Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Mogguh

Ik vertrek om half een zoals afgesproken. Dan ben ik om half twee bij Coetje. Ben jij dan daar Mamz of moet ik je op komen halen?

Tot straks.
Ik ben er klaar voor!

Niet gestofzuigd maar daar zie ik vanmiddag toch niets van
Meissies, veel plezier vanmiddag!! Heb 'achter de schermen' nog even gekeken of ik misschien ook kon komen maar heb geen vervoer en met OV is het volgens mij (haast) niet te doen...

Volgende keer beter hoop ik!!

MissM, hoe is het met Mmetje?
Cake bakken

Aanrecht schoonmaken

Hapjes klaarmaken voor vanavond

Sporten

Douchen
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ha, ik ben ook weer thuis en ben meteen langs de bakker gereden om iets lekkers voor bij de koffie. Althans, ik hoop dat jullie het net zo lekker vinden als ik .

Nu even met de stofzuiger rond en dan moet het goed zijn.

Mamzie, als je niks hebt om aan te trekken geeft dat niks, ik heb een hele zak die weg mag.

Jammer dat je er niet bij kan zijn Gelfje. Volgende keer beter.

En MissM misschien ook?
Ik hoop maar dat ze het kunnen vinden.

Ik woon voor de rest van Nederland echt in the middle of nowhere.
Het is eigenlijk onmogelijk, maar Zoeb, Mamzie en Coetje hebben het gepresteerd om te verdwalen in mijn stadje...

Maar toen ze er eenmaal waren was het erg gezellig (vond ik) en na een bord door Goldman gebakken frieten zijn ze (mét aanwijzingen) weer huiswaarts vertrokken .
4 op een rij.
En met die aanwijzingen is het helemaal goed gekomen. Nou ja we zaten nog bijna midden in Antwerpen omdat we (lees ikke) de ring misten, want de anderen hadden het wel gezien, maar nadat we ergens hadden kunnen omkeren is het helemaal goed gekomen. Ben ook net pas weer thuis en het was helemaal geweldig en gezellig. Lekker kunnen natetteren op de terugweg en voor herhaling vatbaar, want ik zie een duik wel zitten.

Gold het was echt super gastvrij. Lieve Goldman die lekker heeft gekookt en schatten van meiden. Jammer dat we toch wat laat waren omdat we lichtelijk waren verdwaald.
Het was weer gezellig inderdaad!Heerlijke taart en lekkere frieten.

Ik zie een duik ook wel zitten

Dank je wel voor de gastvrijheid Gold!

En Zoeb voor het chauffeuren!
En jij voor de heerlijke aardbeien en asperges.

Whaha moest ik nog op de snelweg tanken. ¤ 1.89 de liter. En dan had ik commentaar op die zogenaamde Belgische prijzen.

Ik heb zoveel getankt dat ik net thuis kon komen en morgen gooi ik hem hier wel weer vol. Veulsteduur. Coe was jou vergeten te vragen waar jij altijd tankte.
Ohhh en dat houten speelgoed is geweldig. Thanks. Ik zal Uk nog iets leuks kopen. Had toch het idee dat hij lichtelijk was teleurgesteld. Ocharm. Maar dat komt wel goed.
Mogguh.

En weer weg. Even als een tornado door mijn huis gaan voor de visite komt.
Moggu..

Eerst koffie!
Zoeb,ik ben het jasje voor Sam vergeten.Die doe ik van de week wel op de post en de speelboom staat hier ook nog.Stom zeg dat ik die vergeten ben.

Ik ga stofzuigen en de was en strijk wegwerken.
Coetje ik kom het nog wel halen als ik over twee weken naar Maassluis ga. Kom ik effe een bakkie doen en neem ik iets leuks mee voor Uk. Is dat een idee? Hoef je het niet op de post te doen, want ik rijdt dan toch bijna langs jou.

Ik ga douchen en ik doe een lila/lavendel trui aan.

Hij is echt leuk Gold. Ik heb echt genoten gisteren.

Jammer dat ik ook thuis kwam bij een chagrijnige vent.

Achter het behang plakken kan ik hem. (Nog steeds).
Had jij mijn vent dan?

Die van mij was voor de verandering niet chagrijnig.

Nu weet ik het niet want hij ligt nog te slapen.

Leuk,over 2 weken even een bakkie.En Uk moet niet zeuren hoor...nu is ie boos omdat ik niet even een metaaldetector ga kopen

Heb net het filmpje van de loempia's gekeken,die komen hier deze week een keer op tafel.
Haal je dan wel de goede loempia-vellen Coe. Anders mislukken ze. En mijn vriendin doet ze niet in een frietpan maar in een bakpan met zonnebloemolie of sla-olie. Eigenlijk ook veel makkelijker.

Haha die Uk, hoe komt hij nu bij een metaaldetector?
Mogguh

Ik vond het ook supergezellig gisteren! Leuk dat je hebt volgehouden dat we eens naar de middle of nowhere zouden gaan, Goldie. Je hebt een supergezin

Het was ook gezellig in de auto Zelfs tijdens het verdwalen
Hij zat een tekenfilm te kijken en daar vonden ze goud!Dus zijn gedachten was....als ik nu naar de speeltuin ga met een metaaldetector vind ik vast een berg goud

Leuk die kleuterlogica...

Ik ga van de week eerst langs de Toko voor die vellen.Bak ik ze gewoon in mijn wok met olie.

Dat truitje stond je echt mooi!
Ja ja, zo kom je nog eens ergens he meisjes?

Na een hele leuke middag ontwikkelde de avond zich wat minder leuk, maar dat kan ik beter op de BH neerzetten.

Nu ben ik druk aan het wassen drogen en nog meer wassen en drogen.

En ik ben verslaafd:

http://www.gamedesign.jp/flash/chatnoir/chatnoir.swf
Gold ben nu best nieuwsgierig.

Ik ga asperges schoonmaken en aardappelen koken. De aspergepan kan weer voor de dag komen.

Lekker Coe. Dat wordt smullen. Ik heb al vier boterhammen met aardbeien op. Ook al zo lekker.
Best slim trouwens van Ukkie. Dat goud zoeken.
Drie keer is scheepsrecht.

Hoe werkt dat spel Gold?

Ik zie alleen een poes die springt en blokjes die kleuren.
Ze zijn al geschild he Zoeb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven