Vrekkentopic - Deel V
vrijdag 13 april 2012 om 20:30
vrijdag 13 april 2012 om 22:50
Vrekkentipje: ik heb zelf doucheschuimflessen met pompjes die ik steeds navul maar de volgende tip vond ik ook leuk: als je grote flessen douche of badschuim hebt (bv huismerk Kruivat of Melkmeisje) maak dan met een hete spijker een gaatje in de dop, dan kun je het doucheschuim eruit spuiten en beter doseren. Anders giet je te snel te grote hoeveelheden eruit.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
vrijdag 13 april 2012 om 23:04
Hier twee lipsticks van Max Factor gescoord. Van die tweefasen-gevallen van 17 euro. Kleuren 200 en 088. Vorig jaar de MF Masterpiece mascara (bruinzwart) met deze actie gekocht. Fantastisch spul, de eerste roller is nog steeds niet leeg. Het blijft wel drie dagen zitten, als ik niet met babybillendoekjes aan de gang ga.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 14 april 2012 om 00:44
quote:sweetfirefly schreef op 13 april 2012 @ 22:50:
Vrekkentipje: ik heb zelf doucheschuimflessen met pompjes die ik steeds navul maar de volgende tip vond ik ook leuk: als je grote flessen douche of badschuim hebt (bv huismerk Kruivat of Melkmeisje) maak dan met een hete spijker een gaatje in de dop, dan kun je het doucheschuim eruit spuiten en beter doseren. Anders giet je te snel te grote hoeveelheden eruit.
Ooh wat leuk...dit is echt weer een heerlijk ouderwetse old-school vrekkentip. (en ik kende hem nog niet)
Dat je dan ook echt zo'n spijker in een vlam gaat houden enzo met als doel te besparen....
Heerlijk!
Ooh wat leuk...dit is echt weer een heerlijk ouderwetse old-school vrekkentip. (en ik kende hem nog niet)
Dat je dan ook echt zo'n spijker in een vlam gaat houden enzo met als doel te besparen....
Heerlijk!
zaterdag 14 april 2012 om 01:24
http://www.2wekentest.nl/
Hier kun je een proeftubetje sensodine krijgen en mss nog 2500 euro winnen
Was dat Kruidvat alleen vandaag? Want die was allang dicht toen ik klaar was met werken. Of weekend ook nog?
Hier kun je een proeftubetje sensodine krijgen en mss nog 2500 euro winnen
Was dat Kruidvat alleen vandaag? Want die was allang dicht toen ik klaar was met werken. Of weekend ook nog?
zaterdag 14 april 2012 om 10:20
Ook ik heb antwoord van Wehkamp over mijn koopruimte:
Wat vervelend dat u uw koopruimte niet kunt vinden.
Uw koopruimte is hetzelfde als uw OTB. Om uw koopruimte te kunnen zien kunt u naar uw account gaan en klikken op order. Vervolgens kunt u klikken op orderregel. U ziet dan aan de bovenkant rechts OTB en een bedrag staan. U heeft momenteel een koopruimte van *heel veel* euro.
Ik geef het op, want ik kan nergens 'order' vinden in mijn account, en ook heb ik geen idee wat OTB is.
Wat een ontzettend dom bedrijf....
Uw koopruimte is hetzelfde als uw OTB. Om uw koopruimte te kunnen zien kunt u naar uw account gaan en klikken op order. Vervolgens kunt u klikken op orderregel. U ziet dan aan de bovenkant rechts OTB en een bedrag staan. U heeft momenteel een koopruimte van *heel veel* euro.
Ik geef het op, want ik kan nergens 'order' vinden in mijn account, en ook heb ik geen idee wat OTB is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 14 april 2012 om 11:08
quote:sunfl0wers schreef op 14 april 2012 @ 10:21:
[...]
Welke Kruidvat is nu geen puinhoop.
Helemaal mee eens! Volgens mij is de strategie van het Kruidvat "rommelige winkels ogen goedkoop voor de klant". Wat is een Etos dan een verademing.
Maar vind de Kruidvat acties (vooral de bioscoopkaartjes) wel weer erg goed.
[...]
Welke Kruidvat is nu geen puinhoop.
Helemaal mee eens! Volgens mij is de strategie van het Kruidvat "rommelige winkels ogen goedkoop voor de klant". Wat is een Etos dan een verademing.
Maar vind de Kruidvat acties (vooral de bioscoopkaartjes) wel weer erg goed.
zaterdag 14 april 2012 om 11:09
Ik ben de Wehkamp al zat sinds 14 jaar geleden. Ik heb toen in mijn kinderlijke naïviteit (ik was 18) vergeten om na een verhuizing de Wehkamp mijn nieuwe adres door te geven. Een hele poos later lag er ineens een dagvaarding in mijn brievenbus met daarbij een heel verhaal van een deurwaarder dat ik voor enkele honderden guldens had besteld en daarna niet heb betaald. Het bleek dat de nieuwe bewoners op mijn oude adres op mijn naam allerlei spullen hadden besteld. Ik wist hier niets van en heb nooit een rekening gezien tot ik die dagvaarding dus kreeg.
Ik heb er 2 rechtzaken over moeten voeren maar gelukkig werd ik toen wel vrijgesproken en ik hoefde niets te betalen. In die tijd ging het zelfs nog op handtekening want er was geen internet dus die mensen hebben mijn handtekening vervalst.
Al met al een nare geschiedenis waarbij ik gelijk was genezen van de postorderbedrijven, ik heb nooit weer een catalogus of producten besteld toen.
Ik heb er 2 rechtzaken over moeten voeren maar gelukkig werd ik toen wel vrijgesproken en ik hoefde niets te betalen. In die tijd ging het zelfs nog op handtekening want er was geen internet dus die mensen hebben mijn handtekening vervalst.
Al met al een nare geschiedenis waarbij ik gelijk was genezen van de postorderbedrijven, ik heb nooit weer een catalogus of producten besteld toen.
zaterdag 14 april 2012 om 11:16
Ik ben best vrekwaardig wat verzorging betrefd.
Bijna alle makeup heb ik gratis (nieuw binnengekregen testers die wij mogen meenemen), of met korting.
Draag elke dag
Dagcreme van oriflame, foundation, blush, wenkbrauwpotlood, primer, oogschaduw, lippenstift. En mascara.
Voor mijn haar (beehive) gebruik ik nephaar, lak en mousse.
Parfum spuit ik elke dag op mijn werk, neem maskertjes, scrub en scheer dagelijks en smeer met bodylotion.
Bijna alle makeup heb ik gratis (nieuw binnengekregen testers die wij mogen meenemen), of met korting.
Draag elke dag
Dagcreme van oriflame, foundation, blush, wenkbrauwpotlood, primer, oogschaduw, lippenstift. En mascara.
Voor mijn haar (beehive) gebruik ik nephaar, lak en mousse.
Parfum spuit ik elke dag op mijn werk, neem maskertjes, scrub en scheer dagelijks en smeer met bodylotion.
zaterdag 14 april 2012 om 11:21
quote:himalaya schreef op 14 april 2012 @ 10:20:
Ik kan in mijn account ook geen "order" vinden.
Misschien is OTB overeenkomst tot betaling?
Ik gok maar wat!
Ik gok maar wat!
zaterdag 14 april 2012 om 11:24
quote:yasuko schreef op 14 april 2012 @ 11:21:
[...]
Ik gok maar wat!Geen idee, maar aan het bedrag wat werd genoemd heb ik gezien dat ik niet hoef te stoppen bij ¤ 250,- om flink wat te kiezen te hebben
[...]
Ik gok maar wat!Geen idee, maar aan het bedrag wat werd genoemd heb ik gezien dat ik niet hoef te stoppen bij ¤ 250,- om flink wat te kiezen te hebben
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 14 april 2012 om 12:54
voelde met net een supervrek
* op de fiets naar het winkelcentrum: goed voor de lijn en ik vermijd het betaald parkeren dat deze maand bij het winkelcentrum is ingevoerd
* bij etos 2 pakken maandverband in de aanbieding, plus met LIHL-bon (van iemand hier gekregen) een derde pak gratis
* bij etos 3 flessen dove man+care gekocht voor vriend (natuurlijk wel de grote flessen gekocht). actie van etos: 2+1 gratis, actie van dove: geld retour van 1 fles. Dus 3 flessen voor de prijs van 1
* plus airmiles gespaard bij etos
wordt er vrolijk van. straks weer verder met opruimen hier in huis en kijken wat volgende maand mee kan naar de rommelmarkt.
* op de fiets naar het winkelcentrum: goed voor de lijn en ik vermijd het betaald parkeren dat deze maand bij het winkelcentrum is ingevoerd
* bij etos 2 pakken maandverband in de aanbieding, plus met LIHL-bon (van iemand hier gekregen) een derde pak gratis
* bij etos 3 flessen dove man+care gekocht voor vriend (natuurlijk wel de grote flessen gekocht). actie van etos: 2+1 gratis, actie van dove: geld retour van 1 fles. Dus 3 flessen voor de prijs van 1
* plus airmiles gespaard bij etos
wordt er vrolijk van. straks weer verder met opruimen hier in huis en kijken wat volgende maand mee kan naar de rommelmarkt.
zaterdag 14 april 2012 om 13:16
Met 'jullie' in mijn achterhoofd in plaats van dure merken vooral Catrice make up gekocht. En oh wonder: de Kruidvat was netjes en een oase van rust!
Kreeg een waardebon op straat voor een gratis klein spuitflesje met geurtje naar keuze bij Douglas (zijn aan het verbouwen, daarom) en aldaar nog een tester gekregen van Dior foundation (die ik dus nooit zou kopen, haha!).
Kreeg een waardebon op straat voor een gratis klein spuitflesje met geurtje naar keuze bij Douglas (zijn aan het verbouwen, daarom) en aldaar nog een tester gekregen van Dior foundation (die ik dus nooit zou kopen, haha!).
zaterdag 14 april 2012 om 14:00
Nou ja, hier ook dan ook nog maar twee gratis vrekkentips:
- knip je tandpastatube doormidden als je het restje er bijna niet meer uitgeperst krijgt. Schuif de twee helften daarna in elkaar zodat het niet uitdroogt. Van het overgebleven restje - waar je ook voor hebt betaald - , kun je nog zowat een week tandenpoetsen;
- knip de onderkant van de papieren stofzuigerzak open, leeg de zak en niet hem daarna weer dicht met een nietmachine. Stofzuigerzakken gaan zo bijna eindeloos mee.
- knip je tandpastatube doormidden als je het restje er bijna niet meer uitgeperst krijgt. Schuif de twee helften daarna in elkaar zodat het niet uitdroogt. Van het overgebleven restje - waar je ook voor hebt betaald - , kun je nog zowat een week tandenpoetsen;
- knip de onderkant van de papieren stofzuigerzak open, leeg de zak en niet hem daarna weer dicht met een nietmachine. Stofzuigerzakken gaan zo bijna eindeloos mee.
zaterdag 14 april 2012 om 14:22
Ik ben ook even bij de Kruidvat geweest. Het viel mee met de zooi. Ik heb 2 lippenstiften en 2 oogschaduw doosjes met elk vier kleurtjes gekocht voor 7,50 ¤
Ik gebruik zelden make-up, eigenlijk alleen met een feestje. Nu heb ik toch wat verschillende kleurtjes om te variëren. Leuk
Ik wilde ook nog kleurloze lipgloss ze roken allemaal zó zoet en dat vind ik niet lekker.
Ik wilde ook nog kleurloze lipgloss ze roken allemaal zó zoet en dat vind ik niet lekker.
zaterdag 14 april 2012 om 14:33