Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet zo heel hard maar wel aan het werk

Morgen gelukkig vrij, daar ben ik wel aan toe. 's ochtends naar de VK, weer leuk naar het hartje luisteren als het goed is.

We hebben straks 10-minuten gesprek op het KDV. Wel grappig dat ze dat doen. Ik ben wel benieuwd wat hun indruk van Floor binnen de groep is.

Ik dacht trouwens dat het morgen was maar de buren hebben vandaag ook gesprek en die zeiden het net. Gelukkig maar anders had ik morgen voor een dichte deur gestaan.

euh....ladies, we doen het toch nog wel? Na mij vanmiddag maar 3 berichtjes? dakanie!

@Krokus, heel vee lsucces met je arbeidsvoorwaarden gesprek.......

@Annie, jij had vandaag toch je gesprek, hoe is dat gegaan?

@Pebbles, 10 minuten gesprekjes op het KDV? das bizar? Krijgt Floor dan ook een rapport? (nee geintje......) veel plezier morgen bij de vk.....

hier alles rustig...morgen weer rijles....ENG!!! maar ook wel heel spannend. Toch niet naar vriendinnetje geweest, ze moest werken zit even in between jobs en is via het uitzendbureau aan het werk en pakt alle uren die ze kan krijgen, lastig afspraken maken. Ga nu Lief weer vervelen en m'n baileys opdrinken (hmmmm lekker slapen straks)
Zoals verwacht niet veel bijzonders op het KDV. Ze hebben een soort standaard lijstje met hoe ze met andere kinderen speelt en hoe ze ontwikkelt enzo. Voor de kleinere kinderen is zo'n lijstje eigenlijk niet handig want je kan nog erg weinig over taalontwikkeling enzo zeggen.

Ze vonden Floor een schatje (net alsof ze ons vertellen dat het een rotkind is;-) ). We hadden het ook nog over het gillen van een paar maanden terug en dat hadden ze nog nooit meegemaakt dat een baby zoveel en hard gilde. Ze dachten zelf aan onmacht net zoals wij. Ik merk nu tijdens het spelen dat ze ook erg driftig kan worden dus het is gewoon een pittig karaktertje. Als ze bijvoorbeeld een blokje niet door de vormenstoof krijgt dan wordt ze al snel heel boos en gooit dan gillend alles wat in haar buurt ligt woest van zich af. Best grappig en het is ook snel weer goed.

@ringel: veel plezier morgen met je rijles. Als je het wat vaker hebt gedaan wordt het wel weer leuk.

@krokus: net alsof ze zo snel nog iemand anders kunnen krijgen dus veel keuze hebben ze niet toch? Je moet jezelf natuurlijk niet teveel voorbij rennen. Voor hoeveel uur is die nieuwe baan?

@mmmoi: worden jullie nou alweer geknipt? De vorige keer was nog niet zo heel lang geleden toch?

Het is inderdaad erg makkelijk om een paar lastige dagen maar weer aan een sprongetje of een periode toe te schrijven. Veel kan je er vaak toch niet aan doen.

alles is een fase....volgens mij komen we met die mantra de komende 18 jaar wel door! hahahahaha.....

@pebbles.....Floor gilt nu niet meer zo veel? dat lijkt me erg fijn voor je oren. Kan me het wel voorstellen hoor bij die kleintjes je zo onmachtig voelen en je van alles in je hoofd hebben wat je graag wilt doen, maar het lukt gewoon niet! damn....wat dat betreft vindt ik dat die ukkies het hartstikke goed doen met hun onmacht om te gaan. (euh.....volgens mij praat de baileys en niet ringelding)

ik merk dat Mayte nu idd wel veel gerichter ter aarde stort (wanneer ze de afstandsbedieding niet mag bijvoorbeeld) hahahaha, dan loopt ze eerst naar het midden van de kamer (daar zetten we haar ook altijd neer als ze voor de 3e keer iets heeft gedaan wat niet mag) gaat op d'r buik liggen en begint dan (en dan ook pas op dat moment) onbedaarlijk te huilen incl de krokidillentranen die over d'r wangen biggelen! (nu al een actrice) en ook gillen.....totdat ze wordt gekietelt en dan is het weer klaar en is ze vergeten waarom ze ook al weer zo boos was (mutsje)

ik ga me ook op bed storten nog ff lekker lezen en dan fijn snurken!
goedemorgen!

Ook hier driftaanvallen. Wat een minimonster kan het zijn zeg! pffff. Gisteren zat hij zichzelf gewoon in de weg. En dan weet ik echt niet wat ik voor hem kan doen. 18.15 lag hij al op bed. RUST!!

@pebbles, wat leuk dat ze dat doen. Inderdaad, ze zullen niet snel iets negatiefs zeggen denk ik. Maar wel een leuk initiatief.

@ringel. Ik ben ook zo gek op Baileys. Afgelopen weekend een fles gekocht. Haha. Heb je nog zin om naar Groningen te komen deze maand? April wordt hem niet. Ik moet dan dus de hele maand meer dan fulltime werken. Moet nog opvang regelen voor Roan voor de 2 dagen die ik normaal thuis ben.
euhm deze maand ff family survival planner checken.......

we zitten al redelijk volgeboekt voor de rest van de maand.....ik ben komende vrijdag en zaterdag nog vrij. (damn loop ik net weg bij de kalender en ik ben het alweer vergeten) laat maar weten wanneer het voor jou het beste uitkomt en of je met of zonder kids wil afspreken.....ik ben wat dat betreft redelijk flexibel.

Zometeen auto rijden....brrrrrr begin nu toch wel zweethandjes te krijgen hoor......
o ja krook, heb je niet nog vakantie wat je kan opnemen om de tijd tot je volgende baan in relatieve rust te kunnen overbruggen? Daar kunnen en mogen ze niks over zeggen (volgens mij) als je vakantie wil opnemen en je hebt er recht op.
Hoi hoi,

Mijn gesprek ging wel aardig, waren lastige vragen. Ik hoor iig voor de paasdagen meer, we zien wel.

Ben me een partijtje moe! Mats was vanmorgen erg uit zijn hum, dus om half 10 hem op de fiets gezet ri. Tuincentra. Ik wilde namelijk een paastak met houten dingentjes erin; was ik pas om 14..30 uur thuis. Mijn hemel, ik wil ook weer wat geks. Die tuincentra (2 verschillende) hadden dus niks, dus toen maar naar de stad. Onderweg nog even bij papa op de zaak een bammetje gegeten. Mats ligt nu voor pampus te slapen.

Krokus, he wat een gedoe met die opzegtermijn. Hoop dat alles goed komt!

Pebbles, lekker dat Floor het zo goed doet op het KDV, leuk zo'n gesprekje, bij die van Mats doen ze iets dergelijks niet.

Ringel, aaaahhhhhhh, Maute die lekker tegen je aan ligt te slapen. Dat krijg ik met Mats niet gedaan, die ziet een liggende mama of papa alleen maar als stoeiberg!

Mmmoi, peutetpubertijd, zou me niks verbazen als die snelle Jasmijn daar ook op voor loopt.

Ringel, hoe ging autorijden????

Oj,a ik heb dus een paastak met figuurtjes, tak bij de bloemist op onze hoek, paasfreubels van de Xenos....

Dit heb ik ook gekocht, tis rijst met zo'n laagje er om heen, je kent dat nog wel van vroeger.

.......Weet iemand ook of je daar misselijk van kan worden????
Annie; Manna...................... als je er veel van eet ws wel
Hier ben ik!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar die f***** laptop is nog steeds niet gemaakt.... en ik heb echt nú pas tijd om te lezen (geen zin in.... veel te veel en veel te diepgaand hahahaha) en ff wat te posten.

Las in de vluggigheid dat Krook een nieuwe baan heeft maar dat haar baas niet heel fijn reageerde. Hoe is dat afgelopen?

Verder kwam er een nieuwe auto voorbij voor Pebbs en wat kerken (PKN??? nog nooit van gehoord!) Ik ben "gewoon" katholiek hoewel niet uitvoerend. Wel lang gedaan, heb jaren een kinderkoor gedirigeerd in onze kerk. Was superleuk, maar helaas... alle goodwill die gekweekt was door de toenmalige pastoor (groot vrijwilligersnetwerk, volle kerken) is enigszins teniet gedaan door onze nieuwe extremistische pastoor. En ik hou niet van extremisten. Of ze nou katholiek of moslim zijn.

Ringel die een boekje opendeed over haar verleden (man, wat een verhaal... heftig zeg!)

Jasmijntje die koorts had (is het weer beter nu?

Je ziet, ik ben niet verder gekomen dan tot zondag te lezen.... Sorry!

Hier alles oké. Druk op het werk (en nieuws; collega die mijn problemen in haar schoenen geschoven kreeg in december, zit nu zelf ook thuis. En mijn directeur blijft volhouden dat het NIET aan de organisatie ligt..... Unglaublich!)

Gelukkig heb ik nu vakantie! Hoef pas eind van de maand weer op te draven (klinkt lekker ver weg!)

Vandaag weer in het zkh geweest voor controle van de beeb. Die is lekker gegroeid; is nu 5,4 cm en lag heerlijk te spartelen en te dobberen. Heeft ook even gezwaaid. Ik voel me verder redelijk. Ben afgrijselijk moe, maar dat gaat hopelijk snel beter. Msselijkheid is aan het afnemen, dus dat is hoopvol.

mijn gewicht is trouwens minder hoopvol... nu al 89 kilo..... (bij Ella woog ik aan het eind 105 kg, dat is nog maar 16 kg..... volgens mij ga ik daar vér overheen komen dit keer..... BAAL!!!)

Ff posten en dan lees ik nog ff verder. Doei!
Haha, driftbuien! Hoe herkenbaar! Zeker als haar iets geweigerd wordt.... ze stort zich (net als Mayte) ter aarde, brult alsof ze gevild wordt en kijkt ondertussen steeds naar ons of we al onder de indruk zijn. En ik maar denken dat ze de enige was die dat deed (en dat het dus een karakter trek is die ze van mij heeft geërfd... hihi).

We hebben trouwens sinds zondag een eenpersoonsmatras in de kamer liggen. Ella wil steeds klimmen en klauteren en dat kan ze nu dus doen. Ze sleept er kussens, poppen, boekjes en andere zooi naartoe en dan is ze zo heerlijk bezig.

Ze heeft ook een doomooseat en ze kan er zo lekker eigenwijs in gaan zitten (met de remote....) en dan zie ik mezelf gewoon terug!

Zo, nu nog ff hyven!
@Annie: Daar kan je verschrikkelijk misselijk van worden!!! Maar waarschijnlijk weet jij dat nu ook al...

@Pebbles: De vorige keer dat we geknipt zijn is zes weken geleden, want we spreken iedere zes weken af. Wat gaat de tijd dan snel hè. Ik hoefde alleen mijn schuine lok en de laagjes wat bij te laten punten, maar manlief heeft echt weer een goede knipbeurt gehad. Ook Jasmijn is geknipt want die had totaal geen model meer, en daarna heeft mijn schoonzus 2 invlechtjes in haar haar gedaan! Dat stond leuk joh!

Ow, telefoon...
@ringel, ik neem dus al mijn vakantiedagen in mei op zodat ik daar vast kan beginnen. Moet in die maand nog wel standby staan voor mijn huidige baan. Ik heb beloofd dat ze nog wel een beroep op mij kunnen doen in mei. Ik zou vrijdagmiddag kunnen. Moet om 13 uur Roan van de creche halen. Ik kan dus daarna. Zin om bij mij te komen?

@annie, benieuwd naar de uitkomst van het gesprek. Hebben ze nog dingen gezegd over je zwangerschap? Leuk dat je je huis op gaat sieren. Ik neem het me elk jaar ook weer voor, en doe het vervolgens niet. Hahaha.

@ris, hoeveel ben je nu gegroeid dan? Groei je door teveel eten of valt dat wel mee? (oei, confronterende vraag, whehehe)

@mmoi, ook dat neem ik me iedere keer voor. Hahaha. Regelmatig naar de kapper, dat vergeet ik echter ook steeds. Heb nu weer een superleuke coupe wat met een week of 5 coupe wanhoop is, en dan ga ik met een week of 8 weer heen.

Gesprek vanmiddag ging goed. Zelfs nog wat kunnen onderhandelen over salaris. Nu nog de komende maand de opvang regelen voor Roan.

Groetjes!
Jemig, dat was mijn duopartner van school en we hebben 59 minuten en 53 seconden gebeld!!!! Ik had het vorige scherm nog steeds open staan maar dat heb ik maar even gepost, want het telefoontje duurde wel heel lang en ik was bang voor een vastloper.

@Ris: Daar ben je dan! Je hebt idd een hoop gemist. Moet je maar niet zo lang weg blijven voortaan

Verder weet ik het al niet meer. Het is nu inmiddels al zo laat dat ik gauw ga douchen. Drukke dag gehad vandaag, met cursus op school en Jasmijn naar mijn ouders, toen boodschappen, eten, knippen en Jas in bad en bed doen. Toen eindelijk ff forummen maar nog een uur aan de telefoon... ga nu echt mezelf doen en dan slapen!

Doei!
Heeee Ris, man wat ben ik blij dat je wat laat horen, schiet steeds weer in de plaatsvervangende stress als je ff een poosje off line bent! enneuh.....die "karaktertrek" van het wat humeurige en driftige...is dat eigenlijk niet iets typisch vrouwelijks? (o nee want Roan heeft het ook!)

@krook, lijkt me leuk komende vrijdag! Kan wel naar jou toekomen (kom dan nog wel ff met het ov, want met de auto de stad in vinnik nog en maar miss dat Lief ons ff kan brengen kan hij lekker de markt op) we bellen nog wel ff ok?

@kapper...hmm heel braaf elke 6 weken...nee. ben dus 3 of 4 weken geleden voor het laatst geweest en is nu ook coupe wanhoop, smeer er elke ochtend wax of chaosgum (ja zo heet het) in en dan ga ik af en toe met m'n handen door m'n haar en dan stat het alle kanten op, maar dat vind ik dan wel weer leuk, want heb nu heel veel slag en volume in m'n haar (van zichzelf!)

enneuh....van manna kun je idd lekker misselij worden (en als je dan gaat overgeven komt het er als ee nregenboog uit;-))

pasen en versieren...ik wel geteld 1 gele plant in huis (nou ja met gele bloemetjes dan) en dat was pasen. Ben wel vrij.....gaan bij vrienden op visite, die wonen in Kruisweg in een kerk! (hahahahahaha)

vandaag weer gewerkt, man die koters weten af toe van voren niet dat ze van achteren nog leven. Je moet ze bij wijze van spreken nog de kont af vegen als ze zijn wezen poepen. Zelfs Mayte is al ee nstuk zelfstandiger dan sommige van die dombo's! man o man o man o man......en dan nog een grote mond geven ook en vervolgens verbouwereerd zijn omdatze op de trap mogen gaan zitten (ja ik ben daar gekke henkie door me zo'n koter te laten uitschelden voor weet ik veel allemaal en als ze aan m'n kind gaan beginnen, " ik hoop dat je kind kanker krijgt" dan hebben ze toch echt de verkeerde voor en mogen ze naar hun kamer en hoef ik ze niet meer te zien) pffffffft ff stoom afblazen hoor.

nu ga ik slapen en morgen weer (en dan lekker 5 dagen vrij! WOEPIE!!!!!)
zoooooo wederom een drukke dag voor de boeg. nog ff doorbijten en dan ben ik 5 dagen vrij.

Lag gisteravond om 00.00 in m'n bedje en vanochtend om 6.45 er alweer uit om dat Mayte het op een kwebbelen zette. Die is op het moment echt van de klets (wel in het chinees, maar toch) wijst ook dingen aan die wij dan benoemen (lamp, klok, vogel, boom) en af en toe kmt er iets uit wat op een woord lijkt.

ben godsvergeten moe......bah bah bah. Nou ja, gaat wel weer over voordat ik een jongetje ben.

verder weinig zinnigs te melden, dus ga maar ff verder kijken en zo even douchen,oppas bellen of mayte wat eerder kan komen (moet eigenlijk al om 13.00 beginnen ipv 14.30) en en en en en nog zoooooooo veel meer!
Môge,

Vandaag ga ik lekker met mijn schoonzus en de kids naar Leiden, daar heb ik wel zin in. Eindelijk ook eens voor mezelf kijken (natuurlijk ook wel voor Jasje), want ik heb echt kleding nodig. Dat ene shirt dat ik gekocht heb is ook al niet nieuw meer, haha!

Nu eerst zelf ff douchen en Jasmijn badderen en misschien nog even slapen, en dan lekker weg.

@Ringel: Je hebt het maar druk. Fijn dat je bijna 5 dagen vrij bent. Je hebt wel heftig werk zeg; ik vind het knap van je. Ik zou er echt niet tegen kunnen als ze zoiets over Jasmijn zouden zeggen!!!!!

Verder nog niemand om op te reageren...fijne dag allemaal vandaag!
op m'n werk denk ik heel vaak aan "appelflap" elke keer als ze dan beginnen te schelden en te vervloeken.......en das vaak. Kan er eigenlijk ook niet goed tegen, als ik ze prive tegenkom dan is het ook niet best hoor als ze zo beginnen, maar dan ben ik, ik en niet groepsleiding Ringel. Kunnen ze me ws ook weinig maken....geen idee eigenlijk, is wel een reden om geen werk in m'n woonplaats te hebben.

@Mmmoi, lekker shoppen! lijkt mij ook wel weer eens fijn, maar zit er voorlopig ff niet in, geen tijd!

nu oppas ff bellen of Mayte wat eerder kan komen omdat ik eerder moet beginnen.
anoniem_24589 wijzigde dit bericht op 20-03-2008 09:59
Reden: oepsie, toch m'n eigen naam gebruikt!
% gewijzigd
Ben ik ook weer even.....

Ook alles vluchtig gelezen....

Ben even niet zo into viva...Meer vanalles aan het uitzoeken wat ik met leventje wil, ander werk, studeren, emigreren etc. Door zwangerschap en geboorte Aimee draaide alles 2 jaar daar om. En merk ik dat ik weer met mijzelf bezig wil zijn...eigen plannen...

Ga hier wel weer meer schrijven, maar alleen nu wat minder...En ik merkte ook dat ik wel heel veel op comp. zat en dan niet bij vriendje...

Whhaaa krijspartijen en plat op de grond, hier dus ook. Frustratie van ik ben 1.

Verder geen bijzonderheden. Behalve dat Aimee zo grappig, schattig en leuk is. 1000x meer verliefd op haar dan toen ze een baby was. De liefde blijft groeien.

Ik ben geen baby mamma weet ik nu....Geniet nu veel meer dan toen ze zo klein was....vindt haar zooooo leuk....

Heel erg Aimee slaapt nu nog en haar paps ook. 8 uur fles in bed gehad en sindsdin pit ze verder. Gisteren waren we in A'dam dus weinig geslapen. Haalt ze nu geloof ik in.

Kom later nog even spieken...
Even een update voor de tabel:

Niniane (inmiddels alweer) 33 jaar.

Kyran: 13 kg, 76 cm

Myrddin:5 kg, 55 cm

We zijn dus bij het cb geweest. Kyran gaat helemaal goed. Loopt op gebied van praten ook netjes een klein beetje voor op schema. Over zijn gewicht maak ik me altijd een beetje zorgen omdat hij nogal aan de zware kant is maar dat is op het moment nog niet erg. Pas als hij drie jaar is. Ook van de prikken in been en arm weinig last, beetje verhoging alleen. Ook tijdens het prikken zelf heeft hij geen kik gegeven. Ben zo trots op mijn mannetje. Zag al hele drama's voor me na dat verhaal van mmmoi en jasmijn. Dus had N-man met Kyran naar de arts gestuurd en was zelf met Myrddin naar de verpleegkundige omdat we een duoafspraak hadden gemaakt. Myrddin ging wel krijsen tijdens de prikken, was wel zielig. Zijn huil vieruurtjes waren al begonnen om half zeven dus een prik is dan eigenlijk teveel. Ook doorverwezen naar cardioloog ivm met hartruis en naar de fysiotherapeut vanwege kromme rug en afgeplat hoofd. Vrijdag naar fysio.

Hier ook een mannetje met driftbuien. En idd krijsen en jezelf op de grond gooien lijkt in zijn ogen de manier om ermee om te gaan. hahaha moet er vaak stiekem wel om lachen. Gelukkig is het bij Kyran ook snel weer over.

Myrddin wordt wakker en wil weer een fles dus werk te doen....
Hoi hoi,

Ringel en Krokus, leuk dat jullie buiten forum om zo goed met elkaar kunnen worden!! Veel plezier morgen!

Ringel, geniet van je vrijheid de komende 5 (witte) dagen, ga maar veel met Mayte sleeen. (Zou je die dingen nog ergens kunnen kopen???????)

Krokus, fijn dat je gesprek goed ging, heb je dat ook weer achter de rug. Goed hoor!!!

Ris, daar was je weer! Fijn dat het goed gaat met je baby, 5 CM, is toch alweer de lengte van mijn pink, hihihihi!!! Mijn uk zou nu zo'n 32 Cm moeten zijn, das dus langer dan mijn liniaal. DAMN, dat is eigenlijk best groot!

Niniane, pfff, stoer binkie die Kyran, en wat is ie groot zeg!!! Grappig dat je gewoon al 18 kilo aan kind hebt gemaakt, hihihi!!!

Babba, emigreren???? Waarna toe? Volgens mij heb je het er wel eens over gehad maar weet het niet meer zo. Lekker genieten van je meid idd.

Over driftig gesproken, Mats is wel eens boos, niet zo heel vaak, meestal alleen maar als het hem te lang duurt voordat ie iets te eten krijgt en hij ziet al wel dat er iets voor hem wordt klaargemaakt.

Hij gaat niet krijsen maar zegt dan heel boos; tiddididididididididi! Met een heel rood hoofd, ogen dichtgeknepen. Tis zo'n grappig gezicht!

Oja, ff een vraag, wanneer begin je eigenlijk met op het potje plassen. Volgens mijn moeder kan ik daar nu al mee beginnen, we hebben zo'n ding in huis maar denk er niet aan, vergeet het steeds. Doen jullie dat al wel?
Ow die Kyran knappe vent...En fijn dat er even goed naar Myrdinn wordt gekeken.

Maak je je zorgen?

Annie: volgens mij is Mats zo grappig, zie het al voor me hoe hij Tdddd zegt.

Vriend komt uit ZA. Dus is wel een optie om daar in ieder geval paar jaar heen te gaan. We'll see.

Zindelijkheidstraining. Geloof pas vanaf 2, dan kunnen ze lichamelijk in staat zijn om controle te hebben over de blaasspieren etc. Eerder 2,5.

Vorige generatie zegt toch altijd dat hun wij al voor 2de zindelijk waren haha. Proberen kan altijd.
Hahaha 18 kilo aan kind gemaakt. Nou die laatste tien van Kyran heeft hij toch echt zelf bij elkaar gegeten. En Kyran doet dat ook als ik eten klaarmaak wordt hij ongeduldig en gaat eerst Na na na na na na zeggen. Daarmee maakt hij ons altijd duidelijk dat hij graag iets wil hebben hij wijst dan ook het voorwerp aan dus dat is op zich wel duidelijk. Maar met eten duurt het hem vaak te lang en gaat hij huilen. Een collega zei dat haar zontje dat ook veel heeft gedaan en dat het nu na een jaar beter gaat met driftbuien als het eten niet snel genoeg klaar is.

En Baba maak me over het hartje niet echt zorgen er zijn echt legio mensen met en hartruis. Maar maak me wel zorgen om zijn koppie want je ziet nu dus al heel duidelijk een afplatting.

Zindelijkheids training. Hier ben ik toch wel ernstig aan het twijfelen of ik niet het potje vast tevoorschijn zal halen. We hebben er nl al een. Want het is bij Kyran nu dus vaste prik: Luier uit = plassen + hard lachen. Maar ik vond het een beetje vroeg eigenlijk. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij moet lachen om het gezicht dat ik trek als ik weer eens nat geplast ben door hem.
Ja, daar ben ik weer, ik heb heerlijk geshopt. Echt heel veel voor mezelf gekocht, super: een skinny jeans (ik!!!!!), een leren jasje (super cool), een shirt, een blousje, 2 hemdjes (voor eronder) en nog een wit shirt voor onder korte mouwen shirtjes. Verder ben ik gaan klagen over mijn winterjas, dat de vulling zeg maar door de buitenlaag heen komt, en ik kreeg mijn volledige geld terug maar moest daar wel een andere jas voor kopen, anders moest ik zonder jas naar huis. Dus heb ik een zomerjas gekocht, nog wel een beetje koud maar hij is zo leuk! Bovendien had ik thuis nog wel een oude winterjas waar ik het nog eventjes mee kan doen, en nu ik ook een leren jasje heb ga ik het zeker wel redden. De zomerjas was nog een tientje goedkoper ook dus kreeg ik geld toe, haha!!!

Voor Jasmijn nog sokjes, een legginkje en een hoofddoekje gekocht bij H&M en zo'n badcape (handdoek met gat er in en capuchon eraan) van Nijntje bij V&D. Normaal ben ik helemaal niet van de Nijntje spullen (behalve boekjes en speelgoed, maar geen kleding ofzo) maar deze was echt heel leuk. Handig voor op vakantie! Hij was er in jongens en meisjesvariant en allebei heel leuk.

@Driftbuien: Hier ook, maar niet met zichzelf op de grond gooien. Wel brullen en schreeuwen en 'neeeeej neeej neeeej!!!!' roepen en met de armen om zich heen slaan. Dat is vaak in de kinderstoel of wagen. Of als ze de wagen in moet zichzelf een plank maken waardoor ik haar niet vast krijg. Als ze rondloopt of staat en ze wordt boos dan rent ze gewoon weg, haha.

@Potje: Ik vind het ook nog wel een beetje vroeg hoor, Jasmijn heeft echt nog niet door wanneer ze plast of poept. Wel zegt ze 'poep' als ze een scheetje met geluid maakt, dat is best schattig. Zoals Kyran doet, doet ze echt niet, luier uit was vroeger wel plassen (van de kou), maar nu gelukkig niet meer.

@Babba: Emigreren, gelukkig kun je in welk land ter wereld nog wel op dit forum anders zou ik je wel missen hoor! Wist al wel dat je hier een beetje over zat te denken, ben benieuwd wat je beslissing wordt... Z-A lijkt me wel heerlijk. Mag ik op vakantie komen??? hahaha!

Verder weet ik het ff niet meer. Het is hier koud, ik ga lekker beneden zitten, bakkie thee zetten. En 71 graden noord kijken, vond ik vorige week best leuk. In mijn skinny jeans, hahaha ben hem een beetje aan het inlopen want zit best strak. Doe er wel 'lange' shirtjes overheen anders vind ik het geen gezicht.

Nou meiden, kom hier morgen wel weer even langs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven