Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
donderdag 12 april 2012 om 18:14
donderdag 12 april 2012 om 18:40
Arm Mmetje..Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen hoor!(maar dat weet je zelf ook wel )
Er is vanmiddag ingebroken aan de overkant van de straat,buuf zit al uren hier te bibberen,arm mensje.Zometeen komt haar dochter en gaat ze naar huis.
Gold,ik wilde wel graag een plekje reserveren
En ik weet dat Mamz op zoek is naar oppas.
Er is vanmiddag ingebroken aan de overkant van de straat,buuf zit al uren hier te bibberen,arm mensje.Zometeen komt haar dochter en gaat ze naar huis.
Gold,ik wilde wel graag een plekje reserveren
En ik weet dat Mamz op zoek is naar oppas.
vrijdag 13 april 2012 om 14:58
MissM,hoe was het bij de huisarts met Mmetje?
Ik heb Goldie niet gezien in de Ikea,was ook zo weer weg want wist precies wat ik moest hebben.
Zometeen een borrel drinken bij een jarige vriendin.
En vanavond naar mijn ouders want mijn vader had mij gebeld of ik langs wilde komen want hij moest mij iets vertellen.Zal mij benieuwen...
Ik heb Goldie niet gezien in de Ikea,was ook zo weer weg want wist precies wat ik moest hebben.
Zometeen een borrel drinken bij een jarige vriendin.
En vanavond naar mijn ouders want mijn vader had mij gebeld of ik langs wilde komen want hij moest mij iets vertellen.Zal mij benieuwen...
zaterdag 14 april 2012 om 07:50
Ben niet meer naar mijn ouders geweest,mijn vader belde toen ik op het punt stond om te vertrekken dat hij naar bed ging(hij werkt s'nachts)dus ik ga deze week wel een keer.
Ik heb nog wel een lijstje wat af moet voordat ik weg kan vanmiddag:
middelste naar voetbal
boodschappen
stofzuigen
oudste 2 wegbrengen
douchen
spullen voor Zoeb bijelkaar zoeken
Ik heb nog wel een lijstje wat af moet voordat ik weg kan vanmiddag:
middelste naar voetbal
boodschappen
stofzuigen
oudste 2 wegbrengen