randje van genoeg. Blijkbaar maak ik het weinig aan.
Vino tinto is gewoon rode wijn, Mar.

LaRouge, gezellig nog een paar grijze haren erbij. Join the club!

Ik slik ook extra vitamine D in de winter op advies van de arts.

Was het weer bij jullie vandaag weer slecht vandaag? Het was hier weer prachtig. Heb helemaal een rood hoofd van de zon.

Koffie en journaal kijken. Tot straks!
Hi Ieb, fijn dat het toch geen verspilde dag is geweest. Ik las bij 'eten vandaag telegramstijl' wat je wilde eten. Wat had je toegevoegd wat niet lekker was?

Heb even op mijn prikbriefje gespiekt, er staat niks van D op (ondanks mijn vraag n.a.v. posting LaRouge hier).

Heb je voor dit weekend nog iets in de planning?

Trouwens, je-weet-wel-wie vond de kaart erg mooi!!

Ben trouwens vanochtend begonnen met de 4e spaarkaart van C1000 voor je zus. Voordeel van boodschappen doen met scangemak, bedrag rond maken met wat je toch standaard gebruikt, liever dan 21 euro dan 19, scheelt weer een zegel

Was gister toevallig bij AH en kreeg een 'winkeltje-ding, een gele paprika. Maar dat zullen er niet zoveel worden omdat het maar per 15 euro is.

Leentje, van die muntthee met honing is een goed idee. Dat vind ik erg lekker (zat vorig jaar op een terras in Scheveningen waar ze er maar liefst 4,50 voor vroegen, dat doe ik dus niet). Munt is per klein beetje wel (te) duur vind ik bij AH. Maar van een forumplaatsgenoot hoorde ik dat zij het in grote bossen bij de Turkse winkel kocht. Zal daar morgen of volgende week eens kijken.

Kamillethee, nee dank je! Daar spoelde ik vroeger wel eens mee bij tandpijn of wondjes maar om te drinken vind ik het echt goor.

Oh en IBI, mag je/lust je avocado? Wel vet maar gezonde vetten. Koffietijd had er gister of eergister een lekker recept met puree en erwtjes over. Ik ga 'm zeker proberen.

Ik heb rond 18.45 de brengmaaltijd weggebracht en ga zo m'n eigen portie maar even afmaken want bleef even hangen qua kletsen daar.

Maroon, genoten van de stamp met speklapjes?
@Thee, mbt thee: er zijn speciale avond- en relaxmelanges in kruidentheeën. Ik vind bijv die van Yogi erg smaakvol en lekker.

Dan heb je een fijn theetje, drink je wat meer en ook nog een hulpje bij het ontspannen. Da's een boel vliegen in één klap.

Edit: Ik kan je de Heartwarming van Yogi van harte aanbevelen. Volgens mij kan jij die heel goed gebruiken.
Hmmm, rijpe avocado in blokjes, een zelfgemaakt cocktailsausje met wat verse sinaasappelsap er doorheen en dan met lekkere Hollandse garnaaltjes erop.
Je kan ook verschillende muntplantjes in je tuin in potten op je balkon zetten. Muntplanten zijn winterhard. Voor het heel koud word plukken en die blaadjes drogen of invriezen. Ik heb ze zowel buiten als binnen in een enorme bloempot (met ook andere kruiden) in de serre staan. Ik kan eigenlijk niet eens echt lekker koken zonder verse kruiden, vind ik zelf.
Mooi thee dat de kaart in de smaak viel! Ik had er chilisaus doorheen gedaan absoluut geen succes. Nou ja als je het niet probeert weet je het niet.

Morgen komt een andere tante we gaan mijn kledingkast omzetten naar de zomerstand en kleding die veel te groot is weg doen.

Zondag is er hier een snuffelmarkt hoera altijd leuk!

Avocado vind ik wel lekker maar eet ik nu niet zal wel eens op de site kijken want een lekker recept kan nooit kwaad.
Chilisaus is inderdaad erg zoet. Kan je beter een beetje chilipoeder of sambal gebruiken. Moet je wel weer oppassen, zoiets als sambal oelek daar zit ook vrij veel zout in. En voor je het weet is je eten dan te zout.
Chilisaus vind ik overigens wel lekker om chips in te dippen.
Bij natuurvoedingswinkels heb je vaak ook wel van die proefpakketjes van thee smaken. Kun je ze eerst proeven voor je er een grote doos van aanschaft.
IBI, avocado prakken met teentje knoflook, fijngesneden bosuitje, beetje citroensap, likje crème fraîche (light kan ook), versgemalen (chili)peper en een beetje zout is erg lekker op een boterham met kipfilet, komkommer, tomaat enz...
Ik ga maar eens op zoek naar wat te snacken. Krijg honger van al dat gekwaak over eten.
Echoooooooooo!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven