Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 april 2012 @ 23:02:

[...]

lijkt me prima maar met welke reden? Vond het naar maar zag er geen verbroken regel in. Of het moet de laatste minuten uit de hand zijn gelopen natuurlijk.

Ik denk dat deze vraag over het hoofd is gezien. Ik vraag me het wel nog steeds af!

Ik zie dat jullie inmiddels langs zijn gekomen maar wederom geen reactie hebben gegeven. Ik zou het waarderen dat er iets van reactie komt ook als dat is: IBI zeur niet of we vragen het even na. Negeren vind ik niet zo netjes.

Beste IBI,

We zijn het aan het uitzoeken, maar het moet even voor je worden nagevraagd. Ik had gehoopt het in de tussentijd zelf te kunnen vinden, maar helaas.

Wordt vervolgd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Verwijdert ivm spam;

geheim mailcontact

Deze ook; geheim mailcontact

mvg,

Junior.
Wauw, wat snel!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Jep, inderdaad mooi snel! En dat na twaalf uur 's nachts
kaishila in "Mijn man wil dat ik het te gebruiken."

is verwijderd ivm spam
bericht van Jonas2012 in Het bedrog van Viva en Gigolo Ramon

verwijderd ivm spam
HUH??? Waarom is dat topic over Ramon verwijderd, daar was toch niks spammerigs aan?

Laat maaar.
Verwijderd ivm oproepje;

bericht 11667502

Verwijderd ivm spam;

bericht 11667144

mvg,

Junior.
Verwijderd ivm spam;

bericht 11667133

mvg,

Junior.
Verwijderd ivm spam;

Volinga; bericht 11667645

mvg,

Junior.
quote:Ratteke schreef op 11 april 2012 @ 11:42:

Mods, is er een mogelijkheid dat je topics van mensen die je onder de negeerknop hebt óók niet meer ziet?

Het laatste 'pareltje' uit Martin's ranzige brein gaat me te ver. Ik wil niks van die trol lezen. Niks. Geen quotes en geen topics. Kan dit zéér dringende verzoek mijnerzijds voorgelegd worden aan ITC?

Dank u.

Ik sluit me hier graag bij aan.

Zij er regels w.b. topictitels?
Mods, ik had al gestaft, maar mag alsjeblieft de titel van eerder genoemd topic worden aangepast? Zulke vulgariteit past toch niet op dit forum?
quote:martin81 schreef op 11 april 2012 @ 11:57:

@Moderators: het lijkt erop dat we de zaken zelf al hebben opgelost.

Ik blijf weg uit het topic van mijn pestkoppen en zij houden op om mij het leven zuur te maken.

Zo kan het ook, zelf werken aan een oplossing.

Ik quote Martin81 even, want volgens mij zit hij bij de Mods ook onder de negeer, aangezien er nog geen een keer op zijn posts is gereageerd. Wat hij in bovenstaande quote zegt, is puur uit zijn duim gezogen; WE hebben niks opgelost, WE hebben niet een met hem gepraat, want wij volgen jullie advies op; negeren.

Nu worden WE weer beschuldigd van negeren, is dat niet heel vreemd? Ik weet ook niet wie WE zijn, maar daar bedoel ik de mensen mee die Martin als de 'pesters' aanduidt.
anoniem_127060 wijzigde dit bericht op 11-04-2012 12:15
Reden: Oh, wis maar, zie dat alle offtopic berichten al weg zijn.
% gewijzigd
quote:ModeratorViva schreef op 10 april 2012 @ 23:56:

[...]

Beste IBI,

We zijn het aan het uitzoeken, maar het moet even voor je worden nagevraagd. Ik had gehoopt het in de tussentijd zelf te kunnen vinden, maar helaas.

Wordt vervolgd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivabedankt voor de reactie. Ik wacht het even af!
De postings omtrent Martin81 zijn verwijderd. Zoals eerder is aangegeven zijn off-topic berichten en discussies hier niet toegestaan. Passende maatregelen zijn getroffen.

Wat betreft de topictitels gelden dezelfde regels als voor de berichten op het forum. Mocht je van mening zijn, dat een titel te aanstootgevende of provocerende informatie bevat, dan kun je de OP van dat topic staffen en zullen we de stafmelding beoordelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Mods, waarom is mijn post verwijderd? Ik had een verzoek over of het mogelijk was dat ik geen topics meer zie van mensen die bij mij onder de negeerknop staan/zitten/hangen/whatever.

Als voorbeeld van wat ik dus niet meer wil zien (topics van Martin) heb ik dat laatste pareltje van hem als voorbeeld gebruikt. Ik wil helemaal geen discussie over Martin voeren en ik vind ook niet dat dit valt onder 'het over Martin' hebben.

En als je dan toch consequent mijn post wilde verwijderen moet je ook de quote uit Maja's post halen.
Het topic: "Mijn vriend kan mijn ex niet loslaten help!" is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

quote:Ratteke schreef op 11 april 2012 @ 12:27:

Mods, waarom is mijn post verwijderd? Ik had een verzoek over of het mogelijk was dat ik geen topics meer zie van mensen die bij mij onder de negeerknop staan/zitten/hangen/whatever.

Als voorbeeld van wat ik dus niet meer wil zien (topics van Martin) heb ik dat laatste pareltje van hem als voorbeeld gebruikt. Ik wil helemaal geen discussie over Martin voeren en ik vind ook niet dat dit valt onder 'het over Martin' hebben.

En als je dan toch consequent mijn post wilde verwijderen moet je ook de quote uit Maja's post halen.Hier is al een keer uitleg over gegeven als ik het goed heb begrepen. Ik dacht dat dit voor alsnog niet mogelijk is jammer genoeg.
TTTOT-ers verzamelen

Mods, mag hier een slotje op? We hebben al een nieuw topic

Groetjes, Angel__
-
anoniem_92902 wijzigde dit bericht op 11-04-2012 12:42
Reden: angel krijgt de eer
% gewijzigd
quote:angel__ schreef op 11 april 2012 @ 12:41:

TTTOT-ers verzamelen

Mods, mag hier een slotje op? We hebben al een nieuw topic

Groetjes, Angel__

Gedaan!

Moderator viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 11 april 2012 @ 12:28:

Het topic: "Mijn vriend kan mijn ex niet loslaten help!" is verwijderd op verzoek van de TO.

Moderator viva forumJammer dat het zo makkelijk gaat. Er was in mijn ogen niets herkenbaars aan.
Verplaatst naar prikbord ivm oproep;

Kan iemand mij helpen aan een kamer?

En verder voor controle bij de Moderators.

mvg,

Junior.
quote:scamp schreef op 11 april 2012 @ 12:38:

[...]

Hier is al een keer uitleg over gegeven als ik het goed heb begrepen. Ik dacht dat dit voor alsnog niet mogelijk is jammer genoeg.Dan heb dat denk ik gemist, maar ging dat niet over mobiel forummen en de negeerknop? Ik dacht dat ik de eerste was die dit idee opperde.
quote:frizzy schreef op 11 april 2012 @ 12:53:

[...]

Jammer dat het zo makkelijk gaat. Er was in mijn ogen niets herkenbaars aan.Inderdaad, kwam thuis om deze te bekijken en toen was ie al weg...er zijn geen details of niks in vermeld...heb het gevoel dat het meer om struisvogelpolitiek gaat van de TO maar goed dat is een andere discussie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven