Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zondag 15 april 2012 om 17:55
Gedoe met een vriendinnetje van Troela, Zoeb. Ruzie met haar vader en wilde niet meer naar huis. Het is voor zover te zien is met een sisser afgelopen maar ik voel me er toch niet helemaal fijn bij.
Voor het poezenspel:
Hier is een kleine test dat een deel is van de klas van tweede jaar Informatica in China. Sommigen hebben onmiddellijk opgelost terwijl anderen een week werkten (en meer) om te slagen.
Probeer om de kat te omsingelen. ... NIET GEMAKKELIJK.
Klik op een bal rond de kat om ze tegen te houden (ze zullen donkerder worden).
Klik hieronder op de link om het spel te openen en beginnen te spelen!
Succes.
http://www.gamedesign.jp/flash/chatnoir/chatnoir.swf
Voor het poezenspel:
Hier is een kleine test dat een deel is van de klas van tweede jaar Informatica in China. Sommigen hebben onmiddellijk opgelost terwijl anderen een week werkten (en meer) om te slagen.
Probeer om de kat te omsingelen. ... NIET GEMAKKELIJK.
Klik op een bal rond de kat om ze tegen te houden (ze zullen donkerder worden).
Klik hieronder op de link om het spel te openen en beginnen te spelen!
Succes.
http://www.gamedesign.jp/flash/chatnoir/chatnoir.swf
zondag 15 april 2012 om 19:19
maandag 16 april 2012 om 08:08
Hier schijnt het zonnetje ook.Een goed begin van de dag!
Gold,ik denk dat je genoeg hebt gedaan!En ze weet nu dat ze bij jullie terecht kan mocht er toch iets mis zijn.
(ik had een heel verhaal op de bh gepost maar toen verbrak mijn verbinding)
Zoeb,Uk had gelukkig wel een oudere jas aan maar ik vind het toch zonde wel een beetje zonde.
Ik ga Uk naar school brengen,dan rijd ik door naar mijn werk om wat dingen op te halen en werk ik lekker thuis vandaag.
Gold,ik denk dat je genoeg hebt gedaan!En ze weet nu dat ze bij jullie terecht kan mocht er toch iets mis zijn.
(ik had een heel verhaal op de bh gepost maar toen verbrak mijn verbinding)
Zoeb,Uk had gelukkig wel een oudere jas aan maar ik vind het toch zonde wel een beetje zonde.
Ik ga Uk naar school brengen,dan rijd ik door naar mijn werk om wat dingen op te halen en werk ik lekker thuis vandaag.
maandag 16 april 2012 om 18:01
Helloooow...
Is het met de jas nog gelukt Coetje?
En die Vriend toch, probeert ie punten te winnen?
Wij eten de asperges morgen, vanavond kookt Oudste.
Verwacht je belangrijke visite morgen Mamzie?
Tjonge, ik moet morgen om kwart voor 9 buiten(!) tennissen.
Dat wordt met jas en handschoenen aan vermoed ik.
Is het met de jas nog gelukt Coetje?
En die Vriend toch, probeert ie punten te winnen?
Wij eten de asperges morgen, vanavond kookt Oudste.
Verwacht je belangrijke visite morgen Mamzie?
Tjonge, ik moet morgen om kwart voor 9 buiten(!) tennissen.
Dat wordt met jas en handschoenen aan vermoed ik.
maandag 16 april 2012 om 18:59
Hier in de stad hadden ze de jas niet meer in Oudste haar maat dus morgen mag ik een stad verderop een nieuwe halen.Goed opgelost dus.
Vriend heeft zelfs gekookt pannenkoeken gebakken vanavond.Ik eet zo een salade met tonijn.
Brrr buiten tennissen.Ik ga voor een zonnetje duimen!
Hallo Jaja,leuk dat je hier komt posten!
Vriend heeft zelfs gekookt pannenkoeken gebakken vanavond.Ik eet zo een salade met tonijn.
Brrr buiten tennissen.Ik ga voor een zonnetje duimen!
Hallo Jaja,leuk dat je hier komt posten!
maandag 16 april 2012 om 19:32
dinsdag 17 april 2012 om 07:39
dinsdag 17 april 2012 om 09:23
Denkt manlief dat de wasmachine nog gemaakt kan worden Zoebie (zal wel anders laat je geen monteur komen)
Een flinke lijst hoor!
Ik ga zo maar weer eens naar de huisarts,ondanks de spuit van 2 weken geleden heb ik nog steeds veel pijn in mijn heup.Orthopeed zegt dat ie niks meer voor me kan doen maar gisteravond kon ik bijna de trap niet meer op.Ik weiger me er bij neer te leggen,ben verdorie 37 en geen 77.
Verder moet ik vandaag langs de zaak en vriend gaat boodschappen doen.
Vanavond een uitvoering van middelste zijn klas.
Een flinke lijst hoor!
Ik ga zo maar weer eens naar de huisarts,ondanks de spuit van 2 weken geleden heb ik nog steeds veel pijn in mijn heup.Orthopeed zegt dat ie niks meer voor me kan doen maar gisteravond kon ik bijna de trap niet meer op.Ik weiger me er bij neer te leggen,ben verdorie 37 en geen 77.
Verder moet ik vandaag langs de zaak en vriend gaat boodschappen doen.
Vanavond een uitvoering van middelste zijn klas.
dinsdag 17 april 2012 om 09:33
Ik denk het wel Coe. Hij wil het in ieder geval proberen. Ik zal een lijstje maken met wat er aan is. Hij wast al langer niet meer op 95 graden, centrifugeert slecht en is dus ook nog eens kapot nu, want hij doet niets meer. Ben benieuwd.
Wat rot dat het allemaal geen verbetering geeft met je heup. Ben je er al eens mee verder gegaan?
Slaapkamers opruimen Mijn kledingkast is weer kast en niet bed, stoel, kruk.
Bedden verschonen 1 bed al
Was opruimen
Stoffen en zuigen (heel hard nodig)
Dweilen
Zolder opruimen
Zolder stofzuigen
Werken. (Avonddienst)
Wat rot dat het allemaal geen verbetering geeft met je heup. Ben je er al eens mee verder gegaan?
Slaapkamers opruimen Mijn kledingkast is weer kast en niet bed, stoel, kruk.
Bedden verschonen 1 bed al
Was opruimen
Stoffen en zuigen (heel hard nodig)
Dweilen
Zolder opruimen
Zolder stofzuigen
Werken. (Avonddienst)
dinsdag 17 april 2012 om 15:06
Goedemiddag vanuit de ziekenboeg
Eerst werd Mmetje ziek, toen ik, en James voelde zich vanmorgen ook al niet lekker.
Het wordt tijd dat het beter weer wordt, we zijn er aan toe.
Er gebeurd momenteel dus helemaal niets in huize Moneypenny (arme poets, die kan dus flink aan de bak straks).
Nu maar weer terug in bed, tot later!
Eerst werd Mmetje ziek, toen ik, en James voelde zich vanmorgen ook al niet lekker.
Het wordt tijd dat het beter weer wordt, we zijn er aan toe.
Er gebeurd momenteel dus helemaal niets in huize Moneypenny (arme poets, die kan dus flink aan de bak straks).
Nu maar weer terug in bed, tot later!
dinsdag 17 april 2012 om 15:38
He wat vervelend MissM. Maar straks weer voldoende afweerstoffen opgebouwd om er allemaal weer even tegenaan te kunnen moet je maar denken?
Wat jij zegt Coetje, ik voel me ook vaak 75 ipv 45 jaar met dat lijf wat niet (meer) wil wat ik wil.
Wat zei de huisarts, of ben je nog niet geweest?
Mijn lijst van vandaag:
Tennis
Koffieleut
Lunch met vriendin
De stad in om een paar nieuwe onderbroekjes (nieuwe sportbroek 'tekent' heel erg dus moet iets hebben met pijpjes, want tennissen in een string is niet heel erg fijn)
Megaberg was vouwen en opruimen
Soep maken
Stofzuigen
Is het bij jullie ook zulk hondeweer?
Wat jij zegt Coetje, ik voel me ook vaak 75 ipv 45 jaar met dat lijf wat niet (meer) wil wat ik wil.
Wat zei de huisarts, of ben je nog niet geweest?
Mijn lijst van vandaag:
Tennis
Koffieleut
Lunch met vriendin
De stad in om een paar nieuwe onderbroekjes (nieuwe sportbroek 'tekent' heel erg dus moet iets hebben met pijpjes, want tennissen in een string is niet heel erg fijn)
Megaberg was vouwen en opruimen
Soep maken
Stofzuigen
Is het bij jullie ook zulk hondeweer?